Jonkunhan niissä naruissa on oltava ja paksuimmista naruista nykii tietenkin omistaja, Lukon tapauksessa Raumalaiskiekkoilun Tuki.
Minä olen sitä miltä - asioista luonnollisesti mitään tietämättä - että Lukko on viime vuosina mennyt kulloistenkien valmentajien mukana kyselemättä ja kyseenalaistamatta. Rautakorven kanssa meni sukset ristiin, koska hän paljon saatuaan halusi vielä enemmän. Tolvasesta ja hänen joukkueestaan ei ole paljon sanottavaa. Toivola sai rakentaa pitkälle mieleisensä tyyppisen joukkueen, peliesitykset ja menestys olivat mitä olivat.
Koko ajan Rautakorvesta Toivolaan ollaan menty valmentajien mieltymysten ja vaatimustan mukaan, mitää LUKON LINJAA ei ole ollut.
Nyt puhaltaa uusi tuuli, mutta vasta ensi kesänä nähdään, onko mikään muuttunut. Väistämättä muutama tärkeä pelaaja lähtee. Haetaanko näille KAIKILLE korvaajaa maailmalta vaiko annetaanko akatemiapojille todellinen mahdollisuus. Silloin punnitaan pitkäjännitteisyys ja suunnitelmallisuus.
Luonnollista on, että äänekkäimmät fanit täällä vaativat ulkopuolista korvaajaa kaikille ja mielellään vielä pari ylimääräistä.
Poistuneet/ulostetut valmentajat luonnollisesti syyttävät muita, en minä ainakaan muista, että kukaan olisi myöntänyt epäonnistuneensa ihan itse ja omasta syystään.