Tinder – statsit & keskustelu

  • 653 875
  • 1 721

444

Jäsen
Ei tuo nyt siltä kuulosta, että hirveästi menettäisit jos kaikki menisikin ns. vituiksi. Itse kallistuisin vahvasti mahdollisuuden puolelle. Yksi ei-moikkaava naapuri lisää ei Suomen oloissa ole kummoinenkaan uhka.
Paitsi jos kyse on seinänaapurista, joka kostoksi hankkii vanhan hetekan, asettaa sen asuntojen välistä seinää vasten ja paukuttaa siinä menemään yöt läpeensä mitään säästelemättä.
 

Jeffrey

Jäsen
Paitsi jos kyse on seinänaapurista, joka kostoksi hankkii vanhan hetekan, asettaa sen asuntojen välistä seinää vasten ja paukuttaa siinä menemään yöt läpeensä mitään säästelemättä.

Ainahan se on mahdollista, että sen vanhan hetakan lisäksi hankitaan kaksipäinen kolmimetrinen seinädildo ja Satisfyer Pro 2. Veikkaisin kuitenkin tällaisten kostotoimenpiteiden olevan todennäköisyydeltään ylitseampuvia.

Yleisesti ottaen suomalaiset taitavat miettiä nämä riskit ihmissuhteissa hieman turhan pitkälle. Toki hyödyt myös, ja sitten petytään kun ei se nyt toteutunutkaan niin kun itse jo kuvitteli.
 

BaronFIN

Jäsen
Se 12,5 vuotta taukoa naisista vaihtui 12,5 tuntiin?
Juu, ei tässä ole muusta kuin mökkihöperöitymisen välttelystä. Itselleni uutena asiana tuli Tinderissä vastaan tämä kuusiportainen ”mitä etsimässä” -valinta. En todellakaan tässä vaiheessa etsimässä mitään loppuelämän sielunkumppania, joten siinä lukee rehellisesti ”uusia kavereita”.

Vasta puolella oli vastaavana ”en tiedä”, joten en tiedä miten tuo ”esiasetus” menee ristiin näytettävien korttien kanssa.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tinderosuma naapurin kanssa: uhka vai mahdollisuus? Taidan varmuuden vuoksi kallistua uhan puolelle vaikkakin on ulkonäöllisesti erittäin miellyttävä tapaus.

No läpät vaihdettu ja koirat ulkoilutettu yhdessä, mutta olisihan tässä sopan ainekset kasassa katastrofia varten.
Tämä on kuin romanttisen elokuvan kuvaus. Katsoisin varmasti tuon tarinan.
 
Viimeksi muokattu:

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tinderosuma naapurin kanssa: uhka vai mahdollisuus? Taidan varmuuden vuoksi kallistua uhan puolelle vaikkakin on ulkonäöllisesti erittäin miellyttävä tapaus.

No läpät vaihdettu ja koirat ulkoilutettu yhdessä, mutta olisihan tässä sopan ainekset kasassa katastrofia varten.
Ehdottomasti mahdollisuus. Olette nähneet toisenne livenä, ja varmasti molemmat ovat tajunneet Tinderissä, kuka toinen on. Se nainenhan saattaa olla salaa ihastunut sinuun.

Nyt vain heität vitsiä tilanteesta ja pyydät hänet koiralenkille. Minusta tuossa on oikein hyvät mahikset, tsemppiä!
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Tinderosuma naapurin kanssa: uhka vai mahdollisuus? Taidan varmuuden vuoksi kallistua uhan puolelle vaikkakin on ulkonäöllisesti erittäin miellyttävä tapaus.

No läpät vaihdettu ja koirat ulkoilutettu yhdessä, mutta olisihan tässä sopan ainekset kasassa katastrofia varten.
No tässä ainakin tiedetään valmiiksi toisen ulkonäkö, niin ei tuu sitten kummallekkaan osapuolelle pettymystä ettei livenä olekkaan yhtä miellyttävä jne.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Nyt on tehty suomalaisten toimesta uusi deittiappi nimeltään Lovena. Tiedä sitten paljon täällä on käyttäjiä, mutta täällähän ei ilmeisesti laiteta tykkäyksiä, vaan isketään suoraa viestiä ja ilmeisesti mahdollisuus olla viisi keskustelua samaan aikaan.

