Postinjakaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- En gång IFK, alltid IFK.
Meni tosissaan Selinit ja Pikkaraiset sekaisin, mutta eiköhän tässä päde sama toimintamalli. Jos olisi niin että hallitus johtaa Salmelaisen ohi, niin sen pitäisi tarkoittaa isoa epäluottamusta eli monoa perseelle. Tai toinen vaihtoehto on, että Salmelainen on hallituksen täydellisessä talutushihnassa.
Kuten aiemmin sanottu, on päävalmentajan erottaminen asia joka tehdään yhteisellä päätöksellä UJn ja Hallituksen kanssa. Emme saa varmaan tietää kumpi aloitteen teki, mutta on selvää, että molempien pitää päätöksen takana seistä. Tämän viestin olen saanut niin monesta suunnasta, etten epäile sen paikkaansapitävyyttä.
Eikä me nyt oikeasti anneta UJ:lle kenkää, kun tämä ei ole edes yhtä kunnon omaa kautta vetänyt omalla valmentajalla.
Tuolla aiemmin kirjoittelinkin miten suurseuran pitäisi toimia. Ei ainakaan IFKn ”Kenkää kaikille” toimintamallilla.
Vaikka Selin ei mua tällä kaudella vakuuttanut. Sentteripuutoksesta huolimatta ei voi olla noin sukka syksyllä, kun sama valmennus jatkaa ja käytännössä sama runko. Itse olisin jatkanut Selinillä saadakseni Turbulenssin pysähtymään ja koska se ei ole kuitenkaan ihan paska valmentaja. Olisin myös jatkanut Stögön sopimuskauden loppuun. Niin suurseura olisi toiminut. Kunnioittanut juuri sovittuja diilejä. Osoittanut hieman itsevarmuutta eikä lähtenyt tähän iänikuiseen paniikkiin ja kenkää kaikille heti näpertelyyn.
Salmelainen toivottavasti oppii. Kaverin dumaaminen jonkun haastattelun kautta on ihan naurettavaa. Noissa haastatteluissa on aina asetelmallinen kattaus. Muistatteko Stögö-haastiksen kun johdettiin sarjaa jollain 6 pinnalla? Toimittaja tivaa IFKn puolustuspelistä tyyyliin: ”yleisesti ollaan kiekkopiireissä sitä mieltä, ettei IFKn puolustuspeli toimi. Onko suunnitelmia saada se toimimaan?”. Stögö vastaa ”No monensia me sitten oltaisiin?”. -Vittu muistan ikuisesti kun leikattiin sinne studioon missä besserwisserit yritti jotenkin huumorilla ohittaa niiden ihan helvetin huonoa analyysia ja tajusi jääneensä kiinni paskanpuhumisesta.
Tällä hetkellä pelit erottamisen jälkeen on 2 voittoa ja pisteet 5/6. Katsotaan miten jatkuu.