Tinder – statsit & keskustelu

  • 654 363
  • 1 721

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse olen aviossa, joten Tinder ei sinällään kuulu elämääni. Katselin kuitenkin vierestä kun nuorempi jamppa pelasi tinderiä eli tinderöi. Kysyin miten sitä pelataan, ja hän vastasi pelin menevän näin: ensin selataan pakkaa ja valitaan joku 50-100, joille näytetään peukkua (tai mikä se hyväksyntä nyt sitten onkaan), tämän voi tehdä vaikka keskellä viikkoa, ja katsoa tuleeko matchejä. Sitten kun perjaina tai lauantaina on baarissa voi hyvinkin laittaa kaikille matcheille viestin: "oon nyt baari-x:ssä bissellä, jos oot lähellä, tuu moikkaa". Sit joku tulee, tai sit ei, yleensä joku kuulemma tulee.

Niin, jotkut ovat liikkeellä vähän suuremmalla haravalla (ja pitävät sovellusta kivana pelinä), toiset tiukemmalla seulalla miettivät ketä sitä nyt peukuttaisi (kun pitäisi se puoliso löytää)... :)
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Niin, jotkut ovat liikkeellä vähän suuremmalla haravalla (ja pitävät sovellusta kivana pelinä), toiset tiukemmalla seulalla miettivät ketä sitä nyt peukuttaisi (kun pitäisi se puoliso löytää)... :)

Miehet peukuttavat kaikkia ja tytöt miettivät porukalla viinilasi kourassa kenelle tässä nyt voisi sydämen antaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Pyöräytin kierroksen sijaintina Praia de Copacabana. Täysin käsittämätöntä, en olisi halunnut niistä yhtään ketään, koska olivat kammottavia rottia ja monet vielä läskejä. Vai olivatkohan kaikki.

En ymmärrä ollenkaan, olen käynyt Etelä-Amerikassa, mutta en tosin Brasiliassa ja vähän toisenlaisia tuloksia odotin.
 

A Siente

Jäsen
Kännykkä ei ole enää yhteensopiva Tinderin kanssa. Saako tätä jotenkin koneelle laitettua? Jotain googlettelin, mutta en uskaltanut latailla mitään kun ei tiedä toimiiko ne miten.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kännykkä ei ole enää yhteensopiva Tinderin kanssa. Saako tätä jotenkin koneelle laitettua? Jotain googlettelin, mutta en uskaltanut latailla mitään kun ei tiedä toimiiko ne miten.

Joskus vuosi sitten yritin viritellä Android-emulaattorille, mutta eihän se tietenkään lähtenyt toimimaan. Softan sai ladattua ja olikohan niin, että pääsi loggautumaankin, mutta sitten ei mitään löytynyt. Voi olla, että minulla ei ollut esimerkiksi mitään sijaintitietoa päällä.

Teoriassa saanee, mutta käytännössä voi olla aavistuksen hankalaa, jos ei ole markkinoille saapunut jotain uutta mistä en ole tietoinen.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Niin. Tässä ollaan nyt reilun kuukauden oltu päivittäin tekemisissä tai yhteyksissä. Jätän siis tämän ketjun tältä erää ja varmaankin ikuisesti, koska jos tämä menee puihin, niin en todellakaan jaksa ainakaan todella moneen vuoteen säätää yhtään mitään. Tuskin koskaan.

Katsotaan, laitan raporttia naisasiaketjuun joskus ehkä viikonloppuna tai alkuviikosta.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Veljet, kuinka usein olette saaneet superliken? Itse olen ihan tavallisen näköinen naamasta ja kroppa ei ole mikään kaikkein urheilullisin, mutta sain äsken tuollaisen. Pohdin vaan, että naiset ei noita varmaan kovin herkästi anna? Ellei sitten ole vahingossa pyyhkässyt ylöspäin...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Veljet, kuinka usein olette saaneet superliken? Itse olen ihan tavallisen näköinen naamasta ja kroppa ei ole mikään kaikkein urheilullisin, mutta sain äsken tuollaisen. Pohdin vaan, että naiset ei noita varmaan kovin herkästi anna? Ellei sitten ole vahingossa pyyhkässyt ylöspäin...

En koskaan. Mutta lukemattomia superlikeja olen antanut vahingossa. Sen ehtii juuri tajuta ai tuollaiselleko se meni, no, ihan sama. Siinä vaiheessa se on myöhäistä ja meni kelle meni.

Tarkoitukseni ei toki ole mitenkään masentaa sinua, kerron vain oman kokemukseni.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En koskaan. Mutta lukemattomia superlikeja olen antanut vahingossa. Sen ehtii juuri tajuta ai tuollaiselleko se meni, no, ihan sama. Siinä vaiheessa se on myöhäistä ja meni kelle meni.