Tai joku suomalainen nainen tämän kehitti kun on ite vaikea löytää kumppania. Kait tarkoitus myös muuttaa deittailukulttuuria. Tässä ainakin täytyy jutella oikeasti kiinnostavien ihmisten kanssa kun on vain 5 keskustelua mahdollista olla samanaikaisesti.

Edit. Olikin tullu vissiin jo viime vuonna.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Tamismin käyttäminen tinder biossa, uhka vai mahdollisuus? :D Luettelin siis muutamia lempibändejäni ja kirjoitin perään to name a few.

Tuo on tosiaan vielä vasta luonnoksen tasolla, mutta ajattelin luoda profiilini tässä loppuillan aikana joten mietin vaan että oiskohan tuo nyt ihan hölmö juttu laittaa bioon? xD Tai siis kuinka monta prosenttia tinderin naisista mahtaa edes tajuta viittauksen? Viisi?
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Ei voi sanoa että törmäsin "tuttuun" mutta äsken tuli vastaan nainen jonka tunnistin välittömästi useamman vuoden takaa telkkarista tv-pelien juontajana. En swaipannut oikeelle (painitaan muutenkin vähän eri liigoissa), kunhan ilmoitin, koska aika hassu juttu :D
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Tamismin käyttäminen tinder biossa, uhka vai mahdollisuus? :D Luettelin siis muutamia lempibändejäni ja kirjoitin perään to name a few.

Tuo on tosiaan vielä vasta luonnoksen tasolla, mutta ajattelin luoda profiilini tässä loppuillan aikana joten mietin vaan että oiskohan tuo nyt ihan hölmö juttu laittaa bioon? xD Tai siis kuinka monta prosenttia tinderin naisista mahtaa edes tajuta viittauksen? Viisi?
Ehdottomasti mahdollisuus. Jos vastapuoli ei ymmärrä, niin metsän laitaan parkumaan vaan kovaa elämää!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tamismin käyttäminen tinder biossa, uhka vai mahdollisuus? :D Luettelin siis muutamia lempibändejäni ja kirjoitin perään to name a few.

Tuo on tosiaan vielä vasta luonnoksen tasolla, mutta ajattelin luoda profiilini tässä loppuillan aikana joten mietin vaan että oiskohan tuo nyt ihan hölmö juttu laittaa bioon? xD Tai siis kuinka monta prosenttia tinderin naisista mahtaa edes tajuta viittauksen? Viisi?
Alle yksi!!
Jotkut kamuista vieläkin luulee, että olen agressivinen viestissä kun kirjoitan lauseen loppuun kaksi huutomerkkia!!
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Eniten tinderissä kyrsii itseä ainakin se, että ihan hiton moni nainen jättää bion tyhjäksi ja olettaa että pelkällä söpöllä ulkonäöllä satelee matcheja.

Vinkki tinderin naisille: kirjoittakaa bioon edes jotain! Yksi lause tai vaikka vitsi on sekin jo parempi kuin tyhjä bio. Vaikea saada mitään kosketuspintaa jos et kerro itsestäsi muuta kuin pari kiinnostuksen kohdetta.

Oikeastaan jopa huono bio on parempi kuin tyhjä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Eniten tinderissä kyrsii itseä ainakin se, että ihan hiton moni nainen jättää bion tyhjäksi ja olettaa että pelkällä söpöllä ulkonäöllä satelee matcheja.
Niin, valitettavasti se fakta vain on, että tuo riittää ja niitä matcheja todellakin satelee.

Mutta samaa mieltä siitä, että äärimmäisen harvoin on tullut itse tykättyä tai ainakaan aloitettua viestittelyä sellaisen kanssa, jolla ei ole mitään tarttumapintaa profiilissa.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Oikeastaan jopa huono bio on parempi kuin tyhjä.
Ihan näin suoria johtopäätöksiä en itse tekisi. Tai ainakin, kun olen tässä nyt jonkun aikaa pyörinyt erään daamin kanssa, niin tällä oli juurikin tyhjä profiili eikä oikein muutenkaan mitään tarttumapintaa tuosta saanut. Ulkonäkö kuitenkin viehätti ja sitten kun livenä nähtiin (sekä oltiin luonnollisesti juteltu jonkun aikaa ennen tuota), niin huomattiin että ollaankin aika samanlaisia hänen kanssaan.

Osa on vaan huonoja ns. markkinoimaan itseään ja sitten on niitä, jotka kyynistyvät koko Tinderiin muutaman huonon kokemuksen perusteella eivätkä oikein jaksa enää panostaa.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Ihan näin suoria johtopäätöksiä en itse tekisi. Tai ainakin, kun olen tässä nyt jonkun aikaa pyörinyt erään daamin kanssa, niin tällä oli juurikin tyhjä profiili eikä oikein muutenkaan mitään tarttumapintaa tuosta saanut. Ulkonäkö kuitenkin viehätti ja sitten kun livenä nähtiin (sekä oltiin luonnollisesti juteltu jonkun aikaa ennen tuota), niin huomattiin että ollaankin aika samanlaisia hänen kanssaan.

Osa on vaan huonoja ns. markkinoimaan itseään ja sitten on niitä, jotka kyynistyvät koko Tinderiin muutaman huonon kokemuksen perusteella eivätkä oikein jaksa enää panostaa.
No juu, tuli tuo entinen ammattistartti-tuttava juuri swaipattua biottomana oikeelle. Mutta haluan korostaa, että itsellä ainakin fyysisen vetovoiman on oltava todella vahva, että swaippaan oikealle ilman minkäänlaista esittelyä. Tässä päätöksessä tietysti auttoi tällä kertaa se, että tunsin tämän "neiti P:n" ennestään vuosien takaa ja tykkäsin hänestä jo silloin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten tinderissä ja noissa niin moni jopa nelikymppinenkin kirjoittaa lautapeleistä ja jostain ihmeen netflixeistä. Ei kait 80 tai 90 -luvuilla lautapelejä pelannut kuin kovimmat nörtit, joita ei koulun jälkeen sitten ikinä nähnyt missään kun ne möllötti kotona eristyksissä. Kimble oli kyllä ihan kiva, sen muutaman kerran kun pelasin. Ja joskus jossain naisporukassa varmaan kolmekymppisenä pelattiin Trivial pursuittia. Kysymys kuuluu: Mikä jonkun ihmeen huitsin nevadassa sijaitsevan paikan se ja se turha juttu on? Niin tiedättekö te? Mikä on oikea vastaus? Jos siellä korteissa lukee se niin älkää vaan mulle kertoko kun en halua tietää. Miten jossain tuollaisessa voi kilpailla? Siis en yhtään ymmärrä. Ei yleensä kilpailun voittajan tarvitse hävetä. Ja kuka suostuu seurustelemaan jonkun muijan kanssa, joka illat katsoo jotain telkkaria? Hei Pena katso! Noin ne muut elää tuolla. Onpa jännää. Onneks me vaan möllötetään kotona eikä tapahtuu mitään. Ne 80 ja 90 -lukujen nörtit harrastaa vieläkin sitä samaa, nettiin vaan on pakkautunut. Museokortti ja sienimetsällä. Siis ei turhaan ole sanontaa mies eikä marjanpoimija. No saapahan itse olla rauhassa kaupungilla.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Neljä hyvää profiilia noin minuutin sisään, mitäs tämä on?! Edelleen ensimmäistä matchiani odottelen, tosin en pidättele sen suhteen hengitystäni. Katsotaan nyt silti... Aion kyllä tarvittaessa ottaa aloitteen viestittelyssä jos tulis yksikin match.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eniten tinderissä kyrsii itseä ainakin se, että ihan hiton moni nainen jättää bion tyhjäksi ja olettaa että pelkällä söpöllä ulkonäöllä satelee matcheja.

Vinkki tinderin naisille: kirjoittakaa bioon edes jotain! Yksi lause tai vaikka vitsi on sekin jo parempi kuin tyhjä bio. Vaikea saada mitään kosketuspintaa jos et kerro itsestäsi muuta kuin pari kiinnostuksen kohdetta.

Oikeastaan jopa huono bio on parempi kuin tyhjä.

Omalla tyttöystävällä oli bio tyhjä. Tykkäyksissä näkyi kuulemma muutaman päivän jälkeen lukema 9999+...

Tinder on vaan eri peli naisille.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Viime päivinä tuli pitkästä aikaa pari tykkäystä, ei vieläkään matchia, mutta en oo (täysin) luopunut toivosta senkään suhteen. Äsken oli itselleni ennennäkemätön putki, pyyhkäisinköhän jopa neljä naista putkeen oikealle.

