Tinder – statsit & keskustelu

  • 652 876
  • 1 721

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Yksinkertaisesti syy on se, että Tinderissä on täysin naisten markkinat. Laitan liitteeksi just yheltä naispuoliselta pyytämäni otoksen, kuinka monta tykkäystä hän on vuodessa saanut. Aivan, arvasitte oikein, laskuri poksahti jo ensimmäisten kuukausien aikana. Eli, ruminkin kaljasiepotar saa moninkertaisen määrän tykkäyksiä kouluttautuneeseen kunnon jamppaan verrattuna. Sit jos nainen on vähääkään normaalin olonen, niin tykkäysmäärä räjähtää satakertaiseksi ja jopa reippaasti moninkertaisemmaksikin. Siinä on kolmeen ja rikkaankin tehtävä töitä, että oikeesti löytää rakkauden. Seksi tietty löytää, jos on vähääkään supliikkimies, mutta väitän sen elämän viimeisen rakkauden löytyvän keskivertomiehelle monta kertaa helpommin tosielämästä tai vaikka jostain Facen sinkkuryhmästä, jossa voi paremmin tuoda itseään ja persoonaansa esille. Miettikää nyt ite, jos saisitte päivittäin kymmeniä tai satoja tykkäyksiä mitä upeimmilta naisilta, niin sen rima vaan nousee ja nousee, et minkälaisen sit valitsee. Ei enää se duunipaikalla vuosia himoitsemasi Pirkko kiinnosta, kun satoja ja tuhansia toinen toistaan kauniimpaa ja korkeastikoulutetumpaa haluaa pöksyihisi.

Joo siis tottakai naiset saa tinderissä ihan älyttömästi tykkäyksiä. Sehän nyt on todella selvä juttu. En nyt oletakkaan, että pareja tulis useita joka päivä ja vieläpä vaikka kuukausien ajan. Itseäni vain omassa tapauksessa kummastuttaa se, että ennen sain pareja ihan kohtalaisesti kuitenkin, mutta nyt ei tunnu tulevan ainuttakaan. On vielä samat kuvat jopa+ pari uudempaa kuvaa päälle. Ei ne naiset nyt tässä välissä oo voinu niin paljoa nirsommaks enää mennä?
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Joku joskus ihmetteli, kun kilometrejä lisäämällä tuli suhteettoman paljon uusia mahdollisuuksia, niin kannattaa muistaa, et 0-40 vs 0-60 on pinta-alallisesti aika iso lisäys 360 asteen keilalla.
Musta tuntuu, että myös alueellisia eroja Tinderin käytössä löytyy. Helsingissä käydessä saattoi tulla 100 tykkäystä viikonlopussa, vaikken itse Tinderiä edes avannut. Sitten taas Turussa (jossa asun) tulee selvästi vähemmän tykkäyksiä, eikä edes siis kaupungin väkilukuun suhteutettuna saman verran vähemmän, vaan ihan muutamia prosentteja siitä mitä Helsingissä.
 

Pipolätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Dallas
Joo siis tottakai naiset saa tinderissä ihan älyttömästi tykkäyksiä. Sehän nyt on todella selvä juttu. En nyt oletakkaan, että pareja tulis useita joka päivä ja vieläpä vaikka kuukausien ajan. Itseäni vain omassa tapauksessa kummastuttaa se, että ennen sain pareja ihan kohtalaisesti kuitenkin, mutta nyt ei tunnu tulevan ainuttakaan. On vielä samat kuvat jopa+ pari uudempaa kuvaa päälle. Ei ne naiset nyt tässä välissä oo voinu niin paljoa nirsommaks enää mennä?
Vinkkinä, että teorian mukaan Tinder viskaa vanhempia käyttäjiä "jonon perälle" uusien tieltä, jotta saavat myytyä "lisä-tykkäyksiä". Eli sovellus kannattaa aika ajoin poistaa ja asentaa uudelleen. Tällöin pääsee taas jonon keulille, jossa on parempi mahdollisuus saada naisilta tykkäyksiä.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Vinkkinä, että teorian mukaan Tinder viskaa vanhempia käyttäjiä "jonon perälle" uusien tieltä, jotta saavat myytyä "lisä-tykkäyksiä". Eli sovellus kannattaa aika ajoin poistaa ja asentaa uudelleen. Tällöin pääsee taas jonon keulille, jossa on parempi mahdollisuus saada naisilta tykkäyksiä.

Joo ja näin onkin tehty, jopa useaan kertaan, mutta ei tuota mitään tulosta. Silloin kun tulosta tuli, niin ensimmäisen päivän aikana taisi olla 10+ tykkäystä. Samoja kuvia oli silloinkin. Nyt vain muutama uusi kuva lisää. Esittelyteksti ei ole nyt tismalleen samanlainen, mutta kuitenkin kerron siellä lähes samat asiat kuin silloinkin.

Onko tää tinder nyt jotenkin seonnu tai älynny, että oon tehny monesti uuden profiilin ja laittaa automaattisesti pakan pohjalle, vai eikö naama sitten enää miellytä ketään?
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Saman huomannut myös tuon Goldin kautta, että ne jotka ovat minusta tykänneet, tulee kyllä yleensä heti selailun alkuvaiheessa vastaan.
Eikös tässä ole taustalla kuitenkin - yhtään vetovoimaasi kyseenalaistamatta - jokin Tinderin ominaisuus, että siinä swipe-ikkunassa nämä sinusta tykänneet nostetaan alkuvaiheessa esille. Itsellä samanlaiset kokemukset nimittäin siltä ajalta kun Goldia vielä käytin. Ja jos sammutti appin ja käynnisti uudestaan, niin parin satunnaisen henkilön jälkeen sieltä tuli vastaan taas tämä minusta tykännyt henkilö.

Seksi tietty löytää, jos on vähääkään supliikkimies, mutta väitän sen elämän viimeisen rakkauden löytyvän keskivertomiehelle monta kertaa helpommin tosielämästä tai vaikka jostain Facen sinkkuryhmästä, jossa voi paremmin tuoda itseään ja persoonaansa esille.
Joskus kun kyllästyin tähän appiin niin totesin syyn olevan tässä toteamuksessasi. Paljon hauskempaa tuota on ollut käyttää sillä ajatuksella, että siellä tutustuu uusiin ihmisiin ja jos hyvin menee, niin siitä voi kehittyä jotain pitkäkestoisempaakin. Ja nimenomaan pitkäkestoisempaa, en ole jaksanut yhden panokerran juttuja etsiä. Ja ihan hyvin on toiminut, samanhenkisiä mimmejä on löytynyt ja jonkun kanssa on hauskaa riittänyt pidempäänkin. Eikä toisaalta ole jutun päättymisen jälkeen osannut harmitella asiaa turhan pitkään, Toki joitakin tapauksia jaksaa muistella pidempään. Mutta kun on tuolla asenteella liikenteellä niin välttyy pahemmilta pettymyksiltä. Jos tuolta se todellinen kumppani joskus löytyy niin löytyköön. Luulen sen kuitenkin löytyvän jostain muualta.

Onko tää tinder nyt jotenkin seonnu tai älynny, että oon tehny monesti uuden profiilin ja laittaa automaattisesti pakan pohjalle, vai eikö naama sitten enää miellytä ketään?
Itseasiassa kun tätä nyt kysyit, niin muistelen asiasta lukeneeni jostain artikkelista, eikä montakaan viikkoa takaperin. Eli tuota uudelleenasentamisella "huijaamista" ja sen vaikutusta on yritetty jotenkin rajoittaa. Saattoi tosin olla kyseessä ihan koko tunnuksen poistamisesta ja uudelleen luomisesta. Mutta jotain tuollaistakin saattaa olla taustalla.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Eikös tässä ole taustalla kuitenkin - yhtään vetovoimaasi kyseenalai jokin Tinderin ominaisuus, että siinä swipe-ikkunassa nämä sinusta tykänneet nostetaan alkuvaiheessa esille. Itsellä samanlaiset kokemukset nimittäin siltä ajalta kun Goldia vielä käytin. Ja jos sammutti appin ja käynnisti uudestaan, niin parin satunnaisen henkilön jälkeen sieltä tuli vastaan taas tämä minusta tykännyt henkilö.
Joo, sitä juuri tarkoitin, että ne tykänneet henkilöt ainakin nostetaan aika alkupäähän listaa, vaikka olisivat jostain hakuetäisyyden ulkopuoleltakin. Goldin avulla vaan sen huomasi selkeämmin, kun tiesi, että ketkä on jo tykänneet.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Itseasiassa kun tätä nyt kysyit, niin muistelen asiasta lukeneeni jostain artikkelista, eikä montakaan viikkoa takaperin. Eli tuota uudelleenasentamisella "huijaamista" ja sen vaikutusta on yritetty jotenkin rajoittaa. Saattoi tosin olla kyseessä ihan koko tunnuksen poistamisesta ja uudelleen luomisesta. Mutta jotain tuollaistakin saattaa olla taustalla.

No siis kun itse olen nimenomaan koko tunnuksen poistanut useamman kertaa, koska olen luullut että niin juuri pitää tehdä. Pitäisikö se siis vaan tehdä sittenkin siten, että poistaa puhelimesta sovelluksen ja lataa uudestaan? Itselläni toki tässä tulee se ongelma, että tinder plussaa en saa sitte takaisin puhelimen kautta. Pitää selaimen kautta se palauttaa.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
No siis kun itse olen nimenomaan koko tunnuksen poistanut useamman kertaa, koska olen luullut että niin juuri pitää tehdä. Pitäisikö se siis vaan tehdä sittenkin siten, että poistaa puhelimesta sovelluksen ja lataa uudestaan? Itselläni toki tässä tulee se ongelma, että tinder plussaa en saa sitte takaisin puhelimen kautta. Pitää selaimen kautta se palauttaa.
Jos kirjaudut samalla fb-profiililla/puhelinnumerolla, niin tunnusten poistelulla ja uudelleenasennuksilla ei pitäisi olla mitään merkitystä. Kokonaan uutta profiilia tai numeroa sinuun ei tietenkään osata yhdistää, joten silloin saa buustia alkuun. Toinen tapa huijata systeemiä on vierailla ulkomailla tai muuten vain pitkän matkan päässä sieltä missä yleensä swaippailet. Turisteilla on siis etu. Tämä selittää @JZZ:n kokemuksen Turun/Stadin valikoimista. Goldista ei välttämättä ole jonon perällä hyötyä, mutta oletko kokeillut niitä buusteja? Ainakin teoriassa näkyvyytesi pitäisi parantua ja tykkäyksiä putoilla jos profiili on kunnossa.

Uusia käyttäjiä kohdellaan alkuun kuten kaikista suosituimpia profiileja. Näyt kaikille spekseihisi sopiville käyttäjille alkupäässä pakkaa. Siitä algoritmi sitten pudottelee pikkuhiljaa alemmas sitä mukaa kun totuus paljastuu ja kaikista rumimmat sitten jäävät käytännössä kokonaan näkymättömiin. Sehän tuossa on vähän harmillista että ihan normaalinkin näköiset kaverit todistetusti saisivat hyvän määrän tykkäyksiä jos vain naiset heitä sieltä pääsisivät swaippaamaan, mutta koska varsinkin suosittuja naisprofiileja täytyy miellyttää, näytetään heille vain näyteikkunaa niistä parhaista miesprofiileista.

Disclaimerina sen verran että kaikki kirjoittamani on pelkkää teorian ja kuulopuheiden sekoitusta. Mitään virallista faktaa algoritmeista ei taida olla julkisesti saatavilla ja itse en edes ole ohjelmaa käyttänyt puoleentoista vuoteen. Niistä ensimmäisten päivien matcheista valikoitui heti yksi pidempi suhde ja seuraavaa etsitään todennäköisesti toisaalta. Aika raskas sovellus pidemmän päälle.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Jos kirjaudut samalla fb-profiililla/puhelinnumerolla, niin tunnusten poistelulla ja uudelleenasennuksilla ei pitäisi olla mitään merkitystä. Kokonaan uutta profiilia tai numeroa sinuun ei tietenkään osata yhdistää, joten silloin saa buustia alkuun. Toinen tapa huijata systeemiä on vierailla ulkomailla tai muuten vain pitkän matkan päässä sieltä missä yleensä swaippailet. Turisteilla on siis etu. Tämä selittää @JZZ:n kokemuksen Turun/Stadin valikoimista. Goldista ei välttämättä ole jonon perällä hyötyä, mutta oletko kokeillut niitä buusteja? Ainakin teoriassa näkyvyytesi pitäisi parantua ja tykkäyksiä putoilla jos profiili on kunnossa.

Uusia käyttäjiä kohdellaan alkuun kuten kaikista suosituimpia profiileja. Näyt kaikille spekseihisi sopiville käyttäjille alkupäässä pakkaa. Siitä algoritmi sitten pudottelee pikkuhiljaa alemmas sitä mukaa kun totuus paljastuu ja kaikista rumimmat sitten jäävät käytännössä kokonaan näkymättömiin. Sehän tuossa on vähän harmillista että ihan normaalinkin näköiset kaverit todistetusti saisivat hyvän määrän tykkäyksiä jos vain naiset heitä sieltä pääsisivät swaippaamaan, mutta koska varsinkin suosittuja naisprofiileja täytyy miellyttää, näytetään heille vain näyteikkunaa niistä parhaista miesprofiileista.

Disclaimerina sen verran että kaikki kirjoittamani on pelkkää teorian ja kuulopuheiden sekoitusta. Mitään virallista faktaa algoritmeista ei taida olla julkisesti saatavilla ja itse en edes ole ohjelmaa käyttänyt puoleentoista vuoteen. Niistä ensimmäisten päivien matcheista valikoitui heti yksi pidempi suhde ja seuraavaa etsitään todennäköisesti toisaalta. Aika raskas sovellus pidemmän päälle.

Ahaa okei! Eli, jos teen uuden profiilin facebookin, niin sen pitäis auttaa? Ja siis numero pitäis toki vielä olla eri eli siinä tulee se ongelma. Olen kerran tässä ottanut boostin, mutta se ei tuonut kyllä tulosta. En tiedä sitten miten tämä on. Varmasti naama ei monia miellytä, mutta luulis edes muutamaa miellyttävän, koska ennenkin on näin tehnyt. Pitäis olla melkeen joku paikka, jossa vois kuviaan arvioida, niin sais vähän jotain tietoa niistä.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Näköjään allekirjoittanut ollut ensimmäisten joukossa täällä viestittelemässä ko. aiheesta ja mitäpä Tinderistä on jäänyt käteen näin viiden vuoden jälkeen? Ainakin se, että olen nykyään entistä pinnallisempi ihminen. Naisten suhteenkin rima on noussut jo todella ylös, joten koin järkeväksi vaihtoehdoksi poistaa kuukausi sitten taas tämän sovelluksen.

Aina ei mene nallekarkit tasan, sillä kaverini mätsäsi erään tytön kanssa joskus viitisen vuotta sitten ja molemmat sopivat sitten ensimmäiset Tinder-treffit keskenään. Edelleen ovat yhdessä eikä näiden tarvinnut muita nähdä. Itse taas en jaksa edes muistella kuinka monen ihmisen kanssa olen kahvitellut/treffaillut eikä tuo ole muutenkaan mikään ylpeilyn aihe. Tinderin ansiosta oli vaan todella matala kynnys tutustua uusiin ihmisiin, jos vähänkään miellyttivät silmää.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Ahaa okei! Eli, jos teen uuden profiilin facebookin, niin sen pitäis auttaa? Ja siis numero pitäis toki vielä olla eri eli siinä tulee se ongelma. Olen kerran tässä ottanut boostin, mutta se ei tuonut kyllä tulosta. En tiedä sitten miten tämä on. Varmasti naama ei monia miellytä, mutta luulis edes muutamaa miellyttävän, koska ennenkin on näin tehnyt. Pitäis olla melkeen joku paikka, jossa vois kuviaan arvioida, niin sais vähän jotain tietoa niistä.
Pitäisi auttaa, mikäli se uuden käyttäjän buusti on totta ja oli se ainakin silloin kun itse profiilini loin. Uusi Facebook-profiili on sovelluksen silmissä uusi ihminen, sillä mistäs ne osaisivat sitä toiseen Fiftieen yhdistää? Onko se puhelinnumero pakko vahvistaa rekisteröityessä? En yhtään muista enää. Kyllähän tuonkin jollain prepaidilla kiertää jos oikein jaksaa nähdä vaivaa.

Palautetta voi varmaan kysyä ihan naispuolisilta kavereilta. Pyytää vain olemaan oikeasti rehellinen ja yrittää pidättää itkua sitten kun ne oikeasti sitä ovat.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Pitäisi auttaa, mikäli se uuden käyttäjän buusti on totta ja oli se ainakin silloin kun itse profiilini loin. Uusi Facebook-profiili on sovelluksen silmissä uusi ihminen, sillä mistäs ne osaisivat sitä toiseen Fiftieen yhdistää? Onko se puhelinnumero pakko vahvistaa rekisteröityessä? En yhtään muista enää. Kyllähän tuonkin jollain prepaidilla kiertää jos oikein jaksaa nähdä vaivaa.

Palautetta voi varmaan kysyä ihan naispuolisilta kavereilta. Pyytää vain olemaan oikeasti rehellinen ja yrittää pidättää itkua sitten kun ne oikeasti sitä ovat.

Puhelinnumerolla pitää joka tapauksessa vahvistaa profiili. Sehän se on huono homma. Eikä mua itkettämään rupea, jos joku sanoo rehellisesti, että kuvat on paskoja. Sittenhän ne vaan on.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ahaa okei! Eli, jos teen uuden profiilin facebookin, niin sen pitäis auttaa? Ja siis numero pitäis toki vielä olla eri eli siinä tulee se ongelma. Olen kerran tässä ottanut boostin, mutta se ei tuonut kyllä tulosta. En tiedä sitten miten tämä on. Varmasti naama ei monia miellytä, mutta luulis edes muutamaa miellyttävän, koska ennenkin on näin tehnyt. Pitäis olla melkeen joku paikka, jossa vois kuviaan arvioida, niin sais vähän jotain tietoa niistä.
Googlasin "how to reset tinder" ja tällainen löytyi: Proper Tinder Account Reset Procedure - 2019 Edition [New Information]
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Itsellä ainakin "oikeanlainen" resetointi auttoi huomattavasti kun Tinderissä muutama vuosi sitten pyörin ihan liikaakin.

Hmmh, no joo tuolla oli paljon kyllä hyödyllistä tietoa. Ärsyttää vaan se, että meni melkeen 20 euroa hukkaan tohon plussaan. Ongelmana vaan on edelleen tuo puhelinnumero.

Poistaako tuo samalla sitten muuten gmailin, kun poistaa google tilin?
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Onko tää tinder nyt jotenkin seonnu tai älynny, että oon tehny monesti uuden profiilin ja laittaa automaattisesti pakan pohjalle, vai eikö naama sitten enää miellytä ketään?

En ole tarvinnut yli kahteen vuoteen, mutta koska ketju on kovassa lennossa, niin piti hieman googlailla. Ovat kuulema alkaneet puuttua tuohon, helppohan niiden on se huomata varsinkin, jos samoilla kuvilla tulee taas.

Kaikkia muitakin aivan ihmeellisiä juttuja on tullut mitä ei silloin ollut. Kummalliseksi on maailma taas mennyt. Voisi kyllä joku kerta taas tehdä tutkimusta feikkiprofiililla.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
En ole tarvinnut yli kahteen vuoteen, mutta koska ketju on kovassa lennossa, niin piti hieman googlailla. Ovat kuulema alkaneet puuttua tuohon, helppohan niiden on se huomata varsinkin, jos samoilla kuvilla tulee taas.

Kaikkia muitakin aivan ihmeellisiä juttuja on tullut mitä ei silloin ollut. Kummalliseksi on maailma taas mennyt. Voisi kyllä joku kerta taas tehdä tutkimusta feikkiprofiililla.

No sanos muuta. Nyt on luotu uus profiili facebookkiin sekä uus google tili. Nyt asentamaan uudestaan facebook ja tinder puhelimeen ja sitä kautta sitten uudella facen profiililla tinderiin. Saa nähä auttaako. Pitää vieläpä käyttää sukulaisen numeroa, jos se toimii sillä tavalla.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en oikein ymmärrä miksi jotkut maksaisi Tinderistä. Ei toi kyllä muutenkaan ihan mun juttu ole kun en missään netissä viitsi naisille kirjoitella, mutta kiva se on aina välillä rämpyttää läpi ja katsoa miten tulee matcheja.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Mä en oikein ymmärrä miksi jotkut maksaisi Tinderistä. Ei toi kyllä muutenkaan ihan mun juttu ole kun en missään netissä viitsi naisille kirjoitella, mutta kiva se on aina välillä rämpyttää läpi ja katsoa miten tulee matcheja.

No onhan se maksaminen tavallaan varmasti tyhmää, mutta hyvin nopeaa nuo tykkäykset päivässä loppuu ilman maksullista versiota. Itellä loppu viidessä minuutissa justiin, vaikka katoin ihan kunnolla, että kenelle haluan laittaa sydämen ja kelle en.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Nyt näyttää 3+ pareja eli kyllä tää vähän paremmin jo sujuu. Kiitokset kovasti kaikille neuvoista ja erityisesti Tadulle tuosta ohjeesta, jolla sai tehtyä uuden profiilin. Varmasti vielä palaan tänne valittamaan, että ei siinä. :D
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Liityin eron jälkeen Tinderiin toukokuussa 2018. Nyt 10 kuukautta täynnä ja ylittyi juuri tuhat (1000) osumaa. "Pitääkö olla huolissaan"?
Lisäksi 300 odottaa tällä hetkellä siinä mun valintaa että pyyhkinkö mihin suuntaan. Suurin osa niistä menee kyllä vasuriin.

Vastaan itse. Pitää olla huolissaan. Vähän koukuttanut ja rahaa palanut kun maksullista versiota käyttänyt ja kännissä ostelee 10 buustia ja samalla kun on baarissa niin buusti pyörii jossakin toisessa kaupungissa. Sairasta huvia vaikka itse sanonkin.
..ja entäs baarissa!! Hivenen kiusallista huomata tanssilattialla että joka toinen siinä ympärillä on osuma. No vähän ehkä liioittelua tuon tanssilattian osumien määrien suhteen mutta on ollut erikoisia hetkiä siinä.

Onhan tuo mahdollistanut treffit toisiin kaupunkeihin ja välillä joku muikkeli tullut toiselta puolelta Suomea yöpymään. Eka treffit saunassa tunti näkemisestä. Osaa naiset olla rohkeita. Itseäni ujostutti enemmän kun sitäkin silaripommia.

Ja loppupeleissä toiveissa löytää uusi pysyvä suhde, mutta mennyt homma siihen pisteeseen ettei osaa enää edes valita kehen keskittyy ja sitten kun keskittynyt johonkin yhteen niin vastapuoli ilmoittanut että haluaa olla vapaa ilman sitoumuksia. Ei oo helppoa vaikka tietyllä tavalla onkin sitä. Ja välillä tulee tietenkin myös pakkeja kuten kuvaan kuuluu ja niitä myös itse antaa.

Tuo kirjoittelurumba välillä vie kaiken energian ja muut harrastukset jonkun verran kärsii. Katselin vanhoja viestiketjuja. Moni loppuu ilman syytä kun ei paukut riitä kirjoitteluun monen kanssa ja sitä tapahtuu myös toisin päin tietenkin. Syitä voi olla tietty vaikka mitä tuohon että kirjoittelut loppuu. Se on usein pienestä kiinni. Väärä sanavalinta tai joku fakta ei miellytä toista niin siihen jää. Mutta aina jonkun kanssa juttuun tulee. Pitäisi olla kyllä jossain määrin vieläkin ronkelimpi. Luulisi että tässä 35-40vee iässä jo tietäisi mitä haluaa. Mutta ei ja Tinder vain vaikeuttaa sitä kun mahdollisuudet jossakin määrin rajattomat.
 

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Lisää tinderkokemuksiani. Kirjoittelin kahden helsinkiläisen kanssa osittain rinnakkain mutta melko harvakseltaan kuukauden ajan. (Itse en asu Helsingissä).

Tuli muuta menoa pääkaupunkiin ja ajattelin että siinähän voisi käydä muutamilla treffeillä samalla. Laitoin viestiä näillä kummallekin, "tiedoksi että olen tulossa Helsinkiin ja voisin treffata".

Nimet muutettu. Sanotaan vaikka Pia ja Mia.
"Mia" vastasi viestiini jossa kerroin että olen tulossa Helsinkiin ja voisin nähdä. -tiedän, Pia kertoi jo aiemmin-.

Kyseessä parhaat kaverukset jotka olivat kuukauden ajan kirjoitelleet kumpikin mun kanssa sillä tavoin että kumpikin sen tiesi mutta minulle paljastivat sen vasta siinä vaiheessa kun ehdotin treffejä.
Sen jälkeen homma meni siihen että minun piti valita kumpi on enemmän makuuni ja kumman kanssa menen treffeille katsomaan löytyykö jotakin säveltä.
Myönsivät tosin että tilanne outo.
Eihän sitä voi edes ennen näkemistä tietää kenen kanssa synkkaa ja olisin voinut nähdä vaikka molemmat. Samalla kertaa ehkei kuitenkaan.

Itse ihmettelen sitä, että Helsingin tindermarkkinat todella laajat (tuhansia) ja niistä tarttuu kaksi jotka lähtökohtaisesti jollakin tavalla kiinnostaa ja nämä sitten ovatkin paita ja peppu-tyyliset ystävykset. Millainen tuuri voi olla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös