chamberlin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Siirretään tuolta mediaketjusta, koska tämä osuu enimmäkseen Tobiaksen duuniin.
Hyvää keskustelua, vaikka suhtaudun yleensä näihin studiokeskusteluihin hieman kriittisesti, koska heidän tehtävä on olla "Kriittisiä". Hieman kuin teatterikriikot juttelis keskenään ja yrittäisi olla mukamas oikeasti järkeviä ihmisiä eikä besserwissereitä. -Ja IFKta on myös mediaseksikästä kritisoida.
Mutta keskustelu oli silti pääasiallisesti totta. Keskustelun + / -
Lainaan koko viestisi itseni lyhentämänä, sillä on mielestäni niin käsittämättömän paikkansapitävää tekstiä ettei paremmasta väliä. Itse olen hyvin pitkälti keskusteluja sivusta seuraava henkilö, mutta Postinjakaja sun viestit on viime aikoina olleet aivan täyttä timangia! Tulee mieleen nyt jostain syystä kirjoitusmääiltään hyytyneen JHagin vastaavat joskus muutamia vuosia sitten! Puet hyvin sanoiksi kaikki ne ajatukset joita itsekin käyn läpi ja on mielenkiintoista lukea spekulaatioitasi joukkuen tilanteesta..
Ja jotta ei menisi täysin offtopiciksi, niin katsoin itsekin Salmelaisen haastattelun KooKoo-matsin tiimoilta ja olin törkän vittuuntunut juuri siitä, kuinka jantteri pystyi sivuuttamaan kaiken kritiikin omasta työstään mutta osasi sysätä vastuun pelaajille ja valmennusjohdolle - heistä kyllä löytyi syitä ja seurauksia!
Uskon ja toivon että Tobbari on nuoren ikänsä johdosta tällä kaudella vielä vähän hakuasemassa toimivan UTJ-toiminnan suhteen, mutta toista tällaista sekoilujen kautta en itse kyllä tule antamaan anteeksi, jos sellaista sattuu tulemaan..