En lähde kiistelemään kanssasi näistä asioista, sinun mielestäsi Mokka jakaa vain rahat, ok. Itse olen asiasta erimieltä.
Tämä ei kai ole mikään mielipideasia. Jos sinulla on tarkempaa
tietoa Mokan toimenkuvasta Lukossa, niin jaa ihmeessä. Mikäli minulla on väärää tietoa, niin mielelläni kuulen mikä on totuus.
Tuntuu, että täällä jatkoajassa Lukon leiri on jakautunut aika lailla kahteen - toiset näkevät asioissa suurimmaksi osaksi negatiivisen puolen ja toiset suhtautuvat positiivisemmin asioihin. Omaan ajattelumalliini ei istu kitiseminen jo ennen kauden alkua kun yhtään peliä ei ole vielä edes pelattu. En tarkoita nyt asialliasia parannusehdotuksia Tosifanin malliin. Muutenkin arvostan, että ongelmien ohella pöytään tuodaan
ratkaisuja (ainakin ehdotuksia) eikä pelkästään itkua ja kitinään siitä kuinka huonosti asiat ovat.
Organisaatiossa olisi paljonkin paranettavaa, se on varma. Toivon todella, että nuo huhut Rajalan jees-jees-asenteesta eivät pidä paikkaansa. Olin Eerolan palkkaamisen kannalla ja hieman ihmetyttää mikäli tämä asia pitäisi paikkansa. Välillä kyllä kieltämättä tuntuu, että koko organisaatio kaipaisia tuulettamista. Kuitenkin sen verran optimistia allekirjoittaneessa elää, että uskon Lukon menevän nyt parempaan suuntaan. Se linja minkä Rajala on asettanut on myös nyt pitänyt eikä heti kättelyssä pyyhitty persettä tyhjillä sanoilla.
Lukko voi kuitenkin hyvin. Ensi kaudeksi on tulossa erittäin mielenkiintoinen joukkue ja varmasti Äijänsuolla tapahtuu. Halli on todella hieno ja taloudellinen tilanne on hyvä Lukolla. Emme vain voi ottaa liian isoja riskejä, mikäli haluamme kiekkoa Raumalla pelattavan vielä tulevaisuudessakin. Tulopuolella on kehitettävää, mutta sponsoritulot ja lipputulot ovat kuitenkin loppujen lopuksi rajalliset. Sen takia ei Contineon pussistakaan voi lähteä jokakausi jypmäisiin riskinottoihin.
Kaikille mielipiteille on täällä paikkansa. Mielellään kuulisi niitä perusteltuja ja ongelmiin ratkaisuehdotuksia.