Toisaalta näinkin, mutta liekö WA:lla siltikään valtuuksia mitätöidä noita tuloksia, jos todiseita kärystä ei ole. Eli siis positiivista tulosta. Toki -80 ja 90-luvuilla nuo testausmenetelmät ja aikataulut olivat vielä niin lapsen kengissä, että urheilijat pystyivät ajoittamaan nämä douppaus-kuurit hyvinkin tarkasti, kun melkeinpä ainoat testaukset osuivat viikon-pari ennen arvokisoja. Tuskin Koch:kaan ikinä itse tuosta julkisuuteen tulee asian kanssa, vaikka kaikkihan tuon herranjestas tietävät. Vähän sama, kuin joissain murhakeisseissä. Syyttäjät, puolustusasianajajat ja ihan kaikki tietävät, että kyllähän se sen teki, mutta ei vaan ole näyttöä. Valitettavasti.Mä en kyllä käsitä miten tuota Kochin 400m ME:tä ei vaan voi mitätöidä. Taitaa olla kuitenkin ihan jo julkista tietoa miten vitusti siellä douppia vedettiin. Joo, ei kärynnyt ikinä mutta onhan esim. Marion Jones tai Lance Armstrong menettäneet kaikki palkintonsa kun tunnustivat aineiden käytön vaikka eivät ikinä kärynneet.
Vai vaatisiko se sitten sen että Martti itse tunnustaisi että vedin kamaa niin paljon että hohdan edelleen pimeässä?
Toki siellä myös monia muita ennätykisä, joita pitäisi mitätöidä, ei vain esim. DDR:n tai Neuvostoliiton tekemiä.
Villeimpien huhujen mukaan jopa 1 500 milligrammaa. Ihan älyttömiä lukemia ja ihan törkeää kusetusta ja toimintaa.1000 mg vuodessa anabolisia... Sehän tulee jo vuosittain pihvejä grillatessa kesälomalla...
Viimeksi muokattu: