Kari Tappio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Reippaat pojat
Kiitos vinkistä. Siirryn youtuben ihmeelliseen maailmaan.Saatko jotain tyydytystä siitä? Hakkaat hanskaan samalla, kun joku ruoskii epäonnistunutta urheilijaa?
Kiitos vinkistä. Siirryn youtuben ihmeelliseen maailmaan.Saatko jotain tyydytystä siitä? Hakkaat hanskaan samalla, kun joku ruoskii epäonnistunutta urheilijaa?
Murto antaa verorahoille vastinetta.
Painonnostajissa Hubbard on oma suosikkini. Minäkään en ole pärjännyt miesten kisoissa. Toisaalta vaikea taas samaistua, kun en pärjäisi naistenkaan kisoissaWilma - ehdoton suosikkini yleisurheilijoiden joukossa- ylittää taas riman sulokkaasti kuin punajättikenguru esteen.
Onhan se ihan hyvä että on nilkat. Helpottaa juoksua.Olisin varmaan pärjännyt hyvin tuossa 400m juoksussa, mutta kun mulla on nää nilkat
Olisin varmaan pärjännyt hyvin tuossa 400m juoksussa, mutta kun mulla on nää nilkat
Pistorius ei omalla urallaan voinut tuollaista sanoa.Olisin varmaan pärjännyt hyvin tuossa 400m juoksussa, mutta kun mulla on nää nilkat
Itsellä nää polvet aiheuttaa sen ettei pärjää 100/200m matkoilla tai pituushypyssä. Nää nilkat sitten haittaa tuossa 400-1500m välissä ja esteissä. Tää vasen reisi sitten estää nuo pitkät matkat.Mulla on oikean reiden kanssa ongelmia, muuten.
Sen takia se vaihtoi lopulta ammuntaan.Pistorius ei omalla urallaan voinut tuollaista sanoa.
Ei ole helppoa, kun sekä polvet että nilkat heikentävät urheilutuloksia.Olisin varmaan pärjännyt hyvin tuossa 400m juoksussa, mutta kun mulla on nää nilkat
Huoh. Eipä tässä kukaan ole mistään ruoskimisesta tai julkisesta "nöyryyttämisestä" puhunut yhtään mitään. Mutta edes jotain kriittistä tarkastelua ja mahdollisia syitä epäonnistumiselle, syy-seuraus -suhteita, tekniikan analysointia, mikä petti ja mahdollisesti miksi jne. Toki osaltaan tuo on vain spekulaatiota, mutta senhän taki se asinantuntija on tuolla, koska tietää noista asioista enemmän, joten hyviä pohdintoja sieltä varmasti tulisi, vaikka mitänä varmaa syytä ei välttämättä pystyisikänä sanomaann.Saatko jotain tyydytystä siitä? Hakkaat hanskaan samalla, kun joku ruoskii epäonnistunutta urheilijaa?
Hänellä olikin kuulemma aina ns kuti herkässäPistorius ei omalla urallaan voinut tuollaista sanoa.
Olisin varmaan pärjännyt hyvin tuossa 400m juoksussa, mutta kun mulla on nää nilkat