Tipaton tammikuu

  • 167 974
  • 937

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Jep se oli siinä. Meinasin ottaa heti kun kello vierähti helmikuun puolelle, mutta väsymys vei voiton. Ehkä tänään sitten hyvän lenkkeilyn ja saunan jälkeen voisi muutaman keskioluen maistella. Ensiviikonloppuna sitten rävähtää.
 

Syötä!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool ja England
Tehtävä suoritettu ja tipaton päättynyt. Homma on hoidettu tyylillä. Goodbye, Tipaton tammikuu -ketju.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Hienoa kundit! Itse paatin tipattoman, niin kun lupasin jo alussa, sunnuntaina 25. paiva, kun saavuin Orlandoon. Oli hulppeaa kayda bensiksella hakemassa siks-pakki matkalla hotellille ja sitten korkata se ensimmainen ennen kun avasin edes matkalaukkuja. Tiistaina painiskelinkin sitten jo vuoden ensimmaisen krapulan kanssa, joten tasta on hyva taas jatkaa!
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tulihan se tipaton vietettyä.

Ihmetyttää, että täällä ovat kaikki kilpaa jo korkkailemassa, kun tavoite on saavutettu. Eikös sitä voisi olla toisenkin kuukauden tähän perään selvinpäin, nyt kun on aloitettu? Muuten voipi käydä niin, että helmikuussa tulee taas tissuteltua nenä punaiseksi ja naama turvoksiin joten tulos on plus miinus nolla.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Tipattomasta vuodesta jäljellä 7 kuukautta. Ei paha. Ainoat reissut joissa viinaa olisi tehnyt mieli olivat HIFK:n fanimatka Lappeenrantaan, HIFK:n megamatka turkuun sekä pari viikkoa sitten kun olin Järvenpään totissa kuuntelemassa karaokea. Karaokea ei kukaan ihminen kestä selvinpäin joten oli pakko lähteä sieltä kesken illan. HIFK:n fanimatkat ovat muuten hyviä reissuja mutta suurin osa jengistä on yllätys yllätys sikakännissä. Eli yli sen kännipisteen minkä jälkeen selvinpäin olija ei enää siedä känniläistä. Mutta muuten on mennyt tipaton vuosi ihan hyvin.

- Tinke-80
 

Laakamato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers (Jokerit)
Itse meinasin valvoa yli puolen yön ja juhlistaa yhdellä viskillä mutten sitten jaksanut. Otin sitten eilen yhden. Nyt kun sekin on ns. alta pois eikä tarvi miettiä niin ei tee edes mieli. Olutta voisi ehkä maistaa mutta vain sen yhden. Humalat voi joutua ottamaan Opethin Tampereen keikalla kun en ehkä sittenkään joudu/pääse kuskiksi...Joko siirrymme juomisen hallinta ketjuun niin saadaan tammikuun peikko selästä?
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kuittasin tipattomasta kivan potin, koska löin vetoa asiasta, että pystyn olemaan kuukauden ilman. Tänään voin juhlistaa tipatonta yhdellä (oikeasti vain yhdellä) oluella.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kahdeksan tuntia aikaa dokata ja sitten menee kuukaudeksi korkki kiinni? Joo, niin varmaan. Koskaan en ole tipatonta tammikuuta viettänyt, enkä vietä ensi vuonnakaan.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Miksi se pitää olla juuri tipaton tammikuu? siksi kun muutkin tekevät niin? Itse olen pitänyt ihan omia tipattomia kausia aina toisinaan, pisin kesti reilut pari vuotta. Eli en pidä tipatonta tammikuuta.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Täysin järjetöntä massatouhua. En arvosta ollenkaan tälläsiä hömpötyksiä. Hynynen taisi sanoa jotenkin, että ämmien ja amatöörien puuhastelua ja allekirjoitan tämän täysin!
 

E V

Jäsen
Tipaton tammikuu, 31 päivää/vuosi ilman viinaa. Tipaton tiistai 52 päivää/vuosi ilman viinaa. En siis pidä massojen suosimaa tipatonta tammikuuta.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Miksi jotkut lappeenrantalaiset menee SaiPan matseihin? Miksi jengi kay Ruotsin laivoilla? Taysin jarjentonta massameininkia! ;-)

Eikohan Tipattomassa Tammikuussa ole kyse siita, etta "tehdaan se yhdessa", yhteenkuuluvuutta ja toivoa, etta talla tavalla se tulisi tehtya.

Itse, vanhana ja vankkumattomana Tipattoman Tammikuun miehena, en talla kertaa lahde tahan leikkiin mukaan. Koko syksyn ja talven on tullut vedettya aikamoisia treeneja ja juostua rappusia, joita Pispalan portaatkin kadehtisivat, seka rajoitettu joka iltaista pikku "napanderia", joten talla kertaa en nae syyta TT:lle. Kerran kaksi viikossa teen drinkit tai juon vinetot illan paatteeksi ja samalla jatkan tuota treenaamista 5-6 kertaa viikossa.

Mutta jos taalla kukaan TT:ta yrittaa tammikuussa 2010, niin onnea vaan yrityksella ja voimia! Edella kirjottajilla ei munia sellaiseen ole.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tipaton on monelle oivallinen tilaisuus katsastaa omaa riippuvuuttaan silmästä silmään ja tarkistaa miltä eläminen tuntuu selvin päin. Maksa-arvoihinkin neljä viikkoa vaikuttaa jo alentavasti (ASAT ja ALAT), kuusi viikkoa näyttää jo hieman enemmän (GT). Onnea ja menestystä!
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisikohan aikuiselämäni ( 15 v. - 48 v. ) pisin: 1.1.2010 klo 03.30 - 1.1.2010 klo 6.45 . Aika hyvin. Minulle. Joskus sitten muulloin.
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onpas "yllättävää", että tämäkin ketju on taas esillä. Tipaton tammikuu kuvaa kyllä ilmiönä mitä parhaiten suomalaista tuulipukumeininkiä. Itselläni tipattomuus kesti n. 14 sekuntia, mikä meni shamppanjapullon avaamiseen ja lasien täyttämiseen. Ens vuonna vois jonkun sekunnin yrittää nipistää tosta pois.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Ensimmäistä kertaa päätin lähteä tähän mukaan. Olen tietoinen siitä, että se ärsyttää monia, mutta koska en ymmärrä syitä siihen, niin eipä se haittaa. Jos tämä tekee minusta alkoholinkäytön amatöörin, niin sehän on vain hyvä - en missään nimessä halua olla sen alan ammattilainen.

Seuraavat vähän isommat kännit otan sitten JWC:n jatkoilla.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ensimmäistä kertaa päätin lähteä tähän mukaan.

Juuri tuossa puoli tuntia sitten tulin itsekin tähän päätökseen. Ikinä ennen en ole viettänyt tipatonta tammikuuta, mutta olen kyllä viettänyt tipattomia muita kuita. Jos hanke epäonnistuu, en koe siltikään epäonnistuneeni. Saa maksa joka tapauksessa aikaa levätä hetken.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
En pidä tipatonta tammikuuta, mutta on tota viinan kanssa läträämistä nyt saatana oikeasti ruvettava vähentämään. Joten viime vuotta vähemmän viinanhuuruinen vuosi on tavoitteena.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Itsekin aion koittaa tätä tänä vuonna. Voi olla ihan helppoakin, kun on tuo pieni muksu tuossa vieressä. Jos ei onnistu, niin eipä se mitään haittaa. Kattellaan kuinka käy.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tällä hetkellä menee hyvin tämän projektin kanssa. Saa nähä kauanko kestää.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä se tästä lähtee. Aamulla oli ongelmia kun pohkeet alkoivat kramppaamaan nestehukasta. Vesi ja mehu mitä yritin juoda ei pysynyt sisällä yhtään. Nyt alkaa olo olemaan suht normaali.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös