Timo J. Rajala Lukon toimitusjohtajaksi

  • 50 724
  • 186

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Minun tekemiset ovatkin tässä kohtaa ne tärkeimmät, kun vielä otetaan huomioon että keskustelimme tästä asiasta yksityisviesteillä. Näissä viesteissä lupasit että saamasi tiedot pysyvät yksityisinä, nyt kuulen niistä mm. Porissa baarissa ja täällä. Paskahousu.


Kyllä nuo tekstit ovat ihan julkiselta puolelta. Voit käydä ne sieltä itse lukemassa, jos niin haluat. Moni muukin on ne silloin aikanaan sieltä lukenut. En kai minä tänne mitään yv-viestejä kopioi.

No mulle silti ihan sama mitä ajattelet. Lukon toiminnasta olet kuitenkin pihalla kuin lumiukko ja ihmettelen kovasti miten jaksat niin tietävästi tänne Lukon osastoon kirjoitella, kun et mistään mitään faktoja tiedä. Totta kai Lukko pelaa juuri sellaista peliä ja sellaisilla pelaajilla, kuin Ranskalaiset haluavat. Sehän nyt on selvä.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä nuo tekstit ovat ihan julkiselta puolelta. Voit käydä ne sieltä itse lukemassa, jos niin haluat. Moni muukin on ne silloin aikanaan sieltä lukenut. En kai minä tänne mitään yv-viestejä kopioi...

Missä yleisen puolen kirjoituksessa olen kertonut sinulle olleeni Ässien liigajoukkueen huoltaja?? Sen kerroin sinulle 22.1.2007 yksityisviestillä, tämän tiedon sinä kerroit tänne.

Palstalla ei julkaista yksityisviestejä, koska ne ovat yksityisiä. Jokaisen kannattaa myös itse miettiä mitä itsestään kertoo palstalla julkisesti tai yksityisviesteille muille kirjoittajille. Moderaattorit valvovat ainoastaan julkista keskustelua palstalla.

Moderaattorit


Vastasin tähän viestiin ja kerroin sinulle olleeni joskus Ässien liigajoukkueen huoltaja, viestit löytyvät edelleen minulta. Muutama viikko tästä eräs jääkiekko ihminen tulee kertomaan minulle Winstonissa, että sinä olet TosiFani. Kertoi vielä mistä oli tiedon saanut, se siitä huutelusta.

Jos sinussa olisi ollut miestä, olisit pyytänyt yv:llä anteeksi ja editoinut viestisi, mutta kun ei niin ei. Paskahousu, mikä paskahousu. Jos olisit näin toiminut, niin olisimme voineet hoitaa tämän yksityisviesteillä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Suosikkijoukkue
Ketut ja viekkaat eläimet. Sympatiat Pikkuveljille
Vastasin tähän viestiin ja kerroin sinulle olleeni joskus Ässien liigajoukkueen huoltaja, viestit löytyvät edelleen minulta. Muutama viikko tästä eräs jääkiekko ihminen tulee kertomaan minulle Winstonissa, että sinä olet TosiFani. Kertoi vielä mistä oli tiedon saanut, se siitä huutelusta.

Jos sinussa olisi ollut miestä, olisit pyytänyt yv:llä anteeksi ja editoinut viestisi, mutta kun ei niin ei. Paskahousu, mikä paskahousu.

Miksi ihmeessä Ässien joukkueen ex-huoltaja tulee selittämään paskahousuista ketjuun, jossa pitäisi puhua Lukon uudesta toimitusjohtajasta?

Huoltajat tosin yleensä tietävät paskahousuista enemmän kuin moni muu. :)

Mutta vielä jäi selvittämättä Rajalan yhteys kyseisiin varusteisiin. Toisaalta ehkäpä se johtuu siitä kun sinulla on varsin selkeä mielipide, että Raumalla kaikki liittyy kyseisiin varusteisiin?

Se tästä ihmettelystä. Palataanpa vähän kokreettisemmalla tavalla Rajalaan.

IS veikkaaja aloitti lyömällä Mokkaa ja siinä sivussa tölväisemään Rajalaa. Aikamoinen amatööri se Mokka on, mitäpä se yritysjohdosta ymmärtäisi :)

Vaikutti siltä, että koitettiin tukea Eerolaa heittämällä paskaa Lukon johdon niskaan. Eerola tuskin sitä itse tarvitsee tai toivoo. Kirjoittajalla oli mopo pahasti keula pystyssä karussa ja varmaan hyvästä tavoitteesta huolimatta aiheuttaa vain kaverilleen enemmän ongelmia kuin hyvää tuollaisilla jutuilla.

Ikävintä oli, että samalla piti loiskutella myös Rajalan päälle. Pari kuukautta on tehty työtä ja vaikea on nähdä, että organisaation ihmiset vaihtamalla asiat tulisivat siinä ajassa ainakaan parempaan kuntoon?! Ison sotkun olisi kyllä voinut siinä ajassa jo saada aikaan niin menettelemällä. Ehkä pitäisi antaa Rajalan johdossa mennä vähän aikaa, olisiko yksi liigaottelu liikaa?

Lukko on SM-liigan vakaavaraisin seura, eikä ole riippuvainen yhden mesenaatin hyvästä tahdosta. Mutta jotenkin se on vaan hassua, että on niin amatöörejä poijat kun ovat tälläisen menneet luomaan. Ei mene kyllä mulle jakoon mutta joku tietää asioista paljon enemmän. Niin se täällä tuntuu aina olevan, että täältä löytyy ex-huoltajia ja kaikkia muita viisaustohtoreita.
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En tunne Timo Rajalaa, mutta olenpa pari kertaa viimeaikoina nähnyt tyypin ohimennen ja vaikuttaa melko rehvakkaalta tyypiltä, en osaa oikein kuvitella että tälläisellä olemuksella kovin hyviä tuloksia saadaan. En tarkoita ns. lakki kourassa kulkemista, mutta maksavien asiakkaiden ja sponsorien edessä voisi olla vähän nöyrempi. Toisaalta, enpä tiedä kenen kanssa juuri silloin oli tekemisissä.
 

Korinekki

Jäsen
Nostetaanpa juoksupojan ketjua ylös. Kaveri veti hihasta nyt sellaiset lausunnot, että näillä pääsee jo listoille.

Seuraavana Toimitusjohtajan mietteitä uudesta hankinnasta Justin Morrisonista:

"Uskomme, että hän tulee auttamaan meitä, tekemään kovia tehoja ja olemaan iso apu pudotuspeleissä, Lukon toimitusjohtaja Timo Rajala totesi."

"Morrison on tänään (perjantaina) laitettu vapaaksi. Hän olisi varmasti mennyt hyvin kaupaksi, mutta meillä on hyvät suhteet näihin agentteihin. Tämä hänet välittänyt agentti on kertonut, että hän on nyt terve. Hänen pitäisi olla jo lauantaina mukana pelissä, mikäli hän läpäisee aamulla lääkärintarkastuksen, Rajala kertoi."

"Olemme katselleet puolustajiakin, mutta nyt löytyi niin hyvä pelaaja kohtuulliseen hintaan, että ajattelimme ottaa hänet, Rajala kuittasi."
 

John J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukko löysi sellaisen kultakimpaleen, että alta pois. Muutosjohtaja viimeisen päälle ja toi uusia tuulia koko organisaation! Fanien huijaaja number one!
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mikki Leinosen eläköitymisen myötä Rajala on Liigan pitkäaikaisin sekä samalla kokenein toimari aktiiveista. Varmasti yksi kiisteiltymmistä nimistä Lukon organisaatiossa vuosien varrella, mutta kun on päässyt viimeiset ajat keskittämään hänen henkilökohtaisiin vahvuuksiin, eli numeroihin, niin Timppa on hoitanut hommansa varmasti hyvin. Itseasiassa tyhmät möläytyksetkin ovat loistaneet poissaolollaan jo pari vuotta.

Nopeasti on aika mennyt, eihän se ollut kuin vasta eilen, kun Rajala astui Santalan saappaisiin.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Toivottavasti Tipin ura päättyisi mestaruuteen. Paljon saanut paskaa niskaa mutta paljon hyvääkin tehnyt!

Tsemppiä Tipi!
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Huhhuh. Täytyy sanoa, että tää voi oikeasti olla takaisku Lukolle. Toivottavasti saadaan edes lähelle yhtä hyvä tekijä tilalle. Olkoot jotkut sitten mitä mieltä tahansa, niin hyvin on Rajala tonttinsa hoitanut.
 

mig24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nyt kun on saatu vastuualueet oikein ja urheilupuoli erikseen, niin onhan Tipi ollut hyvä tuohon hommaan. Siis siihen mitä toimitusjohtajan pitääkin tehdä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös