Tinder – statsit & keskustelu

  • 654 301
  • 1 721

akke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leeds United, TPS
Toki monet poistaaki varmasti, mut siit taitaa tulla ilmotus vai? Eli jos katoo ilman ilmoituksia, ni älkää luovuttako. Tullee takasin varmaankin!

Toivottavasti ilmaantuu takaisin, mutta ei siitä taida mitään ilmoitusta tulla. Jos kadonnut vain sovelluksen takia, niin yhtä hyvin tämä mun tapauksen nainen saisi vielä viestiä mulle Facebookin kautta, löytyisi yhteisten kaverien kautta vaikka koko nimi ei olekaan tiedossa.

Mietin jo, että laittaisko ite vielä facessa viestin, mutta eipä taida olla hyötyä. Tai mistä sitä tietää, nää on näitä. Kai sitä vielä kokeilla vois.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Toivottavasti ilmaantuu takaisin, mutta ei siitä taida mitään ilmoitusta tulla. Jos kadonnut vain sovelluksen takia, niin yhtä hyvin tämä mun tapauksen nainen saisi vielä viestiä mulle Facebookin kautta, löytyisi yhteisten kaverien kautta vaikka koko nimi ei olekaan tiedossa.

Mietin jo, että laittaisko ite vielä facessa viestin, mutta eipä taida olla hyötyä. Tai mistä sitä tietää, nää on näitä. Kai sitä vielä kokeilla vois.

Harvoin se varmaan mitään auttaa, mutta eipä tarvi harmitella tai miettiä enää sen jälkeen, jos käy facessa jonkun kaskun pistämässä.
Kannattaa muuten välillä poistaa tili ja avata uudelleen, varsinkin, jos on päivitellyt profiilia.
Itse menetin kasan matcheja, mutta nyt jo vuorokaudessa tuli toistakymmentä ihan hyvää matchia läheltä. Osa sellaisia, jotka ei napanneet ekalla kierroksella.
Ja mitä niillä sadalla vanhalla edes tekee, jos niiden kanssa ei juttu lähtenyt.
 

akke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leeds United, TPS
Harvoin se varmaan mitään auttaa, mutta eipä tarvi harmitella tai miettiä enää sen jälkeen, jos käy facessa jonkun kaskun pistämässä.
Kannattaa muuten välillä poistaa tili ja avata uudelleen, varsinkin, jos on päivitellyt profiilia.
Itse menetin kasan matcheja, mutta nyt jo vuorokaudessa tuli toistakymmentä ihan hyvää matchia läheltä. Osa sellaisia, jotka ei napanneet ekalla kierroksella.
Ja mitä niillä sadalla vanhalla edes tekee, jos niiden kanssa ei juttu lähtenyt.

Juu ei ainakaan hävittävää ole enää tässä vaiheessa, vaikka sen viestin laittaisin.

Olen huomannut myös ton tilin poistamisen ja uudestaan avaamisen vaikutuksen, matcheja suorastaan ropisee muutama eka päivä poiston jälkeen. Luultavasti uudet profiilit menee sinne selauslistan kärkipäähän ja sitten itse kun antaa sydämiä, niin kappas, vastapuoli on jo ehtinyt tehdä samoin.

Tuon edellisen, joka on vielä mukana, löysin juurikin heti tilin uudelleen avaamisen jälkeen. Jatkosta hänen kanssaan ei ole täyttä varmuutta, ihmeempiä odotuksia ei kannata asettaa tälle sovellukselle. Pesää ja kavereita saa, tuskin muuta.
 

#_6

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK '83, '98, '11 - Red Wings '97, '98, '02, '08
ihmeempiä odotuksia ei kannata asettaa tälle sovellukselle. Pesää ja kavereita saa, tuskin muuta.

Niin, tämä nyt on vain se sinun todellisuutesi omien kokemustesi kautta. Jota mahdollisesti sävyttää pettyminen ja epäonnistuminen. Voin kertoa omasta ja tuttavienkin kokemuksesta, että muukin kyllä onnistuu tämänkin sovelluksen kautta. Se on ihan ihmisistä kiinni, ei sovelluksesta.
 

akke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leeds United, TPS
Niin, tämä nyt on vain se sinun todellisuutesi omien kokemustesi kautta. Jota mahdollisesti sävyttää pettyminen ja epäonnistuminen. Voin kertoa omasta ja tuttavienkin kokemuksesta, että muukin kyllä onnistuu tämänkin sovelluksen kautta. Se on ihan ihmisistä kiinni, ei sovelluksesta.

Toki tuokin on totta. Jokainen tietysti arvioi asioita ensisijaisesti omien kokemuksien pohjalta ja osin myös muilta kuultujen asioiden perusteella.

On se hyvä kuulla, että muukin onnistuu. Olen kyllä luottavainen, että omallekin kohdalle osuu sellainen jossain kohtaa, tinderistä tai jostain muualta.
 
Viimeksi muokattu:

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Olikohan se Affair24 kun pienissä saunakaljoissa tuli kirjattua sisään. Heti tuli muutama aika rohkee kuva ja arvasin et "botit" asialla. Valkkasin yhden "paikkakuntalaisen" listasta joita muka oli tarjolla ja kokeillaas mitä tuolta tulee kun ite ottaa kontaktin... pari epämääräistä kyselyä ja kun veikkasin et botti niin lähetti pimpan kuvan :D .. vastasin "bye bye ilmaisviestit lopus ja tää palvelu kans :D"

Toki en omaa kuvaa laittanu enkä mitään tietoja niin aika helppo päätellä..
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Laitetaanpa pieni väliraportti. Saman tytön kanssa on nyt jatketty wotsapissa ja aivan uudelle levelille on tämä touhuilu siirtynyt. Juttu lentää ihan kaikesta nykyään ja välillä vähän vakavimmistakin aiheista. Tärkeintä ja parhainta on se sujuvuus, ei tarvitse mitenkään miettiä mitähän tässä nyt sanoisi.

Mietin tuossa kaljakauppaan kävellessä menneitä treffejäni. Eihän niissä ole ollut useinkaan järjenhiventäkään, kun jo Tinderissa joutuu miettiä mitä tähän nyt rustaisi. En jaksa vielä laittaa mitään, selataan vähän Jatkista ensin. On vain mennyt ehkä jonkun tavarapalkinnon toiveessa tai jotain.

Nyt on toisin, tyttö on aivan ihastunut minuun, näin se nyt vain on, vaikka en toki itsekään meinaa uskoa. Tsättäily on siis jatkunut turhan pitkään yli tuhannen kilometrin välimatkasta johtuen. Se muuttuu ensi viikolla alle 50 kilometriksi.

H-hetki on siis käsillä, koska ei tietenkään ole muita vaihtoehtoja kuin se tapaaminen. Kuten kaikki ketjulaiset tiedämme, se voi mennä aivan puihin. Vaan sitäpä on turha murehtia, sen olen todellakin jo oppinut näissä touhuissa.

Niin, kyseessähän ei ole suomalainen tyttö vaan eräästä toisesta EU-maasta ja kuuluu myös toiseen uskontokuntaan kuin kristittyihin mihin en itse edes kuulu siihenkään. Ei ole sentään muslimi kuitenkaan, mutta tämä tuonee omat systeeminsä kaikissa tapauksissa.

Mitenkähän nämä kertoimet menevät.

Treffit 1.00
Muutamat treffit 2.30
Muutamat treffit ja tavara 4.50
Muutaman kuukauden suhde 14.00
Pitkä ja hieno suhde 51.00
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Kyllä tämä jotenkin hämärä systeemi on.
Helsingissä olin päivän ja palatessa junassa selailin tinderiä ja matcheja tuli kymmeniä. Selvästi olisi miehillä paljon maakuntia paremmat markkinat. Osa vielä sen luokan daameja, jotka maakunnissa tuskin osuisivat kuin kerran sadasta.
Nyt taas päiviä sen jälkeen, kun välillä selaa, niin ei ole tullut yhtään matchia eli varmaan taas olen pudonnut jonnekin pohjille, ja Helsingissä käydessäni olin jossain ensimmäisten ehdotusten joukossa.
Onhan täällä ihan lupaaviakin tapauksia, mutta aina mahtuu joukkoon muutama kymmen mistä ei kehkeydy edes kunnon keskustelua.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kyllä tämä jotenkin hämärä systeemi on.

Olin juuri bileissä missä juttelin San Fransiscossa asuvan kanadalaismiehen kanssa näistä algoritmeista. Hänellä on oma start-up ja tiesi kyllä mistä puhui. En nyt muista yksityiskohtia niin tarkkaan, mutta nimenomaan hämärä systeemi.

Ei tämä mene olleenkaan niin kuin me luulemme vaan siellä softa päättää vaikka mitä juttuja. Peruskuvio on se, että kaikki eivät pääse samaan kohtaan jonossa vaan jotkut pääsevät kärkeen ja jotkut putoavat hännille.
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Jotainhan tuollle sovellukselle on viime päivityksissä tehny, kun matchien määrä on laskenut jokaisen kertoman mukaan huomattavasti. Itsellä oli joskus aikaisemmin sovellus ja tykkäämisiä oli riittävästi. Nyt uudelleen koittaessa peräti viisi. Olisiko siirretty tykkäämisiä maksulliseen versioon?
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Noin viitisen kuukautta sitten aloin juttelemaan erään naisihmisen kanssa Tinderissä. Kävimme ensi treffeillä seuraavalla viikolla ja siitä lähtien ollaan oltu yhdessä. Eli kyllä sieltä Tinderistä voi löytyä myös pitempiaikaisia suhteita.

-Tinke
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Eli kyllä sieltä Tinderistä voi löytyä myös pitempiaikaisia suhteita.

Olen loputtoman kyllästynyt selittämään ihmisille, että tietenkin voi. Eihän kukaan kai voi oikeasti olla niin tyhmä, että ei tätä tajuaisi, mutta jotenkin kummallisesti pitää vain vängätä vastaan.

Tasan 100% minua kiinnostavista tytöistä käyttää internetiä päivittäin, niin miten helvetissä sieltä ei muka voisi löytää ihania ja mielenkiintoisia tyttöjä. Sellaiseen en koskisi millään tikulla mikä istuu ihan joka päivä baarissa ja hukannut tai hajoittanut luurinsa sekoillessaan. Sieltäkö silti pitäisi mennä etsimään?

Voisiko joku ratsastaa selittämään miksi näin on tai olisi.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Olen loputtoman kyllästynyt selittämään ihmisille, että tietenkin voi. Eihän kukaan kai voi oikeasti olla niin tyhmä, että ei tätä tajuaisi, mutta jotenkin kummallisesti pitää vain vängätä vastaan.

Tasan 100% minua kiinnostavista tytöistä käyttää internetiä päivittäin, niin miten helvetissä sieltä ei muka voisi löytää ihania ja mielenkiintoisia tyttöjä. Sellaiseen en koskisi millään tikulla mikä istuu ihan joka päivä baarissa ja hukannut tai hajoittanut luurinsa sekoillessaan. Sieltäkö silti pitäisi mennä etsimään?

Voisiko joku ratsastaa selittämään miksi näin on tai olisi.

Esim sukupolvien välinen kuilu? Tuttu löysi nykyisen avopuolisonsa Tinderin kautta ja mikä oli hänen isänsä reaktio? "Ai laitoit itsestäsi kuvan nettiin hakeaksesi miesseuraa". Huoh... maailma muuttuu nopeaa vauhtia ja osa tuntuu jäävän enemmän ja enemmän jälkeen teknologian kehityksestä.

-Tinke
 

#_6

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK '83, '98, '11 - Red Wings '97, '98, '02, '08
Olen loputtoman kyllästynyt selittämään ihmisille, että tietenkin voi. Eihän kukaan kai voi oikeasti olla niin tyhmä, että ei tätä tajuaisi, mutta jotenkin kummallisesti pitää vain vängätä vastaan

Kyse on syvään juurtuneista uskomuksista. "Enhän minä niin toivoton ole, että pitäis jostain netistä." "Netissä luuraa kaikenmaailman hörhöjä."

Ja aivan varmasti myös sukupolvieroista. Epäilen, että milleniaaleja ei voisi vähempää kiinnostaa, minkä internet-väylän kautta pariutuvat, mutta vanhemmille tekee edelleen tiukkaa myöntää hakea paria sieltä nörttien ja muiden luusereiden viidakosta.

Ymmärrän skeptisyyden paremmin naisten kohdalla, heille kun tulee sitä kikkeliä ja muuta mukavaa roppakaupalla. Miesten ulinaa en käsitä.
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Kyllä tämä jotenkin hämärä systeemi on.
Helsingissä olin päivän ja palatessa junassa selailin tinderiä ja matcheja tuli kymmeniä. Selvästi olisi miehillä paljon maakuntia paremmat markkinat. Osa vielä sen luokan daameja, jotka maakunnissa tuskin osuisivat kuin kerran sadasta.
Nyt taas päiviä sen jälkeen, kun välillä selaa, niin ei ole tullut yhtään matchia eli varmaan taas olen pudonnut jonnekin pohjille, ja Helsingissä käydessäni olin jossain ensimmäisten ehdotusten joukossa.
Onhan täällä ihan lupaaviakin tapauksia, mutta aina mahtuu joukkoon muutama kymmen mistä ei kehkeydy edes kunnon keskustelua.
Sama täällä, ekana päivänä tuli 30 mätsia, sitten 5 ja sen jälkeen 1-2 per päivä. Oiskohan kyse tunnetason vaikuttamisesta, eli houkutetaan siihen mätsäämiseen ja yritetään rahastaa sillä. Kyllähän tuo mietitytti että mikä muuttui, mutta näköjään sama ongelma monella.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Esim sukupolvien välinen kuilu?

Kunpa tämä olisikin näin mustavalkoista. Ihan nuoremmatkin aukovat päätään ja naureskelevat kuinka ei tule ikinä onnistumaan. Olisiko yksi syy jonkunlainen perisuomalainen kateus? Jotenkin tahallaan tai tahattomasti toivotaan, että toisen parisuhde epäonnistuu.

Ja jotenkin parisuhteen muodostumisestakin haaveilu on kiellettyä, jos se toinen osapuoli on löydetty jotenkin muuten kuin hirveässä kännissä tai harrastusten parista missä kuulema on tavallisia ihmisiä mitä tavata. Helvetti, kun tämä internetin käyttö on niin epäilyttävää touhua. En taidakaan haluta sellaista kuka siihen lankeaa.

Eikö tätä muuten vielä ollut:

Man swipes right on 200,000 women on Tinder, with little success | Americas | News | The Independent
 

B4rre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks ja CBJ (tyttöystäväjoukkue)
Esim sukupolvien välinen kuilu? Tuttu löysi nykyisen avopuolisonsa Tinderin kautta ja mikä oli hänen isänsä reaktio? "Ai laitoit itsestäsi kuvan nettiin hakeaksesi miesseuraa". Huoh... maailma muuttuu nopeaa vauhtia ja osa tuntuu jäävän enemmän ja enemmän jälkeen teknologian kehityksestä.

-Tinke

Näinpä. Itsekin olen tosin samaa sukupolvea kuin sinäkin. Olin tavannut nykyisen puolisoni alun perin työhön liittyvässä tapahtumassa, mutta kun "mätsäsimme" Tinderissä, niin siitä se sitten oikeasti lähti. Puolitutuille minäkin sanoin tavanneeni puolison "työn kautta". En oikein itsekään tiedä, mikä tässä muka hävettää, mutta joku...
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Huonoo ollu tarjonta. Hauska lukea taas naisten esittelytekstejä kun kehutaan omaa huumorintajua ja halua keskutella. Sitten kun naiselle kirjoittaa, että "Moi" niin ei saa koskaan vastausta. Taidan lähetellä tästä lähtien vain heti kullin kuvan. Ainoa ongelma on, että pitääkö se olla sitten levossa vai täydessä valmiudessa. Puoliheijaria kaverit ehdotti.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Edelleenkin naisille tulee noita pelkkiä "Moi" avauksia matcheilta niin paljon että siinä hukkuu massaan. Pieni vitsi tai tuon avauksen muuttaminen edes vähän erilaiseksi saa erottumaan massasta paremmin, mitään rakkausrunoa ei vaadita, ihan pienelläkin muutoksella vastaus% nousee huomattavasti...
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvin keskinkertainen sovellus. Naiset on pääosin niin lahnoja, aloitetta ei tehdä ikä saatanan päivänä, jos tehdään niin puhutaan jostain turhanpäiväisistä. Ne jotka puhuu on tyhmiä kuin saappaat eikä omista edes tavallisen keskustelun vaativia taitoja. Sovelluksen valinta mekanismi perustuu omaan pärstään sekä kehoon joka antaa aivan vitun pinnalliset lähtökohdat. Jokainen nainen joka pusertaa huulia mihinkään suuntaan saa automaattisen rastin. Jokainen nainen joka heruttaa edes solisluuta saa automaattisen rastin. Jokainen nainen joka etsii tajunnan räjäyttävää seikkailunhaluista ja värikkään elämän omaavaa miestä saa automaattisen rastin, nyrkillä näyttöä painaen.

Ai statsit? Helvetin heikot. Enkä ole edes kovin valikoiva. Joku tinder muija halasi baarissa ''heiiiiiiiii mää tiiän sut sieltä...'' sen lauseen jälkeen kääntyi kaverin luo ja lähti meneen. En kerennyt kuin tervehtiä, hmm.. Mikä meni vikaan? En jaksa edes miettiä moninaisia vaihtoehtoja.
 
Viimeksi muokattu:

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Warringtonin jutusta tulikin mieleen että mitähän helvettiä mimmit luulevat tuovansa profiiliinsa lisää noilla duckface-ilmeillä? Näyttää tyhmältä varsinkin kun osalla on kaikki kuvat tuolla ilmeellä. Samoin tietysti ihmettelyt niille jotka tunkevat pelkkiä kukkia, lemmikkejä ja luontokuvia profiilikuvikseen.
 
Warringtonin jutusta tulikin mieleen että mitähän helvettiä mimmit luulevat tuovansa profiiliinsa lisää noilla duckface-ilmeillä? Näyttää tyhmältä varsinkin kun osalla on kaikki kuvat tuolla ilmeellä. Samoin tietysti ihmettelyt niille jotka tunkevat pelkkiä kukkia, lemmikkejä ja luontokuvia profiilikuvikseen.

Parhaita on mun mielestä hyvin mitäänsanomattoman näköiset naiset, joilla on kuvaustekstissä jäätävä litania kriteereitä ym. vaatimuksia. Kuinka niheän kuvan ihmisestä ylipäätään saa, jos kuvauksessa listataan kriteereitä kuin kauppalistaa tekisi. Ei jatkoon. Sama mikä ärsyttää ja saa instant swaipin vasempaan, jos siellä on joku disclaimer yhden illan jutuista. Vaikka itsekään en ole siinä mielessä liikenteessä, niin tulee vaan ihmisestä todella nipo kuva.
 

B4rre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks ja CBJ (tyttöystäväjoukkue)
Parhaita on mun mielestä hyvin mitäänsanomattoman näköiset naiset, joilla on kuvaustekstissä jäätävä litania kriteereitä ym. vaatimuksia. Kuinka niheän kuvan ihmisestä ylipäätään saa, jos kuvauksessa listataan kriteereitä kuin kauppalistaa tekisi. Ei jatkoon. Sama mikä ärsyttää ja saa instant swaipin vasempaan, jos siellä on joku disclaimer yhden illan jutuista. Vaikka itsekään en ole siinä mielessä liikenteessä, niin tulee vaan ihmisestä todella nipo kuva.

Tuli tästä mieleen, kun katsoin sinkkulaivaa ja siellä oli yksi jakso, jossa kauniisti sanottuna vaatimattoman näköinen baarityöntekijä haki pitkää ja lihaksikasta lentäjää tai vastaavaa uniformullista miestä. Taisi jonkun yhdenillan jutun löytää ja loppu jakso kuluikin ihmetellessä, miksi mies ei soittanutkaan takaisin, kun ilmeisesti oli saanut haluamansa. Kyllä tämä suurimmaksi osaksi on naisten ongelma, kun nelosen nainen hakee kympin miestä ja sitten ihmetellään, kun ovat ikisinkkuja.

Muutoinkin tuollaisten kriteerien asettaminen on mielestäni aivan turhaa. Vielä turhempaa niitä on kirjoitella tuonne auki. Sen tietää kyllä, kun kohdalle sattuu. Nyksäkään ei minun etukäteen asettamaa paria kriteeriä täyttänyt - tai päinvastoin - ja oli lisäksi lemmikilleni allerginen, mutta loppujen lopuksi nuo olivat ihan yksi lysti, kun plussat olivat huomattavasti noita pikkuminuksia suuremmat.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ensitreffeiltä kotiuduttu. Olen muutenkin sitä koulukuntaa, että en edes halua pillua ensitreffeillä ja hän menee töihin ja muuta, vaikka itse olen lomalla. Rupean siis ryyppäämään ja haaveilemaan.

Aivan ihana tyttö ja sadan prosentin varmuudella jatkoa seuraa. Ainahan on se iso mahdollisuus, että tulee se viesti olet ihan tosi kiva, mutta. Tai meidän pitäisi vähän jutella, mutta ei se ainakaan tänään tulee.

Nyt on kerta kaikkiaan valtavan hyvä sauma johonkin, katsellaan. Hätiköimällä tätä ei ainakaan pilata. Oli yhtä helppo jutella mitä oli tsätissäkin ja tunnetusti niin ei kaikkien kanssa ole.

On vieläkin epäselvää miksi olisi pakko ollut tavata kirjastossa tai kukkakaupassa ja Tinderissä ei saisi.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
On vieläkin epäselvää miksi olisi pakko ollut tavata kirjastossa tai kukkakaupassa ja Tinderissä ei saisi.

Vanha koulukunta vierastaa kaikkea uutta. Yhtälailla voisi kyseenalaistaa jossain baarissa tapaamisenkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös