Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Eiks toi Tom Walsh pelannu aikoinaan hifkissä jääkiekkoa?
Tai naama.
Korotan väittämällä nähneeni Karelinin kämmenen jo nuorna miehenä Kuukausiliitteessä. Mahtui aukeamalle.Muistan itsekin, tosin itse luin sen muistaakseni Ilta-Sanomista. Toki molemmat kuuluvat Sanomat -tuoteperheeseen.
Mielenkiintoinen tuo Walshin vikan työnnön yliastuminen. En kyllä itse näe, että missä se yliastuminen tapahtuu. Ei ainakaan ringin etuosassa. Voi siis olla, että tämäkin tuomio muuttu vielä kabinetissa, kun itse työntöhän meni kirkkaasti rajan yli.
Vähän niinku Antti Mäkinen.Ala-Huikku vetää kyllä hyvin nämä painiselostukset. Mies on tavallaan asiantuntija ja selostaja samaan aikaan.
Tämän muistan minäkin. Oli vaikuttavan kokoinen.Korotan väittämällä nähneeni Karelinin kämmenen jo nuorna miehenä Kuukausiliitteessä. Mahtui aukeamalle.
Ne näyttää yleisurheilun aikana aina pikkukuvassa jos on suomalaisia tulossa muualla.Sanottiin että Savolaisen ottelu alkaa klo 14. No eipä alkanut. Nyt hukkasin hyvää yleisurheiluaikaa ihan turhaan joidenkin itä-eurooppalaisten takia.
Ei näyttänyt yliastutulta. Vaikea tietää, miksi liputettiin punainen. Onneksi nykyään nuo voi haastaa ja saadaan mitattua videolta.
Mä näin Kinnusen Jorman. Täytti pari aukeamaa.Korotan väittämällä nähneeni Karelinin kämmenen jo nuorna miehenä Kuukausiliitteessä. Mahtui aukeamalle.
Noilla sanoilla silmillä ne tekee tojotia ja nissaneitaNyt Walsh karsinnan ykkönen, tulos 21.49 m. Oikeus voitti, toivottavasti toimitsija vaihdetaan ennen seuraavaa ryhmää.
6. miehen tulos 20.90 m.
Nyt se alkaa.Sanottiin että Savolaisen ottelu alkaa klo 14. No eipä alkanut. Nyt hukkasin hyvää yleisurheiluaikaa ihan turhaan joidenkin itä-eurooppalaisten takia.