Tokion olympialaiset 2020 – liveseuranta

  • 455 632
  • 10 174

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Vissiin jonkun verran kokemusta tostakin touhusta, vaikka ammattina meteorologi.

Joo, mä en itse asiassa edes tarkistanut asiaa mutta olin kohtalaisen varma että jostain tällaisesta on kyse. Toi on varmaan lajina sellainen että ei sinne kauheasti ole selostajia saatavilla niin looginen valinta.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Koska miesten 50 km kilpakävely on? Historian viimeinen arvokisa kyseisellä matkalla ja olosuhde tekee kisasta raastavan. Tuo pitänee seurata, vaikka onkin 4 h urakka ja Kinnuselta jopa hieman yli.

To-pe-yönä.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Joo, mä en itse asiassa edes tarkistanut asiaa mutta olin kohtalaisen varma että jostain tällaisesta on kyse. Toi on varmaan lajina sellainen että ei sinne kauheasti ole selostajia saatavilla niin looginen valinta.
Mertaranta voisi sopia selostajaksi ”ukkoa tippuu nopeammin kuin keikkoja Axl Smithin kalenterista”
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Nyt ei tainnu ihan olla fysiikan lait hallussa Pikku-Spordella, sanoi Warholm menee ajassa taaksepäin jos juoksee vielä kovempaa. Kyllä mun käsityksen mukaan ajassa matkustaminen suurella nopeudella on teoriassa mahdollista ainoastaan eteenpäin, ei taaksepäin.

No siis, sehän riippuu ajanottajasta.
 
Hienoa että Arvin taustajoukoissa muistetaan riittävästi korostaa nöyryyttä!
 

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
Walshin toinen työntö mitattu ja pöytäkirjassa lukee 20,38 vaikka tuomari näytti punaista lippua. Kummassakaan työnnössä ei ainakaan mitenkään ilmiselvästi ole yliastumista tapahtunut, joten olisiko tässä käyty ojentamassa tuomaria yhden suosikin sorsimisesta.
 

Barney

Jäsen
Aika käsittämättömältä tuntuu että Räty saattaisi vieläkin heittää pisimmälle suomalaisista
Vasemmalla kädellä.

Parasta olisi varmaan, että muutkin ottaisivat Helanderin pelikirjan käyttöön eivätkä menisi sinne karsintaan nolaamaan meitä.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Avausryhmän perusteella n 20.90 m riittänee kuulan finaaliin. Vain 2 miestä yli 21.20 m.

Toki vielä muutama mies työntämättä.

Kovacs ja Walsh yllättäen vaikeuksissa. Walshilla jäi viimeisen varaan.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En ymmärrä mitään painista mutta jotain upeaa siinä on kun karskit miehet painaa menemään ja Ala-Huikku huutaa pohojalaasella murteellaan päälle
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Halvari kun tulisi kerran karjaisemaan rinkiin vanhan ajan tapaan ensin pyöriteltyään 10 m/s vauhdilla rannesiteitä käsiinsä, voi olla, että ajat jouduttaisiin ottamaan tuon jälkeen käsiajalla.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Vasemmalla kädellä.

Parasta olisi varmaan, että muutkin ottaisivat Helanderin pelikirjan käyttöön eivätkä menisi sinne karsintaan nolaamaan meitä.

"Mitä ne meistä ajattelee?"
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kerran oli takavuosina Aleksandar Karelinin kämmenen muotokuva skannattu Hesariin. Peitti melkein koko aukeaman. Suljin lehden. Ei suotta ollut Siperian karhu.
Muistan itsekin, tosin itse luin sen muistaakseni Ilta-Sanomista. Toki molemmat kuuluvat Sanomat -tuoteperheeseen.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Halvari kun tulisi kerran karjaisemaan rinkiin vanhan ajan tapaan ensin pyöriteltyään 10 m/s vauhdilla rannesiteitä käsiinsä, voi olla, että ajat jouduttaisiin ottamaan tuon jälkeen käsiajalla.

Enemmän Halvarin ääni oli kimeä. Mankkua pöllytettiin urakalla ja vatsaröllykkä roikkui, kun Mika veti ison tukivyön piukalle. Harmittavasti Halvari ei pysynyt ehjänä, muuten SE olisi reilusti yli 22 metrin. Toki Halvari yli 22 m hallissa pukkasi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös