Tokion olympialaiset 2020 – liveseuranta

• 479 782
  • 10 160

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Avausryhmän perusteella n 20.90 m riittänee kuulan finaaliin. Vain 2 miestä yli 21.20 m.

Toki vielä muutama mies työntämättä.

Kovacs ja Walsh yllättäen vaikeuksissa. Walshilla jäi viimeisen varaan.

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En ymmärrä mitään painista mutta jotain upeaa siinä on kun karskit miehet painaa menemään ja Ala-Huikku huutaa pohojalaasella murteellaan päälle

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Halvari kun tulisi kerran karjaisemaan rinkiin vanhan ajan tapaan ensin pyöriteltyään 10 m/s vauhdilla rannesiteitä käsiinsä, voi olla, että ajat jouduttaisiin ottamaan tuon jälkeen käsiajalla.

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Vasemmalla kädellä.

Parasta olisi varmaan, että muutkin ottaisivat Helanderin pelikirjan käyttöön eivätkä menisi sinne karsintaan nolaamaan meitä.

"Mitä ne meistä ajattelee?"

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Halvari kun tulisi kerran karjaisemaan rinkiin vanhan ajan tapaan ensin pyöriteltyään 10 m/s vauhdilla rannesiteitä käsiinsä, voi olla, että ajat jouduttaisiin ottamaan tuon jälkeen käsiajalla.

Enemmän Halvarin ääni oli kimeä. Mankkua pöllytettiin urakalla ja vatsaröllykkä roikkui, kun Mika veti ison tukivyön piukalle. Harmittavasti Halvari ei pysynyt ehjänä, muuten SE olisi reilusti yli 22 metrin. Toki Halvari yli 22 m hallissa pukkasi.

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Mielenkiintoinen tuo Walshin vikan työnnön yliastuminen. En kyllä itse näe, että missä se yliastuminen tapahtuu. Ei ainakaan ringin etuosassa. Voi siis olla, että tämäkin tuomio muuttu vielä kabinetissa, kun itse työntöhän meni kirkkaasti rajan yli.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Raja aivan pihalla kun puhelee 20.38 m riittävän finaaliin. Ei millään, 20.90 m tulee olemaan liki, siinä jenkit peräkkäin.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Muistan itsekin, tosin itse luin sen muistaakseni Ilta-Sanomista. Toki molemmat kuuluvat Sanomat -tuoteperheeseen.
Korotan väittämällä nähneeni Karelinin kämmenen jo nuorna miehenä Kuukausiliitteessä. Mahtui aukeamalle.

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Ala-Huikku vetää kyllä hyvin nämä painiselostukset. Mies on tavallaan asiantuntija ja selostaja samaan aikaan.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mielenkiintoinen tuo Walshin vikan työnnön yliastuminen. En kyllä itse näe, että missä se yliastuminen tapahtuu. Ei ainakaan ringin etuosassa. Voi siis olla, että tämäkin tuomio muuttu vielä kabinetissa, kun itse työntöhän meni kirkkaasti rajan yli.

Ei näyttänyt yliastutulta. Vaikea tietää, miksi liputettiin punainen. Onneksi nykyään nuo voi haastaa ja saadaan mitattua videolta.

Sanottiin että Savolaisen ottelu alkaa klo 14. No eipä alkanut. Nyt hukkasin hyvää yleisurheiluaikaa ihan turhaan joidenkin itä-eurooppalaisten takia.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
JYP vs KalPa
  • 3.35
  • 4.15
  • 1.95
Jukurit vs KooKoo
  • 3.40
  • 4.35
  • 1.89
Lukko vs HIFK
  • 1.78
  • 4.35
  • 3.85
Pelicans vs HPK
  • 1.86
  • 4.10
  • 3.70
SaiPa vs TPS
  • 2.10
  • 4.10
  • 3.00
Tappara vs Sport
  • 1.67
  • 4.55
  • 4.30
Kärpät vs Ilves
  • 3.10
  • 4.15
  • 2.18
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy