Paljonkohan olisi livevedossa ollut kerroin Jokereille siinä vaiheessa kun SKA johti 2-0?
37 oli jollain bookerilla.
Paljonkohan olisi livevedossa ollut kerroin Jokereille siinä vaiheessa kun SKA johti 2-0?
Mitä yhteistä on Juha-Matti Aaltosella ja Jokereilla?
Kumpikin pitää himaa Helsingissä?Mitä yhteistä on Juha-Matti Aaltosella ja Jokereilla?
Juurikin näinKoskaan ei voi tietää mitä tuleman pitää?
Pellaillee kevväällä?Mitä yhteistä on Juha-Matti Aaltosella ja Jokereilla?
SKA teki Jokerit!
Jos tästä ei saa joukkue itseluottamusta ja virtaa runkosarjan loppuihin peleihin niin ei mistään. Tai sitten vaan takki on entistä enemmän auki heikompia vastaan jatkossa.
Noinko koville naapurileirissä ottaa, kun näkee kerrankin laadukasta ja viihdyttävää jääkiekkoa ja Jokerit vielä voittaa?Niin tai sitten ne tulevat vastustajat ei lopeta pelaamista ekan erän jälkeen.
Noinko koville naapurileirissä ottaa, kun näkee kerrankin laadukasta ja viihdyttävää jääkiekkoa ja Jokerit vielä voittaa?
Noinko koville naapurileirissä ottaa, kun näkee kerrankin laadukasta ja viihdyttävää jääkiekkoa ja Jokerit vielä voittaa?
Rotta käskenyt SKA:n häviämään, että Jokerit pääsisi pleijareihin?
Katoin erätauolla maksaessani yhden laskun hetken liiga kiekkoa ja voi että se oli kuin hidastettu filmi tähän verrattuna.
sen verran kuitenkin taitaa kiinnostaa, että päätit vähän käydä kiusaamassa jokereiden faneja?Mut mun isällä on isompi pippeli kun sun isällä.
Ps. En katsonut peliä. En ole katsonut tällä kaudella yhtään KHL-peliä. En aio katsoa tällä kaudella yhtään KHL-peliä. Mun elämä ei muutu suuntaan tai toiseen, voittaako Jokerit KHL:ssä tai ei. Ei kiinnosta tippaakaan KHL, eikä Jokerit. Onnea vaan loppukauteen.
Mikä sitten on motivaatiosi trollaamiseen?Mut mun isällä on isompi pippeli kun sun isällä.
Ps. En katsonut peliä. En ole katsonut tällä kaudella yhtään KHL-peliä. En aio katsoa tällä kaudella yhtään KHL-peliä. Mun elämä ei muutu suuntaan tai toiseen, voittaako Jokerit KHL:ssä tai ei. Ei kiinnosta tippaakaan KHL, eikä Jokerit. Onnea vaan loppukauteen.