Vastasin tähän viestiin ja kerroin sinulle olleeni joskus Ässien liigajoukkueen huoltaja, viestit löytyvät edelleen minulta. Muutama viikko tästä eräs jääkiekko ihminen tulee kertomaan minulle Winstonissa, että sinä olet TosiFani. Kertoi vielä mistä oli tiedon saanut, se siitä huutelusta.
Jos sinussa olisi ollut miestä, olisit pyytänyt yv:llä anteeksi ja editoinut viestisi, mutta kun ei niin ei. Paskahousu, mikä paskahousu.
Miksi ihmeessä Ässien joukkueen ex-huoltaja tulee selittämään paskahousuista ketjuun, jossa pitäisi puhua Lukon uudesta toimitusjohtajasta?
Huoltajat tosin yleensä tietävät paskahousuista enemmän kuin moni muu. :)
Mutta vielä jäi selvittämättä Rajalan yhteys kyseisiin varusteisiin. Toisaalta ehkäpä se johtuu siitä kun sinulla on varsin selkeä mielipide, että Raumalla kaikki liittyy kyseisiin varusteisiin?
Se tästä ihmettelystä. Palataanpa vähän kokreettisemmalla tavalla Rajalaan.
IS veikkaaja aloitti lyömällä Mokkaa ja siinä sivussa tölväisemään Rajalaa. Aikamoinen amatööri se Mokka on, mitäpä se yritysjohdosta ymmärtäisi :)
Vaikutti siltä, että koitettiin tukea Eerolaa heittämällä paskaa Lukon johdon niskaan. Eerola tuskin sitä itse tarvitsee tai toivoo. Kirjoittajalla oli mopo pahasti keula pystyssä karussa ja varmaan hyvästä tavoitteesta huolimatta aiheuttaa vain kaverilleen enemmän ongelmia kuin hyvää tuollaisilla jutuilla.
Ikävintä oli, että samalla piti loiskutella myös Rajalan päälle. Pari kuukautta on tehty työtä ja vaikea on nähdä, että organisaation ihmiset vaihtamalla asiat tulisivat siinä ajassa ainakaan parempaan kuntoon?! Ison sotkun olisi kyllä voinut siinä ajassa jo saada aikaan niin menettelemällä. Ehkä pitäisi antaa Rajalan johdossa mennä vähän aikaa, olisiko yksi liigaottelu liikaa?
Lukko on SM-liigan vakaavaraisin seura, eikä ole riippuvainen yhden mesenaatin hyvästä tahdosta. Mutta jotenkin se on vaan hassua, että on niin amatöörejä poijat kun ovat tälläisen menneet luomaan. Ei mene kyllä mulle jakoon mutta joku tietää asioista paljon enemmän. Niin se täällä tuntuu aina olevan, että täältä löytyy ex-huoltajia ja kaikkia muita viisaustohtoreita.