Tarkoitukseni ei toki ole mitenkään masentaa sinua, kerron vain oman kokemukseni.
Huomenna sen sitten näkee, jos hän on poistanut minut pareistaan. Tällöin voisi olettaa kyseessä olleen vahinko. Viestiä täytyy laittaa, jos ei ole poistanut. Enkä minä tällaisesta masennu. Naisia on maailma pullollaan ja en ole nirso. Kiinnostus vaan heräsi, kun olen ajatellut noita superlikeja annettavan vain todellisille adoniksille.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Aika usein iltaisin ja aamuisin tule swipeiltua kuvia, mutta taas on taidettu tippua johonkin pohjalle, kun matcheja ei ole tullut päiväkausiin.
Toisina viikkoina matcheja saa kyllä päivittäin useampia.
No itseä ei tällä hetkellä harmita, kun muutaman kanssa oikein hyvät keskustelut menossa.
Harmillisesti kärkitilalla oleva on kaikista vähäisin viestittelijä(whatsapissa) ja homma etenee aika hitaasti.
Varasijat taas pommittavat enemmän ja useammin.
 

akke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leeds United, TPS
Aika usein iltaisin ja aamuisin tule swipeiltua kuvia, mutta taas on taidettu tippua johonkin pohjalle, kun matcheja ei ole tullut päiväkausiin.
Toisina viikkoina matcheja saa kyllä päivittäin useampia.
No itseä ei tällä hetkellä harmita, kun muutaman kanssa oikein hyvät keskustelut menossa.
Harmillisesti kärkitilalla oleva on kaikista vähäisin viestittelijä(whatsapissa) ja homma etenee aika hitaasti.
Varasijat taas pommittavat enemmän ja useammin.

Mulla täysin sama tilanne, matchien päivittäinen määrä romahtanut eikä moneen päivään ensimmäistäkään. Tarvis taas poistaa tili ja luoda uusi jos niitä haluaa, mutta ei kannata kun muutamat mielenkiintoiset keskustelut itselläkin menossa.

Omalla kärkitilallani oleva nainen on myös näistä hiljaisin, myös whatsapissa. Hänen kanssaan ollaan nähty useita kertoja muutaman kuukauden aikana ja nyt kun ensi viikolla jälleen palaan pysyvästi opiskelukaupunkiini, jossa hän asuu ja itse olin harmillisesti kauempana kesätöissä, niin tarkoitus olisi katsoa tuleeko meistä hyvät kaverit vai syntyykö parisuhde. Erittäin hyvältä tuntuu ainakin omasta mielestäni, mikään kiire ei ole, sillä hän on aika varovainen miesten kanssa, enkä itse tiedä yhtään missä asun ensi keväänä. Mutta loppuun asti pitää katsoa tämä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kyllähän sitä mahdollisimman nopeasti kannattaa WhatsAppiin siirtyä, tuo Tinderin oma keskustelusofta sen verran kökkö ja buginen muutenkin.

Näin juuri. Ihan heti ei voi kysyä, että ei vaikuttaisi himonussijaraiskaajalta, mutta mahdollisimman nopeasti. Tinderin softa on ihan järkyttävän huono ja se ihmetyttää miksi sille ei haluta tehdä mitään. Ei vain taida kiinnostaa, koska pakkohan niiden on tietää sen olevan todella heikko räpellys.
 
Näin juuri. Ihan heti ei voi kysyä, että ei vaikuttaisi himonussijaraiskaajalta, mutta mahdollisimman nopeasti. Tinderin softa on ihan järkyttävän huono ja se ihmetyttää miksi sille ei haluta tehdä mitään. Ei vain taida kiinnostaa, koska pakkohan niiden on tietää sen olevan todella heikko räpellys.

Tätä olen kanssa ihmetellyt. Sovellus on ollut kuitenkin vuosia markkinoilla ja on edelleen jäätävän paska.

Ihmetyttää myös tutkimus, jonka mukaan miehet tykkäävät keskimäärin 46 prosentista profiileista, kun taas naiset 14 prosentista. Oma prosentti on helposti alle 10.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Mulla täysin sama tilanne, matchien päivittäinen määrä romahtanut eikä moneen päivään ensimmäistäkään. Tarvis taas poistaa tili ja luoda uusi jos niitä haluaa, mutta ei kannata kun muutamat mielenkiintoiset keskustelut itselläkin menossa.

Omalla kärkitilallani oleva nainen on myös näistä hiljaisin, myös whatsapissa. Hänen kanssaan ollaan nähty useita kertoja muutaman kuukauden aikana ja nyt kun ensi viikolla jälleen palaan pysyvästi opiskelukaupunkiini, jossa hän asuu ja itse olin harmillisesti kauempana kesätöissä, niin tarkoitus olisi katsoa tuleeko meistä hyvät kaverit vai syntyykö parisuhde. Erittäin hyvältä tuntuu ainakin omasta mielestäni, mikään kiire ei ole, sillä hän on aika varovainen miesten kanssa, enkä itse tiedä yhtään missä asun ensi keväänä. Mutta loppuun asti pitää katsoa tämä.

Tämä on kuin oma tilanteeni. Kärki on rauhallinen viestittelijä ja näkemisen välilläkin menee aina aikaa, mutta hauskaa on ollut joka kerta.
Varasijat taas laittavat vähän väliä viestiä ja intoa olisi. Aina, kun olen alkanut miettiä näiden muiden tapaamisia, kärki laittaakin viestiä ja ehdottaa tapaamista.
Tämä tinder on kyllä tehnyt itsestä entistä passiivisemman baarissa. Eipä paljon jaksa vaivaa nähdä, että naisia vikittelisi, kun tämän kanssa pääsee helpommalla.
 
Mikäs juttu tämä nyt on, että sovellus tarjoilee selaillessa ehdokkaiksi henkilöitä, jotka löytyvät jo pareista? Viikonlopun aikana näin on käynyt noin kymmenen kertaa. Katson alkuun, että jaahas tuttu naama, olikohan pareissa ja pareistahan se löytyy jo valmiiksi. Näistä noin kymmenestä vanhasta parista painoin 7:lle uudestaan sydäntä. Kuuden kohdalla tuli ilmoitus, että olette pareja. Yhden kohdalla näin ei käynyt, mutta sieltä pareista se siltikin vielä löytyy. Lopuille vanhoille pareille painoin ruksia, mutta löytyvät silti edelleen pareista. Ja nämä eivät siis olleet sellaisia, että olisivat ponkaisseet ns. uusiksi pareiksi "jonon kärkeen", vaan löytyvät edelleen sieltä vanhalta paikaltaan ja siellä lukee se vanha päivämäärä tyyliin 30.7.2016 (vaikka siis olisi tullut tänään "uudelleen pariksi). Hämmentävää..
 
Mikäs juttu tämä nyt on, että sovellus tarjoilee selaillessa ehdokkaiksi henkilöitä, jotka löytyvät jo pareista? Viikonlopun aikana näin on käynyt noin kymmenen kertaa. Katson alkuun, että jaahas tuttu naama, olikohan pareissa ja pareistahan se löytyy jo valmiiksi. Näistä noin kymmenestä vanhasta parista painoin 7:lle uudestaan sydäntä. Kuuden kohdalla tuli ilmoitus, että olette pareja. Yhden kohdalla näin ei käynyt, mutta sieltä pareista se siltikin vielä löytyy. Lopuille vanhoille pareille painoin ruksia, mutta löytyvät silti edelleen pareista. Ja nämä eivät siis olleet sellaisia, että olisivat ponkaisseet ns. uusiksi pareiksi "jonon kärkeen", vaan löytyvät edelleen sieltä vanhalta paikaltaan ja siellä lukee se vanha päivämäärä tyyliin 30.7.2016 (vaikka siis olisi tullut tänään "uudelleen pariksi). Hämmentävää..

Buginen softa. Joudun vähän väliä sulkemaan sovelluksen ja avaamaan uusiksi, kun se jäätyy. Softa ei rekisteröi aina swaippeja vaan tarjoaa samoja naamoja uudestaan, samassa järjestyksessä. On se nyt kumma kuinka vaikeaksi tämä parinhaku on tehty herran vuonna 2016. ;)
 

Aapee79

Jäsen
Mulla täysin sama tilanne, matchien päivittäinen määrä romahtanut eikä moneen päivään ensimmäistäkään. Tarvis taas poistaa tili ja luoda uusi jos niitä haluaa, mutta ei kannata kun muutamat mielenkiintoiset keskustelut itselläkin menossa.

Omalla kärkitilallani oleva nainen on myös näistä hiljaisin, myös whatsapissa. Hänen kanssaan ollaan nähty useita kertoja muutaman kuukauden aikana ja nyt kun ensi viikolla jälleen palaan pysyvästi opiskelukaupunkiini, jossa hän asuu ja itse olin harmillisesti kauempana kesätöissä, niin tarkoitus olisi katsoa tuleeko meistä hyvät kaverit vai syntyykö parisuhde. Erittäin hyvältä tuntuu ainakin omasta mielestäni, mikään kiire ei ole, sillä hän on aika varovainen miesten kanssa, enkä itse tiedä yhtään missä asun ensi keväänä. Mutta loppuun asti pitää katsoa tämä.

Onko Helsingissä asuvia teidän naiset? Selittäisi rauhallisuuden vastauksissa. Tarjontaa kun on/oli, kun Tindessä pyörin. Toki poikkeuksiakin löytyy ja yksihän riittää.
 

akke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leeds United, TPS
Tämä on kuin oma tilanteeni. Kärki on rauhallinen viestittelijä ja näkemisen välilläkin menee aina aikaa, mutta hauskaa on ollut joka kerta.
Varasijat taas laittavat vähän väliä viestiä ja intoa olisi. Aina, kun olen alkanut miettiä näiden muiden tapaamisia, kärki laittaakin viestiä ja ehdottaa tapaamista.
Tämä tinder on kyllä tehnyt itsestä entistä passiivisemman baarissa. Eipä paljon jaksa vaivaa nähdä, että naisia vikittelisi, kun tämän kanssa pääsee helpommalla.

Ihan sama homma, kärkisijan kanssa menee mukavasti ja homma toimii, niin en itse ole kauheasti panostanut näihin muihin, mutta intoa riittäisi heillä.

Tosiaan tuon kärjen kanssa katsellaan tilannetta tarkemmin parin viikon päästä, sen jälkeen tietää ollaanko kavereita, joka on ihan ok mulle, vai enemmän, sitä kuitenkin haluisin ja tuntuu että vastapuolikin.

Sen jälkeen tietää lopetanko taas tinderin kokonaan.

Ehkäpä joku kokeneempi naistenmies voisi vähän vinkata, että miten tällaisen orastavan parisuhteen saa sellaiseksi muutettua, eikä jäisi kaveritasolle. Luotan kyllä vaistooni, joka kertoo parisuhteen syntyvän. Onko paras vain luottaa siihen ja edetä pikkuhiljaa vai järjestää seuraaville treffeille sellainen paikka ja tunnelma, jossa asian voi kysyä?
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ehkäpä joku kokeneempi naistenmies voisi vähän vinkata, että miten tällaisen orastavan parisuhteen saa sellaiseksi muutettua, eikä jäisi kaveritasolle. Luotan kyllä vaistooni, joka kertoo parisuhteen syntyvän. Onko paras vain luottaa siihen ja edetä pikkuhiljaa vai järjestää seuraaville treffeille sellainen paikka ja tunnelma, jossa asian voi kysyä?

En ole kokenut, mutta eilen tapahtunutta. Toiset treffit menivät niin hyvin, että sitten viestitkin muuttuivat sellaiseksi flirttailuksi (ilman mitään tuhmuuksia tms ehdotteluja, en todellakaan edes osaisikaan), että itse asian kysyminen oli ihan pelkkä muodollisuus. Puistossa istuimme eräässä tapahtumassa.

Sen kuin kysyt vaan, ei kai siinä sen kummempaa,
--

Tyttö sai muuten avausviestiksi viestin missä ei lukenut mitään muuta kuin haluaisin alkaa seurustella. Varmistin vielä, että eikö siis todella mitään muuta tai aikaisempia viestejä. No ei muuta. Miten tyhmiä ihmiset siis voi olla.
 

akke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leeds United, TPS
En ole kokenut, mutta eilen tapahtunutta. Toiset treffit menivät niin hyvin, että sitten viestitkin muuttuivat sellaiseksi flirttailuksi (ilman mitään tuhmuuksia tms ehdotteluja, en todellakaan edes osaisikaan), että itse asian kysyminen oli ihan pelkkä muodollisuus. Puistossa istuimme eräässä tapahtumassa.

Sen kuin kysyt vaan, ei kai siinä sen kummempaa,

Samanlaista flirttiä ollut meillä aina kun ollaan nähty, ilman tuhmuuksia, koska en itsekään ole sellaisissa ehdotteluissa omimmillani, eikä vastapuolikaan. Mutta hommat natsaa kyllä huikealla tavalla yhteen.

Hyvä kuulla samanlaisesta tilanteesta, kyllä nyt viimeistään aion sen kysyä. Sitten kun seuraavan kerran nähdään, ei malttaisi odottaa kovin kauaa.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Parisuhde-asioissa kannattaa olla äärimmäisen varovainen ottaessaan neuvoja jonkun toisen henkilön kokemasta tilanteesta - nämä asiat kun ovat niin yksilöllisiä, ettei yhdessä tilanteessa hyvänä koettu neuvo välttämättä päde lainkaan toiseen tilanteeseen. Toinen nainen saattaa kokea liian nopeasti etenemisen ahdistavana.

Nähdäkseni tähän ei oikein voi antaa ulkopuolelta kaikkivoipaa neuvoa - sinun pitää itse tulkita tilanne ja päätellä onko asian kysyminen viisasta vai ei. Mikäli asia mieltäsi painaa, niin voit toki sen esille tuoda, mutta kannattaa asetella sanansa viisaasti ja varautua kaikkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös