Tinder – statsit & keskustelu

  • 654 356
  • 1 721

akke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leeds United, TPS
Parisuhde-asioissa kannattaa olla äärimmäisen varovainen ottaessaan neuvoja jonkun toisen henkilön kokemasta tilanteesta - nämä asiat kun ovat niin yksilöllisiä, ettei yhdessä tilanteessa hyvänä koettu neuvo välttämättä päde lainkaan toiseen tilanteeseen. Toinen nainen saattaa kokea liian nopeasti etenemisen ahdistavana.

Nähdäkseni tähän ei oikein voi antaa ulkopuolelta kaikkivoipaa neuvoa - sinun pitää itse tulkita tilanne ja päätellä onko asian kysyminen viisasta vai ei. Mikäli asia mieltäsi painaa, niin voit toki sen esille tuoda, mutta kannattaa asetella sanansa viisaasti ja varautua kaikkeen.

Tuo on kyllä aivan totta. Hänen kanssaan kyllä haluan enemmän kuin kaverisuhteen, vaikka toisaalta ihan tyytyväinen olen nykyiseenkin tilanteeseen.

Tosiaan pitää vähän miettiä, että miten sen asiani esitän, vastaus voi olla kaikkea. Tuntuisi kyllä, että hänkin haluaa enemmän, mutta oma tunne tai aavistus ei välttämättä kerro paljoa. Enpä ole ennen tällaisessa tilanteessa ollut, mutta luottavaisin mielin olen, katsellaan miten edetään. Ei tämä tähän jää hänen kanssaan, se on varmaa. Vaan voiko kavereina pysyä, jos toinen haluaa parisuhteen ja toinen ei? Tapauskohtaista tuokin varmasti.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jokerit
Tinderöinti on nyt taakse jäänyttä elämää, toivottavasti. Kuukausi sitten matchasin jo vuosi sitten kerran eräissä koti-iltamissa näkemäni naisen kanssa ja nyt sitten seurustellaan ja harjoittelen elämää isäpuolena. Nainen selvästi kiinnostui hieman jo vuosi sitten minusta, mutta seurusteli vielä tuolloin. Nyt sinkkuna hän testasi Tinderiä ja satuttiin törmäämään toisiimme uudestaan. Ei siis puhdas Tinder-löytö, mutta kumminkin tuskin oltaisiin törmätty uudestaan ilman Tinderiä.

Taakse jäi pari vuotta Tinderin pitoa, jota jaksoin aktiivisesti ehkä 3 kuukautta yhteensä. Saldona eri naisten kanssa parit syvälliset keskustelut, yhdet oharit, yhdet ihan kivat treffit ja yhdet pikapanot ennen tätä lopullista naista. Ei siis kovin montaa matchia, joiden kanssa jotain tapahtui, tuolta löytynyt. Parhaiten tuli matcheja ja jutteluja kun oletuskuvana oli perus hymy, stetsoni päässä ja luontoa taustalla.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taas kerran todistettu kuinka buginen paska tämä palvelu on. Ei ole viime aikoina tullut hirveästi sovellusta käytettyä, mutta nyt viimisenä parina päivänä jonkun verran rämplännyt ja ei tuu mätsejä ollenkaan, ihan sama kuinka paljon pistää sydäntä. Poistin koko paskan joka paikasta ja latasin uudelleen., samat kuvat jne. Avauspäivän saldo 23 mätsiä.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Tänään tullut 3 mätchiä joilta kaikilta tulee hetikohta viesti "Hei, olen uusi kaupungissa..." jne. mitähän nuo oikein on? Eilen rupesin käyttämään tätä,
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tänään tullut 3 mätchiä joilta kaikilta tulee hetikohta viesti "Hei, olen uusi kaupungissa..." jne. mitähän nuo oikein on? Eilen rupesin käyttämään tätä,
Botteja jotka levittää haittaohjelmia jos siitä linkistä painaa. Kaiketi, en ole kyllä koskaan niihin linkkeihin koskenut mutta noin maalaisjärjellä ajateltuna näin voisi kuvitella.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Botteja jotka levittää haittaohjelmia jos siitä linkistä painaa. Kaiketi, en ole kyllä koskaan niihin linkkeihin koskenut mutta noin maalaisjärjellä ajateltuna näin voisi kuvitella.
Jep, jotain tämmöistä meinasinkin.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Tänään tullut 3 mätchiä joilta kaikilta tulee hetikohta viesti "Hei, olen uusi kaupungissa..." jne. mitähän nuo oikein on? Eilen rupesin käyttämään tätä,

Tinderbotteja, eli maksullisten deittisivujen tjsp. luomia valeprofiileja jotka yrittävät höynäyttää siirtymään maksulliselle deittisivulle. Yleensä nuo tunnistaa siitä että kuvat ovat jostain hyvännäköisistä jenkeistä tjsp ja profiiliteksti ei sovi nimeen(esim ilmoitettu instagram-tili ei sovi profiilin nimeen).
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Niin ja nuohan tekee vielä sitä että ne häviää tuolta mätcheistä hyvin nopeasti.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Niin ja nuohan tekee vielä sitä että ne häviää tuolta mätcheistä hyvin nopeasti.

Ennen nuo jäivät pyörimään kunnes Tinderin ylläpito sulki nuo tilit, tekijät ovat varmaankin oppineet tuosta koodamaan jonkun algoritmin että nuo unmatchaavat parinsa heti ettei tuota valeprofiilia ehditä ilmiantamaan ja sulkemaan pois.
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tinder on siitä vittumainen sovellus, että siinä on tullut vastaan seuraavia "vikoja":
-Päivittäiset matchien määrät vaihtelee kuin yö ja päivä. Joku päivä tulee 10, joku päivä 0. Ihan sama kuinka paljon itse painelet sydämmiä. Niitä matcheja tosin tulee tilin alkuvaiheessa aivan perkeleesti.
-Välillä tulee lukitusnäyttöön ilmoituksia viesteistä ja matcheista, joita ei kuitenkaan näy kun avaa itse sovelluksen? Tosi ärsyttävää, kun miettii oliko omassa kännyssä/netissä/sovelluksessa vika jne. Näin käy muutamia kertoja viikossa itselle.

Plussakin löytyy:
-Pinpiä saa kyllä jos haluaa. Helposti! Nämä horot tosin vaikuttaa vähän tautipesäkkeiltä ja olen tajunnut pysyä kaukana. Ei ehkä kannata jokaiseen Tinder-koloon kurkottaa imo.


Oletteko muuten pistänyt tohon vapaatekstiin mitään? Mulla on se tyhjä, vois siihen ehkä jotain kirjottaa.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
-Välillä tulee lukitusnäyttöön ilmoituksia viesteistä ja matcheista, joita ei kuitenkaan näy kun avaa itse sovelluksen? Tosi ärsyttävää, kun miettii oliko omassa kännyssä/netissä/sovelluksessa vika jne. Näin käy muutamia kertoja viikossa itselle.

Nuo ovat joko edellisissä viesteissä käsiteltyjä "uusia" tinderbotteja jotka poistavat sen matchin ennenkuin ehdit niitä nähdä tai yksinkertaisesti mimmi joka on sut matchannut, on tehnyt sen vahingossa ja poistanut matchin heti.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tinder-asiaa. Tuli muutama päivä sitten viestiteltyä siellä yhden neitokaisen kanssa aika paljonkin ja niiden viestien perusteella oli vahva molemminpuolinen kiinnostus. Kumpikin kertoi paljon itsestään ja nainen antoi siinä ymmärtää, että voitais treffata ja sovittiin tällit huomiseksi. Sen jälkeen yksi päivä välissä ilman viestejä. Aamulla kun avasin Tinderin oli tuo poistanut mut matcheista ilman mitään viestiä. Tietysti ensimmäisenä tulee mieleen oharit, mutta itse ainakin olisin vastaavassa tilanteessa laittanut siitä viestiä. Sen verran jäi kaivelee, että tuli mieleen voisiko tuo ollakin joku bugi ohjelmassa ja jos sitä menisikin sovitulle treffipaikalle. Onko muilla vastaavia kokemuksia? On Lumia-puhelin jossa se 6tin sovellus, jonka toimivuus ei ole kyllä paras mahdollinen. Esim. ei aina ilmoita uusista viesteistä.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Mimmi on jänistänyt viime hetkellä kun Tinderin "poista match" tarjoaa helpon mahdollisuuden kadota kuin pieru saharaan. Osittain tuonkin takia ainakin itse pyrin aikanaan siirtymään kiinnostavien ihmisten kanssa FB:n messengeriin tai WhatsAppiin.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Tuon takia itse pyysin ennen ainoita Tinder-treffejäni puhelinnumeron. Jos match katoaa niin saa yhteyden eikä tarvitse jahkailla bugittaako sovellus vai jänistikö tyttö.

Joku kysyi että pidättekö esittelytekstiä itsestänne Tinderissä. Minä havaitsin kesällä että kun todella panostaa profiiliinsa, niin matchien määrä kasvaa. Parit tuoreet kuvat, kännikuvat pois. Tekstiin sitten laaja esittely itsestäsi. Tosin Instagram-profiilini lisäsin, jossa noita kännikuvia jokunen kuitenkin on. Mulla oli mm ekana sellainen "omaperäinen fakta" itsestäni. Sitten kaikki perus missä asuu, mitä työkseen, mitä harrastaa. Taisin loppuun luetella vielä pari kiinnostuksen kohdetta jotka ei varsinaisesti ole harrastuksia.

Tuon profiilin päivittämisen jälkeen naiset aloittivat selvästi paremmin keskusteluja kuin ennen. Ennen saattoi näin käydä tahdilla kerran kuussa tai harvemmin, nyt lähes viikoittain joku nainen avasi keskustelun. Toki aika huonoja keskustelijoita nuo naiset olivat. Olisinko reilun kahden vuoden Tinder-urani aikana jutellut noin 40 naisen kanssa, ja kaikkien kanssa juttelu tyrehtyi jo ekan päivän aikana. Ei tullut sellaista oloa että treffeille kannattaisi lähteä kun jutut loppuvat jo tekstaillessa. Liekö naisilla sitten tullut parempi mies tarjolle ja minä olen jäänyt kiinnostuksessa hopeasijalle? Vai onko se sitten joku naisten meemi esittää vaikeasti tavoiteltavaa ja kiinnostumatonta. Minä ainakin kyllästyin niihin yhden sanan mittaisiin tympeisiin vastauksiin, en tiedä hätäilinkö sitten.

Kuitenkin, lopulta katiskaan osui sitten hyvä vonkale. Kiinnitin heti huomiota naiseen ja ajattelin että jos tästä tulee match niin aloitan jutustelun. Match tuli, ja päätin että laitan huomenna viestiä neidille. Noh, neiti ehti itse aloittaa ennen minua keskustelun. Juttu luisti heti, viestit olivat pitkiä ja kattavia ja toinenkin osapuoli vaikutti mielenkiintoiselta. Olisiko reipas viikko juteltu Tinderissä kunnes nainen kysyi minua ulos (joka kuulemma on harvinaisuus). Suostuin ja tässä vaiheessa siirryttiin Whatsappiin. Siellä jutustelu parani entisestään kun viesteistä sai aina ilmoituksen (Tinder ei aina jaksanu ilmoittaa uudesta viestistä), pääsi laittamaan kuvia yms. Treffitkin poikivat aina uudet ja uudet. Nyt molemmat ovat poistaneet jo sovelluksen. Kai tästä parisuhde tulee, tai on tullut jo.

Tinderistä ei lopulta kovin häävi vaikutelma jäänyt. Buginen paska. Keskustelun ohjelmisto täysin olemattoman huono. Kannattaa vain heti siirtyä whatsappiin tai facebookiin kun kykenee. Siinä olisi jollekin sovelluksen kehittäjälle loistava idea kun osaisi kehittää keskustelusovelluksen josta löydät Tinder-parisi. Parin etsintään Tinder on ehkä 3/5 sovellus, mutta jutteluun 0/5.

Kiitos 2014-16. Toivottavasti ei tarvitse tavata enää kyseistä sovellusta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tietysti ensimmäisenä tulee mieleen oharit, mutta itse ainakin olisin vastaavassa tilanteessa laittanut siitä viestiä. Sen verran jäi kaivelee, että tuli mieleen voisiko tuo ollakin joku bugi ohjelmassa ja jos sitä menisikin sovitulle treffipaikalle. Onko muilla vastaavia kokemuksia? On Lumia-puhelin jossa se 6tin sovellus, jonka toimivuus ei ole kyllä paras mahdollinen. Esim. ei aina ilmoita uusista viesteistä.

Ei ole kokemusta, mutta tuolla kokoonpanolla bugi on aina mahdollinen muutenkin bugisessa softassa.

Jos siitä ei ole liikaa vaivaa, niin mene ihmeessä, koska kuitenkin ymmärrät mistä todennäköisimmin on kyse. Olet siinä 10 minuuttia ja jos ei näy, niin menet pubiin. Sen verran ohut sauma silti, että älä kerro kavereillesi. Ne nauravat vielä juhannuksenakin, mutta mitään ei saa, jos ei yritä.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaa että tuollainenkin bugi saattaisi olla olemassa. Yksi muija on ollut ainakin 2 kertaa Tinderin mätseissä viimeisen vuoden aikana, ja aina se muija on häipynyt mätseistäni jo ennen kuin olen kerennyt viestiäkään laittamaan. Ajattelin että perkele antaa olla, varsinkin kun baarissa tavattuani tämän naisen, tuli vaikutus todellisesta nirppanokasta, en tuomitse kuitenkaan ihmisiä ensivaikutelman perusteella ja myöhemmin tinderissä törmättyäni laitoin vielä sydäntä, tuli myöhemmin tieto puhelimeen että mätsäsi (taas), ja muutaman tunnin päästä kun ajattelin laittaa viestiä, pari olikin kadonnut. Ajattelin että muija vittuilee mun kustannuksella, ehkä vittuilikin, tai sitten oli bugi.

Tuon keissin jälkeen puhelimen merkki on vaihtunut Huaweihin, ja tällä mallilla Tinder toimii niin surkeasti, että en ole kuukausiin jaksanut edes käyttää. Kaatuilee, tarjoilee samoja muijia toistuvasti tykättäväksi (erittäin lyhyessä ajassa), en pysty vaihtamaan kuvia jne.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
@Warrington :n tapauksessa en itse usko tuon olevan bugi. Minulle on käynyt täysin samoin useamman, varmaan kymmeniä kertoja että henkilö X on matchini, mutta poistaa minut. Kuluu aikaa, ja löydän käyttäjän jälleen ja satun antamaan sydäntä. Jälleen match, joka kuitenkin katoaa heti. Olen itse tullut siihen tulokseen että jotkut naiset tekevät niin jotta swaippaavat kaikki jatkoon, ja suorittavat sitten lopuulisen karsinnan kun ilmoitus matchista tulee. Kai ne siellä "testaavat tasoaan" ja katsastelevat että minkä näköisiltä/tasoisilta miehiltä tulee tälle sydäntä. Sitten kuitenkin poistavat heti jos kokevat että tuo mies ei ole tasoani, ja poista match. Olisikohan omista matcheistäni 20-30% kadonnut aina ensimmäisen 24h aikana. Aika suuri prosentti.

Tämä siis omaa pohdintaani, ei mitään kättä pidempää ole laittaa lähteeksi tälle pohdinnalleni.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@Warrington :n tapauksessa en itse usko tuon olevan bugi. Minulle on käynyt täysin samoin useamman, varmaan kymmeniä kertoja että henkilö X on matchini, mutta poistaa minut. Kuluu aikaa, ja löydän käyttäjän jälleen ja satun antamaan sydäntä. Jälleen match, joka kuitenkin katoaa heti. Olen itse tullut siihen tulokseen että jotkut naiset tekevät niin jotta swaippaavat kaikki jatkoon, ja suorittavat sitten lopuulisen karsinnan kun ilmoitus matchista tulee. Kai ne siellä "testaavat tasoaan" ja katsastelevat että minkä näköisiltä/tasoisilta miehiltä tulee tälle sydäntä. Sitten kuitenkin poistavat heti jos kokevat että tuo mies ei ole tasoani, ja poista match. Olisikohan omista matcheistäni 20-30% kadonnut aina ensimmäisen 24h aikana. Aika suuri prosentti.

Tämä siis omaa pohdintaani, ei mitään kättä pidempää ole laittaa lähteeksi tälle pohdinnalleni.

Teoriasi voi hyvinkin olla oikea. Ja onhan sitä itsekkin tullut hätiköiden painettua sydäntä ja myöhemmin profiiliin tutustuttua poistanut. Olen myös itse kuullut että monille ihmisille Tinder on pelkkä peli, jossa mitataan kuinka monta mätsiä saadaan, kai tällä haetaan jotain itseluottamuksen buustia tms. Lisäksi kun aloitin Tinderin käytön aikanaan (n. 6kk) sitten uudelleen, niin oli huvittavaa nähdä sellaisia profiilitekstejä joissa luki mm. ''jos tarkoitus on tallentaa jotain Tinder mokia niin älä laita viestiä'' tai ''Olen tositarkoituksella ja jos haluat pilailla ni jatka matkaa''.

Noita ei Tinderin alkuaikoina juuri näkynyt, Tinder mokat ovat tainneet saada jotku naiset vähän skeptisiksi, ja onhan tuolla Tinderissä kuulopuheiden perusteella ihan täysiä trolleja, poikia miesten vartalossa, jotka käyttävät omaa pinnallista ulkomuotoaan siihen, että kalastavat Tinder-mätsejä, mutta eivät sen jälkeen enää jaksa tai kykene käyttämään aivoja, ja alkavat lähinnä vittuilemaan naisille. Toki tätä taitaa löytyä toisestakin sukupuolesta, mutta epäilen että tässä tapauksessa ''pojat on poikia'' pitää enemmänkin paikkaansa. Naiset voi hyvinkin harrastaa tuota lainaamani käyttäjän mainitsemaa ''tason testausta'' sitten enemmän.
 

Judge Dredd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pitipä laittaa itsekkin ensimmäistä kertaa tinder tulille, kun on palattu sinkkumarkkinoille näin 8 vuoden tauon jälkeen. Uteliaisuuttahan tämä on kun ei ole koskaan tämmöisiä nuorison höpötyksiä käytettyä. Mitään vakavaa ei ole kyllä hakusessa, mutta mistäpä sitä ikinä tietää.

Aika nihkeästihän noita matcheja on tullut tästä lähialueelta. Kriteerinä on ollut yksinkertaisesti kaunis ja sopivan ikäinen. En kyllä ole omasta mielestäni mikään ruma ja kroppakin on kohtuu kunnossa. Kuvat on kyllä surkeita ja en nyt jaksa siihen enempää panostaa. Profiilikuvakin vessan peilin kautta otettu. (: noin reilu 10 matchia siihen mennessä kun kaikki oman alueen kontaktit käyty läpi. Muutama kyllä aika hyväkin ja omasta mielestä parhaan kanssa pääsyt ihan hyvään keskusteluyhteyteen. Yksi myös vähän nuorempi kaunis pienen lapsen äiti(en huomannut pikaisella profiilitarkastuksella) pisti aika suoraa ehdotusta kunhan äiteilyltään ehtii, mutta taitaa jäädä väliin. (: Muutaman päivän olen tätä käyttänyt, että en tiedä kuinka aktiivisesti naiset tätä käyttää. Voiko niitä hyviä matcheja tipahdella myöhemminkin? Taitaa olla aikalailla naisten markkinat tuolla ja parhaimmilta oman ikäisiltä ei ole kyllä matchia herunut ja muutenkin nuorempaa porukkaa tuntuu olevan aika paljon. Näistä taitaa olla turha haaveilla.

Minkälaista etäisyys haarukkaa porukka käyttää? Ajattelin että nostetaanpa tuota etäisyyttä hieman, eli 40 kilsaa. Ja jopa rupesi matcheja tipahdella oikein hyvään tahtiin ja oikeinkin hyvän näköisiltä naisilta. (: Taitaa olla maalla tarjonta vähän heikompaa naisillekin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Minkälaista etäisyys haarukkaa porukka käyttää? Ajattelin että nostetaanpa tuota etäisyyttä hieman, eli 40 kilsaa. Ja jopa rupesi matcheja tipahdella oikein hyvään tahtiin ja oikeinkin hyvän näköisiltä naisilta. (: Taitaa olla maalla tarjonta vähän heikompaa naisillekin.

Et kai tosissasi kysy? 160 kilometriä ja kaikille sydäntä.
 

akke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leeds United, TPS
Noniin. Tulipahan sekin koettua että tinderistä voi parisuhteen löytää, joka tosin kesti vain nelisen kuukautta eli näihin päiviin asti. Kaikenlaista historiaa sitä onkin ihmisillä mikä tulee pinnalle vasta näinkin pitkän ajan jälkeen.

Mutta hieman @Metukka n aloittamaan aiheeseen viitaten, johon hieman taustaa pitää kertoa ensin.

Itsellä oli viime kesänä äärimmäisen lupaavan naisen kanssa juttua, olimme sopineet jo treffit erääseen kesäteatteriin. Kun ehdotin, että ostanko liput, niin johan katosi pareista. Tämän jälkeen tietenkin ajattelin että oharit tuli, vituttikin tottakai. Noh nyt sunnuntaina, kun tinderiin uudestaan menin selailemaan, niin eiköhän sieltä tämä tyttö tule vastaan heti ensimmäisten joukossa. Lopputuloksena uudet treffit tällä viikolla.

Kertoi, että ei poistanut pareista, vaan ilmeisesti jokin bugi sovelluksessa on. Nyt vaihdoimme tietenkin puhelinnumerot heti. Joten saattaa hyvinkin kyse olla bugista muissakin tapauksissa! Paskahan tuo sovellus on, mutta osoittautunut kuitenkin aika hyväksi itselleni.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun Tinderissä deletoi oman accountinsa, niin näkyykö se unmatchina niille kenen kanssa on ollut matchit vai ilmoittaako se että kyseisen profiilin account on poistettu?
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Kun Tinderissä deletoi oman accountinsa, niin näkyykö se unmatchina niille kenen kanssa on ollut matchit vai ilmoittaako se että kyseisen profiilin account on poistettu?
Montako ilmoitusta olet saanut siitä, että joku matchisi on poistanut tilinsä? Niinpä.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Montako ilmoitusta olet saanut siitä, että joku matchisi on poistanut tilinsä? Niinpä.
No sitähän mä tässä kysynkin, että ilmoittaako se että tili on poistettu vai unmatchina, silloinkin kun poistaa tilin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
No sitähän mä tässä kysynkin, että ilmoittaako se että tili on poistettu vai unmatchina, silloinkin kun poistaa tilin.

En tiedä, mutta tuossa tarkoitetaan siitä, että taatusti jotkut mätsisisi ovat poistaneet tilinsä ja et ole saanut mitään ilmoitusta.

Eli siitä ei siis sellaisia tule.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös