To 31.12.2015 Otteluseuranta (6. kisapäivä)

  • 64 687
  • 758
Tila
Viestiketju on suljettu.

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit

Skeleton Crew

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PHI, BMG
Sanheim / Dermott parin luulisi saavan enemmän peliaikaa, aivan selvästi kanadan paras pakkipari. Penkin takana oleva idiootti ei sitä tunnu tajuavan.
Suomen kannalta toivon, että jatkaa lauantainakin kahden pakkiparin ylipeluuttamista. Flyers-fanina puolestaan olisi tosi hienoa nähdä paikan päällä Sanheimin onnistuvan kunnolla.
 

Breathe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Eric Lindros 88
Itse jännitän sitä meneekö Pulju & Laine molemmat top 3:ssa. Veikkaan 1. ja 3. Juolevi menee helposti 10:ssä.
Riippuu siitä haluaako sijoilla 2-3 varata puolustajan (Jakob Chychrun). Muuten uskon Puljujärven / Laineen menevän top 3.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse jännitän sitä meneekö Pulju & Laine molemmat top 3:ssa. Veikkaan 1. ja 3. Juolevi menee helposti 10:ssä.

Jotenkin tuntuu että ei Pulju ainakaan TOP3:ssa mene. Varmaan johtuu siitä kun olen Kärppä-pelejä niin paljon nähnyt ja scoutitkin on niitä ehkä katselleet. Jessellä on jotenkin niin paljon puutteita pelin lukemisessa ja joissakin perusjutuissa (syötöt esim.). Toisaalta kaverilla tuntuu olevan sitä ratkaisuvalmiutta ja vainua olla niissä maalipaikoissa ja iskeä kiekkoa reppuun, siinä on jotain poikkeuksellista. Ja totta kai luistelu on hienoa. Aho on tehnyt minuun paljon isomman vaikutuksen kokonaisvaltaisella pelaamisellaan. Näin jätkät ekan kerran C-junnujen ratkaisevassa SM-finaalissa muutama vuosi sitten. Kannua kohoteltiin Oulussa,
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Rantanen on suurin pettymys leijonista tähän asti.

Samaa mieltä, oli 2 ensimmäisessä pelissä Suomen huonoin pelaaja, eilen oli parempi, tänään taas paska ja kaikki tämä paska kaatuu Hintzin niskaan, joka on ollut oikein hyvä, toki myös huonoja suorituksia häneltä myös, mutta en edes minä ajatellut hänestä Suomen parasta pelaajaa. Ja tänään on vaikea pakkeja haukkua, kun 3 ulkona ja yksi pakkina joka ei ole koskaan ennen ollut pakin paikalla. Toivon, että Kähkönen pelaa loput matsit.
 

Wire

Jäsen
2. ja 3. ehkä. Jos esim. Laine olisi kanadalainen, olisi ykkösvaraus todennäköisempi. Ja tosiaan laitureitakin vielä ovat.

Todennäköisesti näin mutta olisihan se aika makeeta saada ensimmäistä kertaa 1. varaus suomeen. On vähän sellainen nyt tai ei koskaan tilanne.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
..Toisaalta kaverilla tuntuu olevan sitä ratkaisuvalmiutta ja vainua olla niissä maalipaikoissa ja iskeä kiekkoa reppuun, siinä on jotain poikkeuksellista. Ja totta kai luistelu on hienoa.

Minä uskon, että menee, ja itsehän tuossa jo vastasit miksi...
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Muistaakseni vuosi pari sitten JA:ssa esiintyi hysteriaa siitä, ettei Suomen junnutuotanto enää riitä. Ehkä sittenkin riittää? Tosin tässä turnauksessa omissa soi harvinaisen rajusti. Mutta mikäpäs siinä, näillä super-hyökkääjillämme taotaan enemmän - maalintekokisa on viihdettä parhaimmillaan.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Ruotsilla näyttäisi olevan ääkköset paidoissa. Miksi Suomella ei?
 

Wire

Jäsen
Jotenkin tuntuu että ei Pulju ainakaan TOP3:ssa mene. Varmaan johtuu siitä kun olen Kärppä-pelejä niin paljon nähnyt ja scoutitkin on niitä ehkä katselleet. Jessellä on jotenkin niin paljon puutteita pelin lukemisessa ja joissakin perusjutuissa (syötöt esim.). Toisaalta kaverilla tuntuu olevan sitä ratkaisuvalmiutta ja vainua olla niissä maalipaikoissa ja iskeä kiekkoa reppuun, siinä on jotain poikkeuksellista. Ja totta kai luistelu on hienoa. Aho on tehnyt minuun paljon isomman vaikutuksen kokonaisvaltaisella pelaamisellaan. Näin jätkät ekan kerran C-junnujen ratkaisevassa SM-finaalissa muutama vuosi sitten. Kannua kohoteltiin Oulussa,

Jos siellä on joku "haemme valmista pelaajaa " joukkue niin tuskin Pulju menee ykkösenä. Tällöin Laine taas on vahvoilla.
 

Breathe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Eric Lindros 88

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
En tiedä mitä tästä Ruotsi-Kanada-pelistä pitäisi toivoa. Toisaalta periaatteen vuoksi ei voi toivoa Ruotsin voittoa, mutta toisaalta pitää toivoa ettei Kanada löydä peliään :)
 
Jotenkin tuntuu että ei Pulju ainakaan TOP3:ssa mene. Varmaan johtuu siitä kun olen Kärppä-pelejä niin paljon nähnyt ja scoutitkin on niitä ehkä katselleet. Jessellä on jotenkin niin paljon puutteita pelin lukemisessa ja joissakin perusjutuissa (syötöt esim.). Toisaalta kaverilla tuntuu olevan sitä ratkaisuvalmiutta ja vainua olla niissä maalipaikoissa ja iskeä kiekkoa reppuun, siinä on jotain poikkeuksellista. Ja totta kai luistelu on hienoa. Aho on tehnyt minuun paljon isomman vaikutuksen kokonaisvaltaisella pelaamisellaan. Näin jätkät ekan kerran C-junnujen ratkaisevassa SM-finaalissa muutama vuosi sitten. Kannua kohoteltiin Oulussa,
Puljujärven pelityyli sopii paljon paremmin pieneen kaukaloon kuin esim. Marjamäen peluuttamaan kiekkoon isossa kaukalossa, tuo pelityyli ei tuo ollenkaan Puljun vahvuuksia esiin.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Minä toivoisin mm-kisoihin kisojen arvon mukaista tuomaritoimintaa. Saattaa olla, että asiaa on täällä käsitelty, mutta... Suomi-Tsekki ottelun ensinmäisen erän lopussa tapahtui karmea tuomarivirhe, vaikkakin Suomi siitä hyötyi. Suomen puolustaja taklasi polvella tätä palsternakkaa, onneksi ei loukkaantunut. Minä olisin laittanut heti päädystä ulos ja olisimme joutuneet pelaamaan neljällä pakilla ottelun 2 viimeistä erää. Toinen iso virhe tuli 2 erän lopussa. Tsekki veti poikkarilla meidän hyökkääjää maalin takana ja vielä varmuudeksi niskaankin, tuomaria näytettiin kuvassa ja selvästi näki, vihellänkö, vaiko enkö vihellä. Sitten kun meidän hyökkääjä pääsi ylös ja huitaisi takaisin, käsi nousi ja molemmat jäähylle. Ei jumalauta näin. Kiitos puheenvuorosta ja anteeksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös