Jaa, no sittenhän siellä on orastava mahdollisuus jatkopaikalle.
Milloin se kukkakaalikorva menee sinne molskille?
Stadion on käytännössä tuuleton, joten vaatii todellakin nappiheiton.Tuo Kuuselan 85 m heitettiin myrskytuulissa. Perustaso on 2-4 m heikompi. Karsintaraja vaatisi nappiheiton.
Vasemmalla kädellä.
Parasta olisi varmaan, että muutkin ottaisivat Helanderin pelikirjan käyttöön eivätkä menisi sinne karsintaan nolaamaan meitä.
Muistan itsekin, tosin itse luin sen muistaakseni Ilta-Sanomista. Toki molemmat kuuluvat Sanomat -tuoteperheeseen.Kerran oli takavuosina Aleksandar Karelinin kämmenen muotokuva skannattu Hesariin. Peitti melkein koko aukeaman. Suljin lehden. Ei suotta ollut Siperian karhu.
Halvari kun tulisi kerran karjaisemaan rinkiin vanhan ajan tapaan ensin pyöriteltyään 10 m/s vauhdilla rannesiteitä käsiinsä, voi olla, että ajat jouduttaisiin ottamaan tuon jälkeen käsiajalla.
Kerran oli takavuosina Aleksandar Karelinin kämmenen muotokuva skannattu Hesariin. Peitti melkein koko aukeaman. Suljin lehden. Ei suotta ollut Siperian karhu.
Tai naama.Parempi Karelinin kämmen kuin esim. Ostapchukin ahteri, jos minulta kysytään.
Tai naama.
Korotan väittämällä nähneeni Karelinin kämmenen jo nuorna miehenä Kuukausiliitteessä. Mahtui aukeamalle.Muistan itsekin, tosin itse luin sen muistaakseni Ilta-Sanomista. Toki molemmat kuuluvat Sanomat -tuoteperheeseen.
Mielenkiintoinen tuo Walshin vikan työnnön yliastuminen. En kyllä itse näe, että missä se yliastuminen tapahtuu. Ei ainakaan ringin etuosassa. Voi siis olla, että tämäkin tuomio muuttu vielä kabinetissa, kun itse työntöhän meni kirkkaasti rajan yli.
Vähän niinku Antti Mäkinen.Ala-Huikku vetää kyllä hyvin nämä painiselostukset. Mies on tavallaan asiantuntija ja selostaja samaan aikaan.
Tämän muistan minäkin. Oli vaikuttavan kokoinen.Korotan väittämällä nähneeni Karelinin kämmenen jo nuorna miehenä Kuukausiliitteessä. Mahtui aukeamalle.