Postinjakaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- En gång IFK, alltid IFK.
Kyllä sieltä junnuista pitää tulla pykälän parempaa laatua, eikä näitä kun tekee 1+3 sataan matsiin. Ihan ok pelaaja mutta ei mitään sellaista jonka perään pitäisi isommin itkeä. Winperikin on aika monta kautta pyörinyt tuossa ja varmaan tekee ihan hyvää lähteä hakemaan steppiä muualta. Viimekaudella otteet oli lupaavia, tällä kaudella on ollut todella hiljaista.
Lisätään nyt se verran että mitää Jardineja ei tarvitse roudata Winbergien minuutteja syömään. Toivotaan että tuo siirto tarkoittaa tulevaisuuden satsauksia Luotoon ja Saliniin eikä tosiaan nähdä mitää Jardineja syömässä heidän minuuttejaan.
Amen. Itse en ole ikinä pitänyt Winbergiä mitenkään erityisen lupaavana pelaajana vaikka onhan hänellä kaikki mahdollisuudet kehittyä kelvolliseksi liigatason peruspakiksi. Hän on pyörinyt edarin mukana jo kolme kautta eikä merkittäviä steppejä ole nähty, vaan päinvastoin - jopa pientä taantumista, oli syynä sitten viime keväänä tapahtunut loukki tai ei. Ikää on 23 vuotta, eli mistään junnustakaan ei voida enää puhua.
Näen kyllä eri tavalla. Rautakorpi on aika hyvin vuosien aikana osannut valita joukkueeseen juuri tälläisiä "kohta ottaa seuraavan stepin" kundeja.
KOSKA on 23-vuotias voi hänestä koulia erinomaisen liigan-pakin, mutta NHLään lähtö on aika epätodennäköistä. Winberg on juuri sitä mitä IFKlta on puuttunut:
Oma jätkä, joka pystyisi pelaamaan seuraavat vuodet IFKn kolmosparissa kohtuu edullisesti, ettei sinne tarvitse roudata jotain tusinapakkia. Sitten pikkuhiljaa ottaa sen stepin 2.pariin.
Mä luulen, että IFK mokasi tässä. Murphy ei jostain syystä luottanut kundiin. Kävi näyttämässä Jypissä, että osaa pelata liigassa yli 20 minsan roolissa ja siellä laitettiin samantien nimi paperiin.
Miksi jäädä tänne odottelemaan, että IFK hankkii taas jonkun uuden ECHL-kundin ja joutuu istumaan.