Ostoskassi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Petra Manner antaa enemmän tietoa mitä stadionilla tapahtuu kuin itse selostajat. Pitäisikö Manner roudata tuonne selostamoon Leinosen tilalle.
Hyvä ettei Aaron Kangas ole tuolla nolaamassa koko Pohjoismaita ja ennen kaikkea tuhlaamassa minun verorahoja.
Hyvä ettei Aaron Kangas ole tuolla nolaamassa koko Pohjoismaita ja ennen kaikkea tuhlaamassa minun verorahoja.
Toki, mutta toisaalta oliko se valtiojohtoista vai oliko mukana vain joku mätä omena? Näkisin tässä kuitenkin eron.
Sedyh heitti aikoinaan Pieksämäellä moukaria 82.80. Siinä on mummot ihmetelleet.Taitaa olla yhdet vanhimmista yleisurheilun maailman ja olympia ennätyksistä
Beamonin 890 on hieman vanhempi.Taitaa olla yhdet vanhimmista yleisurheilun maailman ja olympia ennätyksistä
on siellä yksi NorskiHyvä ettei Aaron Kangas ole tuolla nolaamassa koko Pohjoismaita ja ennen kaikkea tuhlaamassa minun verorahoja.
Taitaa olla yhdet vanhimmista yleisurheilun maailman ja olympia ennätyksistä
EPO:han on juuri siitä viheliäinen aine, kun jokaisen keho tuottaa itsessään myös epo-horminia, niin sitten pitäisi testeissä eritellä, että mikä on kehon tuottamaa ja mikä keinotekoisesti. Jotkut asiantuntijathan ovat sanoneet, että eivät usko dopingin käytön vähentyneen, jos verrataan esim. -80 tai 90-lukuihin. Sen käytön ja kusettajien määrän suhteen mennään, jopa samoissa sfääreissä, mutta se muutos on tapahtunut kehittyneen testauksen ansiosta, nimenomaan määrissä. Ennen, kun tuo doping-testaus oli ihan lapsenkengissä ja ei ollut mitään veripasseja yms. niin jotkuthan saattoivat tosiaan vaihtaa, vaikka koko elimistön veren ja se käyttö oli törkeää ja räikeää. Hyöty saattoi tosiaan liikkua jopa siellä minuutin tienoilla.Tämä epo-hormonin tuoma hyöty on kestävyysurheilun dopingin käytössä yksi räikeimmistä vilpeistä ja oman veren manipuloinnissa kiinni jäämisen riski on vielä pienempi jos "varastoidaan" omia punasoluja ja ennen kisoja sitten hyödynnetään näitä, näin arvioi kymmenisen vuotta Timo Seppälä Antidopingtoimikunnasta. Saadut hyödyt voivat olla hurjia, jossain 30 kilsan hiihdossa puolikin minuuttia, mutta yhtä lailla kestävyysjuoksun pidemmissä ratamatkoissa/maratoneilla.
Veridoping tulossa takaisin Suomeen - Seppälä ennustaa uusia käryjä | Yle Urheilu | yle.fi
Ivan Tihon heitti aikanaan sentin päähän tuosta Sedyhin heitosta. OP Karjalaisen SE 83.30 m on myös todella hurja tulos.
Tiedätkö millainen sää tuolla on?Jos Lehtimäen maneerit olivat verokkisarja ja Johnson-Thompson, niin hyvin Raja on näissä kisoissa kunnostaunut moukarinheitossa, tuon "kanta-varvas-kanta-varvas" hokemansa kanssa.
Broersen vai Dadic? En osaa päättää kumman otan.
Todellista verorahojen tuhlaamistaÄrsyttävää, kun selostus kuuluu läpi taustalta