Useful Idiot
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK
Juu, tipaton päättyy täälläkin. Eiköhän sitä tänään saa olutta juoda. Helmikuun voisi olla sitten muuten suht.kiltisti. (joopajoo)
Tee ja appelsiinimehu on toki hyödyllistä, eikä pään selventämisessä sinänsä toki mitään vikaa ole jos siltä tuntuu.Jokainen pään selventämistä junttina pitävä voi taas tulla kertomaan miksi se on junttia. Vuoden turhin kuukausi vain sattuu olemaan hyvää aikaa juoda teetä ja appelsiinimehua.
Mutta vaihtoehtoisena ehdotuksena: tipaton tiistai! Vuoden aikana tulee ~52 päivää eli sikäli tulee selvenneltyä melkein kuukausi pidempään kuin tammikuussa, eikä silti tartte kärvistellä.
Minä en vietä tipatonta tammikuuta mutta olen about vuodesta 2006 sekalaisella porukalla viettäny kuukaudesta kahteen kuukauteen mittaisen laihdutuskisan ja näin tammikuusta on monesti tullut tipaton.
Ai onko tossa järkeä, no ei tietenkään ole mutta aika hauskaa se on ja siinä tulee samassa vähän valkastua pikkujoulukauden punasta nenänpäätä.
Joskin on huomioitava että tämä kisa päättyy vuosittain melkoisiin bakkanaaleihin.
Taktikoitko tuota laihdutuskisaa silmällä pitäen loppuvuoden turvottamalla itsesi hyvään laihdutusvireeseen?
Riippuu toki palkinnoista? Glorialla ei varmasti ehkä kannata moiseen lähteä. Ehkä ei muutenkaan kannata.
Tietty jos JA Seniorit tapaavat perinteisesti tammikuussa niin siitä tulkoon sitten se ”yksi poikkeus”, muuten mennään vissylinjalla...
Joo, itse asiassa juuri piti laittaa ketju pystyyn.
Noh, kys. nimimerkki on viiskasin jälkeen ottanut vastuun tapahtuman koollekutsujana... as you can see!Miksä Leonin tähän laitoit. Anna kaverin nauttia Liverpoolin hyvistä otteista ilman tipatonta tammikuuta.
Mites on muilla palstaveljillä lähtenyt tipattomuus käyntiin? Onhan tässä kuitenkin jo useampi vuorokausi kärvistelty. Tänään IFKn kuudennen maalin jälkeen olisi bisse maistunut, mutta onneksi ei löydy sitä yhtäkään.