No näin se tulee menemään ja varmasti hyvä niin.
Toivon, että sen verran fiksuja ovat.
No näin se tulee menemään ja varmasti hyvä niin.
Suomen kannalta toivon, että jatkaa lauantainakin kahden pakkiparin ylipeluuttamista. Flyers-fanina puolestaan olisi tosi hienoa nähdä paikan päällä Sanheimin onnistuvan kunnolla.Sanheim / Dermott parin luulisi saavan enemmän peliaikaa, aivan selvästi kanadan paras pakkipari. Penkin takana oleva idiootti ei sitä tunnu tajuavan.
Riippuu siitä haluaako sijoilla 2-3 varata puolustajan (Jakob Chychrun). Muuten uskon Puljujärven / Laineen menevän top 3.Itse jännitän sitä meneekö Pulju & Laine molemmat top 3:ssa. Veikkaan 1. ja 3. Juolevi menee helposti 10:ssä.
Itse jännitän sitä meneekö Pulju & Laine molemmat top 3:ssa. Veikkaan 1. ja 3. Juolevi menee helposti 10:ssä.
Rantanen on suurin pettymys leijonista tähän asti.
2. ja 3. ehkä. Jos esim. Laine olisi kanadalainen, olisi ykkösvaraus todennäköisempi. Ja tosiaan laitureitakin vielä ovat.
Toivon, että sen verran fiksuja ovat.
..Toisaalta kaverilla tuntuu olevan sitä ratkaisuvalmiutta ja vainua olla niissä maalipaikoissa ja iskeä kiekkoa reppuun, siinä on jotain poikkeuksellista. Ja totta kai luistelu on hienoa.
Jotenkin tuntuu että ei Pulju ainakaan TOP3:ssa mene. Varmaan johtuu siitä kun olen Kärppä-pelejä niin paljon nähnyt ja scoutitkin on niitä ehkä katselleet. Jessellä on jotenkin niin paljon puutteita pelin lukemisessa ja joissakin perusjutuissa (syötöt esim.). Toisaalta kaverilla tuntuu olevan sitä ratkaisuvalmiutta ja vainua olla niissä maalipaikoissa ja iskeä kiekkoa reppuun, siinä on jotain poikkeuksellista. Ja totta kai luistelu on hienoa. Aho on tehnyt minuun paljon isomman vaikutuksen kokonaisvaltaisella pelaamisellaan. Näin jätkät ekan kerran C-junnujen ratkaisevassa SM-finaalissa muutama vuosi sitten. Kannua kohoteltiin Oulussa,
Varmaan säästetty rahaa.Ruotsilla näyttäisi olevan ääkköset paidoissa. Miksi Suomella ei?
Ruotsilla näyttäisi olevan ääkköset paidoissa. Miksi Suomella ei?
Mietin just samaa. Surkeeta touhua.Ruotsilla näyttäisi olevan ääkköset paidoissa. Miksi Suomella ei?
Mock Draftissä on listoilla 4 suomalaista jotka saattavat mennä ekalla rundilla.Itse jännitän sitä meneekö Pulju & Laine molemmat top 3:ssa. Veikkaan 1. ja 3. Juolevi menee helposti 10:ssä.
Puljujärven pelityyli sopii paljon paremmin pieneen kaukaloon kuin esim. Marjamäen peluuttamaan kiekkoon isossa kaukalossa, tuo pelityyli ei tuo ollenkaan Puljun vahvuuksia esiin.Jotenkin tuntuu että ei Pulju ainakaan TOP3:ssa mene. Varmaan johtuu siitä kun olen Kärppä-pelejä niin paljon nähnyt ja scoutitkin on niitä ehkä katselleet. Jessellä on jotenkin niin paljon puutteita pelin lukemisessa ja joissakin perusjutuissa (syötöt esim.). Toisaalta kaverilla tuntuu olevan sitä ratkaisuvalmiutta ja vainua olla niissä maalipaikoissa ja iskeä kiekkoa reppuun, siinä on jotain poikkeuksellista. Ja totta kai luistelu on hienoa. Aho on tehnyt minuun paljon isomman vaikutuksen kokonaisvaltaisella pelaamisellaan. Näin jätkät ekan kerran C-junnujen ratkaisevassa SM-finaalissa muutama vuosi sitten. Kannua kohoteltiin Oulussa,
En tiedä mitä tästä Ruotsi-Kanada-pelistä pitäisi toivoa. Toisaalta periaatteen vuoksi ei voi toivoa Ruotsin voittoa, mutta toisaalta pitää toivoa ettei Kanada löydä peliään :)