Mainos

Tokion olympialaiset 2020 – liveseuranta

• 477 636
  • 10 160

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Moniko nainen on juossut satasen alle 11 sek., 200 meetteriä alle 22 sekkaa ja 400 metriä alle viiskytä sekuntia? Felix ja ketkä muut? En vittu guuglaa.

Nick Neim

Jäsen
Myönnän yllättyneeni, ettei Felixillä ole näemmä kuin yksi henkilökohtainen kulta. Eikä sekään edes 400 metriltä.

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Multa meni ohi. Miten homma toimii makuuhuoneessa?

Ainakin YLEn mukaan nainen laitettiin keittiöön tekemään iltapalaa miehen jatkaessa työpäivää. Joku muu voi ilmoittaa näistä stereotypioista YLElle.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Mä en kyllä käsitä miten tuota Kochin 400m ME:tä ei vaan voi mitätöidä. Taitaa olla kuitenkin ihan jo julkista tietoa miten vitusti siellä douppia vedettiin. Joo, ei kärynnyt ikinä mutta onhan esim. Marion Jones tai Lance Armstrong menettäneet kaikki palkintonsa kun tunnustivat aineiden käytön vaikka eivät ikinä kärynneet.

Vai vaatisiko se sitten sen että Martti itse tunnustaisi että vedin kamaa niin paljon että hohdan edelleen pimeässä?

Mä en kyllä käsitä miten tuota Kochin 400m ME:tä ei vaan voi mitätöidä. Taitaa olla kuitenkin ihan jo julkista tietoa miten vitusti siellä douppia vedettiin. Joo, ei kärynnyt ikinä mutta onhan esim. Marion Jones tai Lance Armstrong menettäneet kaikki palkintonsa kun tunnustivat aineiden käytön vaikka eivät ikinä kärynneet.

Vai vaatisiko se sitten sen että Martti itse tunnustaisi että vedin kamaa niin paljon että hohdan edelleen pimeässä?
1000 mg vuodessa anabolisia... Sehän tulee jo vuosittain pihvejä grillatessa kesälomalla...

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Jamaikan kansallislaulu kuulostaa jonkun Suomi-filmin taustamusiikilta.

Ihan hyvä toki, mutta ei jotenkin osu karibialaiseen stereotyyppiin :)

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Moniko nainen on juossut satasen alle 11 sek., 200 meetteriä alle 22 sekkaa ja 400 metriä alle viiskytä sekuntia? Felix ja ketkä muut? En vittu guuglaa.
Wikipedian mukaan Marita Koch juoksi 400m ennätysjuoksussaan ekan satasen alle 11s. Aika kova.. Harmi ettei Jari Porttila ollut vielä tuolloin selvittämässä hyvien aikojen taustoja.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Sitten pitäisi mitätöidä monta muutakin ennätystä, ei pelkästään DDR tekemiä. Myös esim. Virenin Suomen ennätykset, kun tiedetään, että käytiin veritankilla.

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara

Varmaan just näin. Jos ei ilmoita että oli muuten doupilla vedetty ennätys, niin ei voi mitätöidä kun on teoreettinen mahdollisuus että kaikki DDR:n urheilijat ei ollut doupattuja.

Lisäksi ei ole tietoa onko toiseksi tai kolmanneksi parhaan ajan tehneet olleet sen puhtaampia.

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Wikipedian mukaan Marita Koch juoksi 400m ennätysjuoksussaan ekan satasen alle 11s. Aika kova.. Harmi ettei Jari Porttila ollut vielä tuolloin selvittämässä hyvien aikojen taistoja.

Poliittisista syistä huomio olisi siihenkin aikaan pitänyt kohdistaa Norjaan.

Tosin poliittisesta tilanteesta riippumatta, Spordea tuskin olisi kiinnostanut silloinkaan muut kuin Norja.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy