Puljun peliin vaikuttaa todella paljon Marjamäen pelityyli.Ihmetyttää Puljujärven vire, kun Liigassa ei ole kuitenkaan ihan odotetusti onnistunut. Kannattaisiko Marjamäenkin peluuttaa Ahoa samassa ketjussa?
Riittääkö Junnon massi, en usko.
Hyvä Jesse, hieno haastattelu taas! Pohjois-Suomalaista mentaliteettia maailmanlaajusesti.
Toivon, että seuraavat Barkovin jäljissä varauksen jälkeen heti meren taakse, eikä Granlundin jäljissä, missä vuosi liikaa Liigaa
Boldaukset omat, koska heihin viittaan viestissäni
Hieman eri tason kiekkoa siellä pelataan. Puljujärvi ei ainakaan ole Liigassa esittänyt sellaisia otteita, että olisi asiaa aikuisten maajoukkueeseen.Jos Liiga on pistetty ajoissa pakettiin, niin olisiko järkeä pistää toi superketju MM-kisoihin?
On kyllä hieno mies vaikken tuosta murteesta niin välitäkään :) Huomaa näistä Suomen tähdistä että ovat kuitenkin jo aika tietyllä tapaa "kokeneita" ikäisiksiin, ainakin haastattelujen perusteella jokainen jätkä tosi fiksun oloinen.
Jos Liiga on pistetty ajoissa pakettiin, niin olisiko järkeä pistää toi superketju MM-kisoihin?
Tosin ei mahista että eivät olis niin pitkällä Playareissa...
Ainaki U18 kisoihin vois pari jätkää laittaa :) Siellä ne vasta hyviä olisivat!Yleensä nämä ei suoraan toimi miesten peleissä, mutta voishan sitä koittaa.
Olen absolutisti, juon absoluuttisen raakaa viinaa.
Valitettavasti mun känninen kolmas persoona kirjoitti sen.
Näin se peli vaan kääntyi Tšekille.. Vielä kerran pojat! Kiekon hallinta siirtyi vastustajalle ja homma kääntyi.
Ainaki U18 kisoihin vois pari jätkää laittaa :) Siellä ne vasta hyviä olisivat!
Mielenkiitoista seurata ensi kesänä meneekö Laine, Pulju ja Juolevi kaikki top10 niin kuin täällä veikkaillaan.
Häviäisitte nyt suosiolla.
On kyllä melkoinen imuri tuolla Tsekilläkin maalissa. Joka veto menee sisään.
2. ja 3. ehkä. Jos esim. Laine olisi kanadalainen, olisi ykkösvaraus todennäköisempi. Ja tosiaan laitureitakin vielä ovat.Itse jännitän sitä meneekö Pulju & Laine molemmat top 3:ssa. Veikkaan 1. ja 3. Juolevi menee helposti 10:ssä.