Olisin minäkin jos joutuisin edustamaan Suomea missä kaikenmaailman juntit hekottelee netin keskustelupalstoilla jostain verorahoista.
Kirjoittaisitko kuitenkin samalla tänne live-seurantaan kun urheilisit?
Olisin minäkin jos joutuisin edustamaan Suomea missä kaikenmaailman juntit hekottelee netin keskustelupalstoilla jostain verorahoista.
Hyvä että saatiin lyhyt kuvaus Uibojen perhe-elämästä.
Multa meni ohi. Miten homma toimii makuuhuoneessa?
Martta ainakin.Moniko nainen on juossut satasen alle 11 sek., 200 meetteriä alle 22 sekkaa ja 400 metriä alle viiskytä sekuntia? Felix ja ketkä muut? En vittu guuglaa.
Moniko nainen on juossut satasen alle 11 sek., 200 meetteriä alle 22 sekkaa ja 400 metriä alle viiskytä sekuntia? Felix ja ketkä muut? En vittu guuglaa.
Moniko nainen on juossut satasen alle 11 sek., 200 meetteriä alle 22 sekkaa ja 400 metriä alle viiskytä sekuntia? Felix ja ketkä muut? En vittu guuglaa.
Martta ainakin.
Marita Koch 100m: 10.83s, 200m: 21.71s ja 400m: 47.60sMoniko nainen on juossut satasen alle 11 sek., 200 meetteriä alle 22 sekkaa ja 400 metriä alle viiskytä sekuntia? Felix ja ketkä muut? En vittu guuglaa.
Niitä olikin yllättävän monta. Fastest women’s combined sprinters « Jon MulkeenMoniko nainen on juossut satasen alle 11 sek., 200 meetteriä alle 22 sekkaa ja 400 metriä alle viiskytä sekuntia? Felix ja ketkä muut? En vittu guuglaa.
1000 mg vuodessa anabolisia... Sehän tulee jo vuosittain pihvejä grillatessa kesälomalla...Mä en kyllä käsitä miten tuota Kochin 400m ME:tä ei vaan voi mitätöidä. Taitaa olla kuitenkin ihan jo julkista tietoa miten vitusti siellä douppia vedettiin. Joo, ei kärynnyt ikinä mutta onhan esim. Marion Jones tai Lance Armstrong menettäneet kaikki palkintonsa kun tunnustivat aineiden käytön vaikka eivät ikinä kärynneet.
Vai vaatisiko se sitten sen että Martti itse tunnustaisi että vedin kamaa niin paljon että hohdan edelleen pimeässä?
Wikipedian mukaan Marita Koch juoksi 400m ennätysjuoksussaan ekan satasen alle 11s. Aika kova.. Harmi ettei Jari Porttila ollut vielä tuolloin selvittämässä hyvien aikojen taustoja.Moniko nainen on juossut satasen alle 11 sek., 200 meetteriä alle 22 sekkaa ja 400 metriä alle viiskytä sekuntia? Felix ja ketkä muut? En vittu guuglaa.
Mä en kyllä käsitä miten tuota Kochin 400m ME:tä ei vaan voi mitätöidä. Taitaa olla kuitenkin ihan jo julkista tietoa miten vitusti siellä douppia vedettiin. Joo, ei kärynnyt ikinä mutta onhan esim. Marion Jones tai Lance Armstrong menettäneet kaikki palkintonsa kun tunnustivat aineiden käytön vaikka eivät ikinä kärynneet.
Vai vaatisiko se sitten sen että Martti itse tunnustaisi että vedin kamaa niin paljon että hohdan edelleen pimeässä?
Mä en kyllä käsitä miten tuota Kochin 400m ME:tä ei vaan voi mitätöidä. Taitaa olla kuitenkin ihan jo julkista tietoa miten vitusti siellä douppia vedettiin. Joo, ei kärynnyt ikinä mutta onhan esim. Marion Jones tai Lance Armstrong menettäneet kaikki palkintonsa kun tunnustivat aineiden käytön vaikka eivät ikinä kärynneet.
Näköjään yhdeksän kappaletta...Niitä olikin yllättävän monta. Fastest women’s combined sprinters « Jon Mulkeen
Sitten pitäisi mitätöidä monta muutakin ennätystä, ei pelkästään DDR tekemiä. Myös esim. Virenin Suomen ennätykset, kun tiedetään, että käytiin veritankilla.
Wikipedian mukaan Marita Koch juoksi 400m ennätysjuoksussaan ekan satasen alle 11s. Aika kova.. Harmi ettei Jari Porttila ollut vielä tuolloin selvittämässä hyvien aikojen taistoja.