To 19.1.2016 SKA Pietari - Jokerit

  • 23 636
  • 255

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
KHL-ajan kovin vierasvoitto, erityisesti kuin huomioi joukkueiden nykyvireen. Jos tästä ei saa joukkue itseluottamusta ja virtaa runkosarjan loppuihin peleihin niin ei mistään. Tai sitten vaan takki on entistä enemmän auki heikompia vastaan jatkossa.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Ihme jäällä ja hymy päällä pankkiin marssii hän (hymiö).
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
VOITTO!

Kiitos Jokerit!
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Tämä on aivan vitun upeaa. Karmean putken jälkeen SKAta nöyryytetään Pietarissa ja kahden maalin johtoasema voitiin antaa täysin huoletta eteen. Erityisen paljon tämä pietarilaisten nöyryytys maistuu tuon Ilja-Ihmisperseen toiminnan jälkeen. Itke Ilja tai jotain, mutta sä vittu hävisit.
 

haukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan no 1: Jokerit
Loistavalla pelillä helppo voitto
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Jos tästä ei saa joukkue itseluottamusta ja virtaa runkosarjan loppuihin peleihin niin ei mistään. Tai sitten vaan takki on entistä enemmän auki heikompia vastaan jatkossa.

Niin tai sitten ne tulevat vastustajat ei lopeta pelaamista ekan erän jälkeen.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
... joo, nyt kun voitetaan hienolla pelillä niin suomalainen miettii että vastustaja hävisi tahallaan... ;-)

Voi meitä #itun rassukoita!
 

gcz_

Jäsen
Suosikkijoukkue
JHC, NYI, Suomen NATO-jäsenyys
Meinasin laittaa striimin 2-0 tilanteessa kiinni, mutta Jokereiden peli oli takaiskuista huolimatta sen verran laadukasta, että jatkoin katselua. 3-5 maalin jälkeen ajattelin myös pätkäistä striimin, sillä kahden maalin johtoasemassa Jokereiden pelaaminen on ollut kohtalaisen inhottavaa katseltavaa, päättyäkseen vain armottomaan vitutukseen (cool story bro). Onneksi tuli kuitenkin katsottua tämä spektaakkeli loppuun asti, KHL-taipaleen yksi hienoimmista peleistä.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Noinko koville naapurileirissä ottaa, kun näkee kerrankin laadukasta ja viihdyttävää jääkiekkoa ja Jokerit vielä voittaa?

Mut mun isällä on isompi pippeli kun sun isällä.

Ps. En katsonut peliä. En ole katsonut tällä kaudella yhtään KHL-peliä. En aio katsoa tällä kaudella yhtään KHL-peliä. Mun elämä ei muutu suuntaan tai toiseen, voittaako Jokerit KHL:ssä tai ei. Ei kiinnosta tippaakaan KHL, eikä Jokerit. Onnea vaan loppukauteen.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jokereille hieno voitto, ekan erän jälkeen melkoinen muutos ja hieno nousu voittoon.
 

Jeffrey

Jäsen
Katoin erätauolla maksaessani yhden laskun hetken liiga kiekkoa ja voi että se oli kuin hidastettu filmi tähän verrattuna.

Itse satuin joulun aikaan porukoilla ollessani katsomaan jotain liigapeliä. Haukottelin siinä kuinka huonoa kiekkoa pelaavat, samalla kun selostajat hehkuttivat kuinka nyt pelataan ehkä kauden viihdyttävintä ottelua. Pisti vähän hymyilyttämään.
 

rancid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mut mun isällä on isompi pippeli kun sun isällä.

Ps. En katsonut peliä. En ole katsonut tällä kaudella yhtään KHL-peliä. En aio katsoa tällä kaudella yhtään KHL-peliä. Mun elämä ei muutu suuntaan tai toiseen, voittaako Jokerit KHL:ssä tai ei. Ei kiinnosta tippaakaan KHL, eikä Jokerit. Onnea vaan loppukauteen.
sen verran kuitenkin taitaa kiinnostaa, että päätit vähän käydä kiusaamassa jokereiden faneja?
 

faro

Jäsen
Mut mun isällä on isompi pippeli kun sun isällä.

Ps. En katsonut peliä. En ole katsonut tällä kaudella yhtään KHL-peliä. En aio katsoa tällä kaudella yhtään KHL-peliä. Mun elämä ei muutu suuntaan tai toiseen, voittaako Jokerit KHL:ssä tai ei. Ei kiinnosta tippaakaan KHL, eikä Jokerit. Onnea vaan loppukauteen.
Mikä sitten on motivaatiosi trollaamiseen?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös