Samaa jatkumoahan se on.Jos ROC vie tämän, Tami tekee taatusti päivityksen, jossa nivoo Sammelvuon menestyksen osaksi hänen edelläkävijyyttään.
Tuskin turkulaistenkaanHPK:n maalilaulua ei ole koskaan soitettu olympialaisissa. Knoppitieto jolla voi hämmästyttää kavereita baarissa.
HPK:n maalilaulua ei ole koskaan soitettu olympialaisissa. Knoppitieto jolla voi hämmästyttää kavereita baarissa.
Millonkas Venäjä saa taas pelata näissä kisoissa oman lippunsa alla?
Fransmannit sulaa. Vaikka peli ei ollut edes 5-1.
No nähdään kuitenkin ;)No ei prkl nähdä. Ei ROC mitään saisi voittaa. Ei enää edes erää.
Eikö tuo olekaan Venäjän lippu? Olen ihmetellyt koko kisojen ajan, miksi joka paikassa on Venäjän ja johtajansa Vladimir Putinin voittamatonta suuruutta kuvaavia symboleja, joissa viisi rengasta yhdistyy toisiinsa.Millonkas Venäjä saa taas pelata näissä kisoissa oman lippunsa alla?
Siinä vaiheessa kun Ukraina valloittaa Venäjän.Millonkas Venäjä saa taas pelata näissä kisoissa oman lippunsa alla?
Heti kun oppivat alkeelliset käytöstavat.
Siinä vaiheessa kun Ukraina valloittaa Venäjän.Eikö tuo olekaan Venäjän lippu? Olen ihmetellyt koko kisojen ajan, miksi joka paikassa on Venäjän ja johtajansa Vladimir Putinin voittamatonta suuruutta kuvaavia symboleja, joissa viisi rengasta yhdistyy toisiinsa.
Jos ette tiedä, niin ei tarvii vastata.
Tiiän mutta en kerro.Jos ette tiedä, niin ei tarvii vastata.
Minä luulin tienneeni, mutta olinkin ollut väärässä.Jos ette tiedä, niin ei tarvii vastata.
Jos ette tiedä, niin ei tarvii vastata.