Tokion olympialaiset 2020 – liveseuranta

  • 461 043
  • 10 174

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No niin nyt siellä oli jo toinen suomalaisurheilija jonka minäkin olisin näissä kisoissa voittanut, jos laittaisin riman 20 senttiin niin varmana pääsisin sen yli vaikka vauhtia ottaisinkin seipään kanssa, ja sillä tuloksella olisin parempi kun toi Lampela. Moukaria saisin kanssa varmasti ainakin metrin, ellen kaksikin heitettyä, ja voittaisin sen pitkin häkkiä palleroa viskoneen suomalaisen. No joo, en oo ehkä nainen, mutta ei oo Caster Semenyakaan, niin kyllä munkin pitää päästä naisten sarjaan tai muuten manaan kaikki vihervassarit kaikkien niskaan.

Miksei kukaan anna mulle verorahoja jotta pääsisin tonne spedeilee?
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Miksei kukaan anna mulle verorahoja jotta pääsisin tonne spedeilee?
Nyt ollaan asian ytimessä. Miksi Jatkoaikalaisia ei ole tuolla urheilemassa, tai ehkä onkin, mutta epäilen. Suurimmalla osallahan hommat on jäänyt a-juniorivaiheeseen, kun olisi pitänyt oikeasti laittaa kaikki peliin. :)
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Sitten jännittämään olympiasulkapallon huipennusta - miesten mitalipelit vuorossa. Saa nähdä onko Guatemalan mustasta hevosesta mitään vastusta Indonesian Gintingille.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Raja ei kyllä liikaa kriitikkiä anna, vaikka paikka olisi hieman ruoskia. Hieman pitäisi minusta pystyä antamaan myös kriitikkiä, eikä tyytyä vain voivottelemaan.

Toisaalta tuossa Lampelan tilanteessa. Kolme pudotusta aloituskorkeudesta. Tarvitseeko sitä erikseen todeta, että nyt meni vituiksi. En oikein syty sille, että käydään potkimassa maassa makaavaa.

Yleisesti ottaen tosin olen samaa mieltä, ei voi kaikki olla auringonpaistetta ja perhosia, kuten Rajalla tähän mennessä on ollut.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Sen verran veroja maksaneena haluan nähdä Lehtimäen, kisapapin, hierojapentin sekä Ukonmaanahon sekä muiden Suomen joukkueen esikunnan sotapäälliköiden ravintolalaskut, kun olympiakokko sammuu. Ihan kaikkea ei meidän veronmaksajien tarvitse kritiikittä hyväksyä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Guatemalalainen Cordon aloittaa hyvin. 3-1!
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Ensin Tervo heitti moukarinkarsinnassa kolme yliastuttua ja ei tulosta: Raja --> voivottelee ja voi kun on ihanaa saada kokemuksia. Nyt Lampela kolme pudotusta avauskorkeudestaan seiväskarsinnassa ja ei tulosta: Raja --> voivottelee ja surkuttelee.

Ihan oikeasti? Edes jotain kritiikkiä ja kriittistä tarkastelu. Ihanaa toki kun saadaan niitä kokemuksia, mutta ei noista em. suorituksista nyt kumpikaan ole putkeen mennyt, mutta Raja vain voivottelee ja kierii urheilijoiden tavoin lehmänpaskassa.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Nyt mitataan Petraakin haastattelussa eli onko pelisilmää vai tekeekö itsestään narrin. Saarisjussi pidätteli Nummista Torinossa jo liian kauan.
En minä ainakaan edes kaipaa mitään kommentteja häneltä tässä tilanteessa. Kyllä sen näki jo vikan suorituksen jälkeen naamalla, että mitkä on fiilikset. Ei niitä tarvitse erikseen enää televisioon tulla kertomaan. Minun mielestäni toimittajilla pitäisi olla sellaista pelisilmää, että haastatteluja ei aina tarvitse tehdä.

Tai jos jääkiekosta hakee esimerkkiä, niin suorituksen aikana tai välittömästi suorituksen jälkeen tehtävät haastattelut ovat 99 pinnaisesti täysin turhia, samaa jargonia, josta ei saa mitään kukaan irti.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
En minä ainakaan edes kaipaa mitään kommentteja häneltä tässä tilanteessa. Kyllä sen näki jo vikan suorituksen jälkeen naamalla, että mitkä on fiilikset. Ei niitä tarvitse erikseen enää televisioon tulla kertomaan. Minun mielestäni toimittajilla pitäisi olla sellaista pelisilmää, että haastatteluja ei aina tarvitse tehdä.

Tai jos jääkiekosta hakee esimerkkiä, niin suorituksen aikana tai välittömästi suorituksen jälkeen tehtävät haastattelut ovat 99 pinnaisesti täysin turhia, samaa jargonia, josta ei saa mitään kukaan irti.


En kritisoi viestiäsi mitenkään vaan sanon, että voi voi, koita kestää.
 

marse

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos ilmoittaisin aloituskorkeudekseen 1000 metriä, onnistuisiko tuon riman vieminen sinne ja jos ei, olisiko pakko päästää minut finaaliin?
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
No niin nyt siellä oli jo toinen suomalaisurheilija jonka minäkin olisin näissä kisoissa voittanut, jos laittaisin riman 20 senttiin niin varmana pääsisin sen yli vaikka vauhtia ottaisinkin seipään kanssa, ja sillä tuloksella olisin parempi kun toi Lampela. Moukaria saisin kanssa varmasti ainakin metrin, ellen kaksikin heitettyä, ja voittaisin sen pitkin häkkiä palleroa viskoneen suomalaisen. No joo, en oo ehkä nainen, mutta ei oo Caster Semenyakaan, niin kyllä munkin pitää päästä naisten sarjaan tai muuten manaan kaikki vihervassarit kaikkien niskaan.

Miksei kukaan anna mulle verorahoja jotta pääsisin tonne spedeilee?

Eipä taida 20 cm olla sallittu aloituskorkeus, kun niiden minimin määrittää kisaorganisaatio. Huono hassuttelu.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Ihan oikeasti? Edes jotain kritiikkiä ja kriittistä tarkastelu. Ihanaa toki kun saadaan niitä kokemuksia, mutta ei noista em. suorituksista nyt kumpikaan ole putkeen mennyt, mutta Raja vain voivottelee ja kierii urheilijoiden tavoin lehmänpaskassa.
Saatko jotain tyydytystä siitä? Hakkaat hanskaan samalla, kun joku ruoskii epäonnistunutta urheilijaa?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kiekonheitto on muuten yleisurheilussa ainoa laji missä naisten maailmanennätys on parempi kuin miesten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös