Selvä, kiitoksia Pallelle! Mistäköhän kannattaisi konetta sitten alkaa etsimään? Mitään komponentti/kasaushommia en jaksa, kun niistä en mitään ymmärrä, ja itse olen saanut sellaisen käsityksen että perus Gigantti, Expert yms myyvät ihan sontaa. Verkkokauppa.comista on hyvät kokemukset tämän vanhan koneeni kanssa, joten siitä syystä suunnistin sinne.
Onkohan tuossa linkittämässäni HP:n koneessa, jossa oli SSD-muistiakin niin Windows asennettu sinne jo suoraa? Eikös se olisi silloin ihan hyvä systeemi?
E.
Mites jompikumpi näistä?
Lenovo ThinkCentre E73, i5 4430S, 6GB, 128GB SSD, DVD, HD4600, Win 7/8 Pro | 669.00e - Jimms.fi
Acer Aspire XC-603, i3-4150, 8GB, 1TB, Windows 8.1 | 499.00e - Jimms.fi
Lenovo menee vähän budjetin yli, mutta jos tuo SSD on niin paljon kätevämpi systeemin niin melkein sen 70e säästää ihan mielellään :)
Mikä on sinun noin budjetti? Onko kotelon koolla väliä? Minkä verran kovalevytilaa tarvitset? Tuossa Lenovossa ei tuon 128gb SSD:n lisäksi ole muuta varastotilaa.
Voisin nimittäin yrittää katsoa pakettia Jimms / systemastore akselilta, minun valitsemillani komponenteilla, liikkeen kasaamana ja käyttöjärjestelmä luonnollisesti asennettuna.