Itse hankin riku-rallin x-boksille jokin aika sitten. Aika vähiin on pelaaminen jäänyt, rallista kun en kuitenkaan noin yleisellä tasolla ole kovin innostunut. Tiellä olen oppinut suurinpiirtein pysymään, täytyy vain hillitä itseään, ja mennä tarpeeksi rauhallisesti. Kokonaista rallikautta en ole kovin pitkään jaksanut ajella, mutta helpoimmalla vaikeustasolla vastustajiin tuntui syntyvän ilman auton virittelyä, väärillä rengasvalinnoilla sekä jatkuvana ojissa pyörimisenä parin minuutin ero, joten seuraavaksi täytyy hilata vaikeustasoa ylöspäin.
Ajotuntumassa ei suurempaa valittamista ole, mitä nyt oikeaoppisten sivuluisujen kanssa olen täysin pulassa. Tulee pelattua enemmän rata-autoilusta tutulla - hitaasti mutkaan ja täysillä ulos tyylillä. Kunnon forcefeedback ratilla pelaaminen olisi todennäköisesti aivan erilainen kokemus, mutta x-boksille ei moisia taida olla. Oikeat rallilisenssit kelpaisivat myös, olisi se aivan eri asia ajaa niitä oikeita kuskeja vastaan kuin geneerisiä John Smithejä.
Peli on pitkälti jäänyt itselläni hyllyyn pölyttymään siksi, että pelaaminen ei yksinkertaisesti tuota suurta nautintoa. Pitkät latausajat kiusaavat myös, eivätkä osin epäonnistuneet nuotit pelasta asiaa. Välillä ilmoitus neulansilmästä tulee niin myöhään, että edes lukkojarrutus suoralla asfaltilla ei auton nopeutta saisi tippumaan tarpeeksi ennen mutkaa. Soralla, keskellä täysillä ajattavaa mutkaa, joka jatkuu samantien siihen neulansilmään tuo ilmoitus tulee pik-kai-sen liian myöhään. Pöpelikköhän siinä kutsuu.