Postinjakaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- En gång IFK, alltid IFK.
@Postinjakaja minä en tiedä O'Neillin kohdalla mikä hänen taloudellinen tilanteensa on. Mun mielestä on kuitenkin ihan hölmöä miettiä, kuinka paljon hän on valmis tinkinään palkastaan, koska se on joka tapauksessa kymmeniä prosentteja kotona istumiseen verrattuna. Mun mielestä on paljon mielekkäämpää miettiä niitä seikkoja, jotka tekevät eroja joukkueiden välille, kuin niitä jotka eivät tee.
Jokainen pelaaja tekee itsenäisen ratkaisun tietysti, mutta kyllähän nuo pelaajat isolta osin vaikuttaisivat olevansa valmiita tinkimään tuloistaan, jotta saavat pelata. Tässä kohtaa on toki huomioitava se, että kukaanhan ei tiedä mitä sopimusten purun yhteydessä on sovittu. Vain se tiedetään varmuudella, että liigaseurat ovat Jokereita huonompia palkanmaksajia ja, että Jokerit ovat ilmoittaneet maksavansa pelaajille palkan, jos nämä eivät pelaa muualla.
Mitä taas tulee tuohon 30k€, se on siinä määrin pieni summa, että se ei ole, eikä saa olla O'Neillin kohdalla deal breaker. On täällä ennenkin pelaajia hankittu ja potkittu pihalle sponsoreiden avustuksella/vaatimuksesta.
Joku meidän kommunikaatiossa mättää tässä. Väitän vain, että on olemassa summa, jonka takia O'Neil on valmis luopumaan varmasta 120 tonnin liksasta.
Onko se 10k, 30k, vai 80k. Sitä ei tosiaan voi vain arvailla, kun en teidä O'Neilin raha-asioista.
Jos se olisi 10k, niin eiköhän diili olisi jo syntynyt. Uskoisin joo, että mainitsemasi 30k varmaan jo menee kanssa IFKlle. Mutta jos se O'Neilin pyynti on vaikka 80k, niin se voi olla Valtaselle liikaa. Varsinkin, kun se AVI vieläkin laittaa hallin yleisöovet kiinni parin päivän varoitusajalla. Ja syksyllä varmaan taas laittaa.
Ja vielä kun Gardinerin, Salomäen, Turusen ja Pakarisen palkat on varmasti satasen ellei enemmän loppukaudesta.
Emme siis minusta puhu eri asiasta. En ole kanssasi mitenkään eri mieltä mistä sanot.