Pliis, löytyis nyt ees se yks kenen kanssa vois alkaa juttelee ja myöhemmin ehkä jopa treffeille! Oon ollu tuol nyt jonku kuukauden, en kai mä nyt niin ruma oo et löytyis edes yksi matchi? :) Oon jopa viime päivinä höllännyt kriteerieni suhteen mahkujen parantamiseksi.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Viime päivinä tuli pitkästä aikaa pari tykkäystä, ei vieläkään matchia, mutta en oo (täysin) luopunut toivosta senkään suhteen. Äsken oli itselleni ennennäkemätön putki, pyyhkäisinköhän jopa neljä naista putkeen oikealle.

Pliis, löytyis nyt ees se yks kenen kanssa vois alkaa juttelee ja myöhemmin ehkä jopa treffeille! Oon ollu tuol nyt jonku kuukauden, en kai mä nyt niin ruma oo et löytyis edes yksi matchi? :) Oon jopa viime päivinä höllännyt kriteerieni suhteen mahkujen parantamiseksi.
Kiinnostaisi tietää kriteerisi :D
Mä joskus kai tuota käytin pari pyyhkäisyä ja yks innistus musta, mutta väärä paikkakunta.
Luotan edelleen siihen, että näen baarissa naisen, katsotaan toisiamme silmiin, jutellaan ja siinä se on.
Noooh, emmä edes käy enää baareissa, eli sekin voidaan unohtaa.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Kiinnostaisi tietää kriteerisi :D
  • Yh-äidit on ehdoton ei, varaisinä olo ei kiinnosta
  • Toisaalta saisi mieluusti haluta lapsia tai vähintään harkita asiaa
  • Eläinallergikot ei oikein sovi, haaveenani kun on oma lemmikki/lemmikeitä
  • Ei saa asua ainakaan Lahtea kauempana (mä asun siis Helsingissä). Kaukosuhde olis vähän vaikea itelle kun en omista ajokorttia
  • Salimuijat/kuntoilijaintoilijat ei kiitos, ei tarkoita toki ettei nainen saisi pitää itsestään huolta
  • Avoimessa suhteessa olevat ja yhden illan panoa ettivät naiset ehdoton EI
  • Botox/töröhuulet menee lähes automaattisesti vasemmalle
  • Pituusraja jossain 175-176 sentin hujakoilla, ite kun oon hädin tuskin metri seiskyt
No tossa nyt ainakin ne ilmeisimmät kriteerit. Ulkonäön olis tietenkin klikattava edes vähäsen ja yhteiset mielenkiinnon kohteet on plussaa mut ei todellakaan vaatimus.

Tuo pituushomma tavallaan ärsyttää, mennyt useampi söpö leidi vasemmalle vain koska oon tämmönen pätkä.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
  • Yh-äidit on ehdoton ei, varaisinä olo ei kiinnosta
  • Toisaalta saisi mieluusti haluta lapsia tai vähintään harkita asiaa
  • Eläinallergikot ei oikein sovi, haaveenani kun on oma lemmikki/lemmikeitä
  • Ei saa asua ainakaan Lahtea kauempana (mä asun siis Helsingissä). Kaukosuhde olis vähän vaikea itelle kun en omista ajokorttia
  • Salimuijat/kuntoilijaintoilijat ei kiitos, ei tarkoita toki ettei nainen saisi pitää itsestään huolta
  • Avoimessa suhteessa olevat ja yhden illan panoa ettivät naiset ehdoton EI
  • Botox/töröhuulet menee lähes automaattisesti vasemmalle
  • Pituusraja jossain 175-176 sentin hujakoilla, ite kun oon hädin tuskin metri seiskyt
No tossa nyt ainakin ne ilmeisimmät kriteerit. Ulkonäön olis tietenkin klikattava edes vähäsen ja yhteiset mielenkiinnon kohteet on plussaa mut ei todellakaan vaatimus.

Tuo pituushomma tavallaan ärsyttää, mennyt useampi söpö leidi vasemmalle vain koska oon tämmönen pätkä.
Järkeviä ehtoja, mutta en noin jyrkästi sanois. AInakin jos sanot, ETTÄ EI SAA. Miehenä jos tuommoisen lukisn arvelisin tulevan kaulimesta 24/7.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös