Hassuinta tassa "Tipattomassa Tammikuussa" on se, etta sen kritisoijat ei oo tajunneet sen pointtia ollenkaan. Ei tassa ole kyse mistaan yleisesta muodista, median hossotyksesta eika muusta vastaavasta. Ihan vaan omasta valinnasta ottaa hieman kevyempi vaihde paalle tammikuuksi, marras- ja joulukuu kun on aika ruokainen ja juomainen. Ja jos porukkaa loytyy jakamaan tata "koettelemusta", niin aina vaan paree. Luulen, etta naihin media, muoti ym juttuihin tukeutuminen on vaan naitten muiden tekosyita miksi itse ei tallaista kokeile tai tallaiseen pysty. Jokainen saa toki viettaa tammikuunsa ihan miten huvittaa, ei siina mitaan. Tama olisi muuten hyva myos muistaa naitten arvostelijoiden leirissa.
Ajattelinkin, etta ensi vuonna taman Tipattoman Tammikuun voisi nimeta uudelleen: "-ton Tammikuu". Siina jengi saisi olla ilman mita itse haluaa vuoden ensimmaisen kuukauden ajan. Joko ilman alkoholia tai ilman sokeria tai ilman rasvaa tai ilman fast foodia tai ilman autoa tai ilman seksia tai ilman jatkoaikaa.com:ia tai ilman iltapaivalehtia tai ilman karkkia tai ilman hisseja jne jne jne.
Tammikuu on omalta osaltani edennyt lahes suunnitelmien mukaan. Toissapaivana paivan "murheet" olivat kasautuneet kuitenkin sen verran, etta mielessa kavi jo ottaa mustasta Walkerin Johnnysta kunnon kaulaote ja "bottoms up", mutta ei sentaan! Kaksi tolkillista vichya teki tehtavansa ;-) Sokeri-puolella annoin sen verran periksi, etta kun penteles huomasin jattaneeni myssli-paketin taakse joululahjaksi saamani Fazerin Sinisen levynpuolikkaan, joka loysi tiensa amalgaamien valiin varsin helposti. Noh, nyt se on tuhottu, joten se siita. Matka jatkuu. Ekan viikon saldo oli 4 kiloa painonpudotusta. Tama siis ilman lisattya liikuntaa. Vain ruokavaliota muuttamalla ja ilman "kuppia". Eli sen minka kerasin Brasilian lomalla ja joulun aikoihin, havisi jo heti ekan viikon aikana.
Tasta on hyva jatkaa!