Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Tarkoitat varmaankin tuhlattuja verorahoja?Oppirahoja.
Tarkoitat varmaankin tuhlattuja verorahoja?Oppirahoja.
Ei niin kovaa valuuttaa kuin minun näihinkin kisoihin menneet verorahat.Ulla Lundholmin SE 67,02 vuodelta 1983 olisi edelleen kovaa valuuttaa
Nyt ollaan asian ytimessä. Miksi Jatkoaikalaisia ei ole tuolla urheilemassa, tai ehkä onkin, mutta epäilen. Suurimmalla osallahan hommat on jäänyt a-juniorivaiheeseen, kun olisi pitänyt oikeasti laittaa kaikki peliin. :)Miksei kukaan anna mulle verorahoja jotta pääsisin tonne spedeilee?
Raja ei kyllä liikaa kriitikkiä anna, vaikka paikka olisi hieman ruoskia. Hieman pitäisi minusta pystyä antamaan myös kriitikkiä, eikä tyytyä vain voivottelemaan.
Voi sen niinkin ilmaista.Tarkoitat varmaankin tuhlattuja verorahoja?
En minä ainakaan edes kaipaa mitään kommentteja häneltä tässä tilanteessa. Kyllä sen näki jo vikan suorituksen jälkeen naamalla, että mitkä on fiilikset. Ei niitä tarvitse erikseen enää televisioon tulla kertomaan. Minun mielestäni toimittajilla pitäisi olla sellaista pelisilmää, että haastatteluja ei aina tarvitse tehdä.Nyt mitataan Petraakin haastattelussa eli onko pelisilmää vai tekeekö itsestään narrin. Saarisjussi pidätteli Nummista Torinossa jo liian kauan.
Ei niin kovaa valuuttaa kuin minun näihinkin kisoihin menneet verorahat.
400 metriä on inhottava matka. Vielä inhottavampi aidoilla. Kasisatanen on nössöille.
400 metriä on inhottava matka. Vielä inhottavampi aidoilla. Kasisatanen on nössöille.
En minä ainakaan edes kaipaa mitään kommentteja häneltä tässä tilanteessa. Kyllä sen näki jo vikan suorituksen jälkeen naamalla, että mitkä on fiilikset. Ei niitä tarvitse erikseen enää televisioon tulla kertomaan. Minun mielestäni toimittajilla pitäisi olla sellaista pelisilmää, että haastatteluja ei aina tarvitse tehdä.
Tai jos jääkiekosta hakee esimerkkiä, niin suorituksen aikana tai välittömästi suorituksen jälkeen tehtävät haastattelut ovat 99 pinnaisesti täysin turhia, samaa jargonia, josta ei saa mitään kukaan irti.
Joo ite oon niin nössö että vedän vaan kymppitonnia ja maratonia.400 metriä on inhottava matka. Vielä inhottavampi aidoilla. Kasisatanen on nössöille.
No niin nyt siellä oli jo toinen suomalaisurheilija jonka minäkin olisin näissä kisoissa voittanut, jos laittaisin riman 20 senttiin niin varmana pääsisin sen yli vaikka vauhtia ottaisinkin seipään kanssa, ja sillä tuloksella olisin parempi kun toi Lampela. Moukaria saisin kanssa varmasti ainakin metrin, ellen kaksikin heitettyä, ja voittaisin sen pitkin häkkiä palleroa viskoneen suomalaisen. No joo, en oo ehkä nainen, mutta ei oo Caster Semenyakaan, niin kyllä munkin pitää päästä naisten sarjaan tai muuten manaan kaikki vihervassarit kaikkien niskaan.
Miksei kukaan anna mulle verorahoja jotta pääsisin tonne spedeilee?
Saatko jotain tyydytystä siitä? Hakkaat hanskaan samalla, kun joku ruoskii epäonnistunutta urheilijaa?Ihan oikeasti? Edes jotain kritiikkiä ja kriittistä tarkastelu. Ihanaa toki kun saadaan niitä kokemuksia, mutta ei noista em. suorituksista nyt kumpikaan ole putkeen mennyt, mutta Raja vain voivottelee ja kierii urheilijoiden tavoin lehmänpaskassa.
Kiitos vinkistä. Siirryn youtuben ihmeelliseen maailmaan.Saatko jotain tyydytystä siitä? Hakkaat hanskaan samalla, kun joku ruoskii epäonnistunutta urheilijaa?