To 4.12.2014 TPS - Ässät

  • 10 511
  • 101

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olet valmis melko kärkkäästikin kommentoimaan tuota "eroa" huomioiden ettet sinä edes ole varma mihin Lassilaa osuttiin. Itse olen edelleen ennen kaikkea muuta sen huomion varassa että sekä pelaajisto että valmennus ottivat tuohon kantaa jo pelitilanteen jälkimainingeissa heti. Siis ennen Rantasen boksia. Ja Lassilan reaktio oli tuo, jonka jo kuvailin. Boksin paikka ehdottomasti, mikäli Rantasen lyönti, joka oli todella köykäistä sorttia, oli boksin paikka. Ja olihan se. Mutta se tästä, vähän jätti kylmäksi tosiaan tuo tapasi nähdä kaikki asiat samassa perspektiivissä ja sen jälkeen täällä keuhkoaminen ja kaiken maailman 13-vuotiaan näppäimistöltä tulevat narrihuutelut hymiöineen.

Itse melko kärkkäästi kommentoit tapahtumia vaikka myönnät, ette ole nähnyt tilannetta kunnolla ja perustat kaiken tämän pelaajien käytökseen. Itse perustin alkuun käsitykseni vain siihen mitä näin mutta nyt on tullut paremmat todisteet, ettei osunut käsille saati rintaan. Ja mitä sinä teet, jatkat edelleen vääntämistä kuin keskenkasvuinen lapsi.

Omien sanojesi mukaan tilannetta ei voi rinnastaa joten keksi jotain uutta.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse melko kärkkäästi kommentoit tapahtumia vaikka myönnät, ette ole nähnyt tilannetta kunnolla ja perustat kaiken tämän pelaajien käytökseen. Itse perustin alkuun käsitykseni vain siihen mitä näin mutta nyt on tullut paremmat todisteet, ettei osunut käsille saati rintaan. Ja mitä sinä teet, jatkat edelleen vääntämistä kuin keskenkasvuinen lapsi.

Omien sanojesi mukaan tilannetta ei voi rinnastaa joten keksi jotain uutta.

Kuten todettua, paljon muitakin on niitä katsojia jotka näkivät tilanteen toisin kuin sinä. Se, miten tämä lähti lapasesta sivuraiteelle on yhtä paljon sinun kuin meikäläisen syy. Lähinnä tyylisi keskustella meni itselläni vähän tunteisiin. Esim. nimimerkin kalma kanssa oli ihan ok käydä tuo tilanne läpi kahdessa viestissä. Edelleen linjattomuudesta samaa mieltä, ja pidän Rantasen jäähyä pelin käännekohtana sekä tilanteeseen sopimattomana vihellyksenä olosuhteet huomioiden mutta olen valmis hyväksymään sen sillä verukkeella että noita tuleekin karsia melko nollatoleranssilla. Osittain kykenen siis takkini kääntämään ja alkuperäisen käsitykseni virheelliseksi myöntämään, mutta sinä et noilla nollasisältöisillä viesteilläsi ole edesauttanut asiaa. Ota siis uskottavammasta palstanimimerkistä mallia ensi kertaan. Ja pahoittelut tuosta yllä lainaamastasi sisällöstä, en tarkoita mennä henkilökohtaisuuksiin täällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös