Tokion olympialaiset 2020 – liveseuranta

  • 455 532
  • 10 174

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Mielenkiintoinen tuo Walshin vikan työnnön yliastuminen. En kyllä itse näe, että missä se yliastuminen tapahtuu. Ei ainakaan ringin etuosassa. Voi siis olla, että tämäkin tuomio muuttu vielä kabinetissa, kun itse työntöhän meni kirkkaasti rajan yli.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Raja aivan pihalla kun puhelee 20.38 m riittävän finaaliin. Ei millään, 20.90 m tulee olemaan liki, siinä jenkit peräkkäin.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Muistan itsekin, tosin itse luin sen muistaakseni Ilta-Sanomista. Toki molemmat kuuluvat Sanomat -tuoteperheeseen.
Korotan väittämällä nähneeni Karelinin kämmenen jo nuorna miehenä Kuukausiliitteessä. Mahtui aukeamalle.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Ala-Huikku vetää kyllä hyvin nämä painiselostukset. Mies on tavallaan asiantuntija ja selostaja samaan aikaan.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mielenkiintoinen tuo Walshin vikan työnnön yliastuminen. En kyllä itse näe, että missä se yliastuminen tapahtuu. Ei ainakaan ringin etuosassa. Voi siis olla, että tämäkin tuomio muuttu vielä kabinetissa, kun itse työntöhän meni kirkkaasti rajan yli.

Ei näyttänyt yliastutulta. Vaikea tietää, miksi liputettiin punainen. Onneksi nykyään nuo voi haastaa ja saadaan mitattua videolta.
 
Sanottiin että Savolaisen ottelu alkaa klo 14. No eipä alkanut. Nyt hukkasin hyvää yleisurheiluaikaa ihan turhaan joidenkin itä-eurooppalaisten takia.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Walsh sanoi että liikkui liian nopeasti tuomarin silmille.
 

Rara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Olikos tämä keräilyeräsääntö vain painissa vai oliko muissakin kamppailulajeissa? Ja onko sen tarkoitus olla vain tasapainotus huonolle arpaonnelle jos heti sattuu finalistia vastaan vai mikä sen tarkoitus on?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös