Frank MobergSean Bergenhaim
Frank MobergSean Bergenhaim
Olisi kiva tietää miten Tobbe tämän vuoden flopin selittää kun ei koutsia halua bussin alle heittää?!
Odotan innolla haastattelua.
Oma arvaukseni on että vetoaa loukkantumisiin. Korkeintaan ottaa poliittisen vastuun itse ja jatkaa puuhasteluaanOlisi kiva tietää miten Tobbe tämän vuoden flopin selittää kun ei koutsia halua bussin alle heittää?!
Loukkaantumisilla. Olen tästä 100% varma. Ja henkimaailmalla.
Tässä Sälekaihdinmiehen litteroitu haastattelu:Olisi kiva tietää miten Tobbe tämän vuoden flopin selittää kun ei koutsia halua bussin alle heittää?!
Jostain muistan kuulleeni jotain, että Kaskimäki ei jatkaisi ensi kaudella. Olikohan se jotain läppää sitten, mutta ei tässä kohtaa mikään enää yllättäisi.Tulevaksi kaudeksi hankitaan vaan lisää pappoja joukkueeseen ja heitetään nuo pari (Kaskimäki, Kiviharju) jäljellä olevaa nuoriosaston pelaajaakin maakuntiin. Tällä tavalla sitä kestomenestystä rakennetaan.
Jep, nythän tuli sisään äijää jotka kauden aikana lukemani perusteella alkavat keväällä pelata kun runkkarisarja on pikkupoikien pelejä.Jos vielä ensi kauden jengiä olet kasaamassa, niin kasaa sitten sellainen joka syttyy pelaamaan jo runkosarjassa. Tämänvuotinen ei ainakaan pudotuspelejä varten säästellyt.
Jostain muistan kuulleeni jotain, että Kaskimäki ei jatkaisi ensi kaudella. Olikohan se jotain läppää sitten, mutta ei tässä kohtaa mikään enää yllättäisi.
Joo, juuri näinhän se oli. Kai siinä oli joku ajatus sitten, ettei tuohon valmennukseen ja tulevan koirankoppiin kannata jäädä (vrt Salin ja kumppanit).Sopimus hänellä on ensi kaudelle, mutta kenties hän allekirjoittaa kesällä NHL-sopimuksen, mikä sitten muuttaisi tilannetta. Kaskimäellä on kehityksen ja loppu-uran suunnan kannalta tärkeät kaudet edessä, joten varmaan hän (ja mahdollisesti NHL-seura) on kiinnostunut siitä, minkälaista roolia on lähtökohtaisesti tarjolla. Kannattaako IFK:hon jäädä, jos esim. YV-roolia ei ole ennakoitavissa, en tiedä.
Olen ihan vakavasti sitä mieltä, että Pelicansin joukkue on hiukan parempi kuin HIFK:n (etenkin Sundin pudottua). Loistavia yksilöitä siellä toki on, mutta kyllä Pelicansin nippu on huomattavasti paremmin kasattu. Tämä selviää jo pelkästään puolustusta katsomalla. Muistuttaisin siitäkin, että valmennus kuuluu UTJ:n vastuulle, olivatpa ne meriselitykset sitten mitä tahansa.Peltosen Villen vois jo kenkiä. Ei mitään annettavaa. Vituttaa niin ettei veri kierrä. Tuolla kalustolla pitää pystyä menemään pidemmälle, kun puolivälieriin.
Olen kanssasi osittain samaa mieltä. Pakkikalusto vois olla hifk:llä parempi.Olen ihan vakavasti sitä mieltä, että Pelicansin joukkue on hiukan parempi kuin HIFK:n (etenkin Sundin pudottua). Loistavia yksilöitä siellä toki on, mutta kyllä Pelicansin nippu on huomattavasti paremmin kasattu. Tämä selviää jo pelkästään puolustusta katsomalla. Muistuttaisin siitäkin, että valmennus kuuluu UTJ:n vastuulle, olivatpa ne meriselitykset sitten mitä tahansa.
Puolustajilla ei ole mitään mihin selkärangasta lähtien voisi tukeutua, kun lähdetään avaamaan peliä tasaviisikoin. Ei yhtään mitään! HIFK:n tämän kauden hyökkääminen perustuu kiekon pelaamiseen laitaan ja sieltä kulmiin möyrimään. Tämä pyritään päättämään pelaamalla siniselle ja sieltä maalille. Voisin ajatella että tuolla hyökkäyksessä olisi sen verran taitoa, että se mahdollistaisi hyökkäämään muutenkin. Esim puhtaasti rintamana, vaikka onkin puujalkainen pakisto avaamassa peliä.Niin no kerro miten se pelikirja ei toimi jos päästetään 60 pelin runkosarjassa vähiten maaleja? Kyllä se viisikkopelin rakenne on ok. Taas hyökkäysalueen peli ei ole pelikirja peliä vaan paljon vaistolla tekemistä ja myös yksilön luovuutta. Liigassa jokainen joukkue puolustaa keskustaa erittäin tiiviisti.
Oikea valmentaja pelaisi EHT kiertuetta tällä joukkueella ja pelaajamuutokset kesken kauden olisivat olleet menestymistä edistäviä. Karhusesta aloittaen. Seppälä ja Borque eivät myöskään olisi joukkueessa, jos kanisteri olisi ammattilaisten targettina.Olen ihan vakavasti sitä mieltä, että Pelicansin joukkue on hiukan parempi kuin HIFK:n (etenkin Sundin pudottua). Loistavia yksilöitä siellä toki on, mutta kyllä Pelicansin nippu on huomattavasti paremmin kasattu. Tämä selviää jo pelkästään puolustusta katsomalla. Muistuttaisin siitäkin, että valmennus kuuluu UTJ:n vastuulle, olivatpa ne meriselitykset sitten mitä tahansa..
Itse veikkaan, että Peltonen ja Salmelainen katoavat kauden jälkeen pariksi kuukaudeksi ”bunkkeriin” jonka jälkeen palaavat reteinä takaisin median ja fanien eteen.
Olen ihan vakavasti sitä mieltä, että Pelicansin joukkue on hiukan parempi kuin HIFK:n (etenkin Sundin pudottua). Loistavia yksilöitä siellä toki on, mutta kyllä Pelicansin nippu on huomattavasti paremmin kasattu. Tämä selviää jo pelkästään puolustusta katsomalla. Muistuttaisin siitäkin, että valmennus kuuluu UTJ:n vastuulle, olivatpa ne meriselitykset sitten mitä tahansa.
Ostan tämän. Mutta onko Ville Tobbenin vai Tobbe Villen esihenkilö? Meillä varmaan asia on epäselvä.Tää on mulle paha, kun mä uskon et eri valmentajalla meillä olis parempi nippu. Melart oli aivan jäätävän kova vuosi sitten syksyllä, kun tuli meille ja nyt taantunut maskotiksi.
Lindbohm tuntui olevan NHL-pakki syksyllä ja nyt näyttää ajoittain Mestis-pakilta.
Mitenköhän hyviä noi muut olis Niemelän alla?
Musta tuntuu, että tää kaikki juontaa tonne penkin taakse ja olemattomaan pelisysteemiin.
Tämä!Tiistaina tappion jälkeen lähetän Salmelaiselle taas sähköpostia ja pyydän Villen erottamista. Ei tarvitse varmaan edes enää perustella sitä viesti edellisen tapaan, selvä keissi. Katsotaan vastaako tällä kertaa mitään, tuskin.
Ostan tämän. Mutta onko Ville Tobbenin vai Tobbe Villen esihenkilö? Meillä varmaan asia on epäselvä.