Valmennuksesta on sanottu jo kaikki. Tuo osa-alue on vedetty pahiten vihkoon. Maalivahtiosastolle olisin kaivannut Taposelle kaveriksi jotain toista "ykkösmaalivahtia". Hovinen on ollut yllättävän hyvä, mutta mielestäni tuokin osasto on jätetty liikaa nuoren pelaajan varaan jonka taso on nyt heitellyt todella rajusti.
Pakisto on aivan karmea vitsi. Toki voi olla, että valmennus saa tuon näyttämään paljon huonommalta kuin mitä tuo oikeasti on, mutta en minä ole noista nimistä vakuuttunut yhtään. Nykyisistä pelaajista näkisin omassa pakistossani seuraavat nimet:
Lindbohm - xxx
xxx - Martin
Melart - Kiviharju
xxx
Seppälä, Luhanka.
Salin olisi minun pakistooni mahtunut. Sundin näen aivan liian kalliina suhteessa tasoon. Lindbohm ja Melart, muita ns. peruspakkeja ei tarvita minun mielestäni. Jos nyt saisi kasata pakiston uusiksi, niin päästäisin heti irti nimistä Motin, Kotkansalo, Manninen ja Sund ellei aidon oikeasti pelaa edullisella alle 100k€ lapulla. Mutta ei varmasti pelaa. Miten voi vuodesta toiseen tämä osa-alue olla näin retuperällä?
Hyökkäys on kasattu nimivahvaksi, mutta tet-harjoittelija ei saa tuosta mitään irti ja heittelee Åstenia kolmosketjun keskelle vaikka sulla on sentteriosastoksi tarjolla Lehterä-Jääskä-Koivistoinen-Ikonen-Väänänen. Vittu mikä amatööri.