Viestin lähetti Mdawg
Missäs se Monacon katurata siellä oikein on? Täytyykö sekin voittaa jossain tehtävässä tms?
Se täytyy voittaa. Ja sillä on eri nimi, muuten täydellisesti sama rata. Coté d´Azur tai vastaava on sen radan nimi.
Viestin lähetti Mdawg
Missäs se Monacon katurata siellä oikein on? Täytyykö sekin voittaa jossain tehtävässä tms?
Viestin lähetti Rocco
Ratoja on todella paljon. Uusia ratoja on muutama kymmenen ja peli on ikäänkuin "kansainvälistynyt" entisestään. On katoratoja Soul:ssa, Hong Kongissa, New Yorkissa, kaksi Pariisissa yms. Kilparatoja on enemmän ympäri maailmaa, helmenä 25km (?) pitkä Nürburgringin rata.
Viestin lähetti vintsukka
Kertokaas joku paremmin tietävä onko PC:lle olemassa yhtäkään kunnon mättöpeliä? Siis vanhojen kunnon Mortal Kombatien ja Street Fighterien hengessä. PS2:lla olen pelannut Tekkeneitä ja Xboxilla Def Jam Fight for New Yorkia, mutta mitään niistä ei kai PC:lle ole olemassa?
Joku Wrestling-meininki ei oikein nappaa, mutta jos jotain Tekkenien tapaista olisi PC:lle olemassa, olisin ikionnellinen.
Viestin lähetti faaip de oiad
Nordschleife on hulppea rata, ihan syystä lempinimeltään Green Hell. Ei ole täysipäisten hommaa tuolla kisaaminen, turva-alueista puhettakaan.
Viestin lähetti Rocco
Mutta kysymys: Mikä auto on kohtalaisen halvalla saatavissa, koviin tehoihin viritettävissä, hyvä ajettava eli kaikinpuolin soppeli superauto millä pärjää ainakin Professional Events-osion vaativimmissa kisoissa.
Kaikenlaiset vinkit otetaan vastaan. Tällä hetkellä tykeimmät autot ovat Nismo Skyline ja Lotus Esprit V8 turbo. Nismo on ehkä se paras autona. Lotus kulkee kovaa mutta on yhtä helppo hallita kuin aamuerektio.
Myynti onnistuu seuraavalla tavalla:Viestin lähetti Jusbe
ja jos nyt sitten joku viitsisi kertoa noiden autojen myynistä...
mazapp kirjoitti:Tietääköhän kukaan Gran Turismo 4:ta pelanneista onko kyseisessä pelissä mahdollista aloittaa kaksi eri peliä. Aikaisemmissa versioissa ei tietääkseni tämä ole mahdollista.
Nännimäinen kirjoitti:Eikö kukaan muu pelaa Forza Motorsportia? Itse olen totaalisen koukuttunut tähän GeeTeen tappajaan. Pesee kyllä boxinkin muut ajopelit 6-0: tässä ei mutkaan voikaan ajaa 100 lasissa.
mtmela kirjoitti:Pelaa. Aivan loistava autopeli boxille, ja yleensäkin. Olen juuri päässyt ajelemaan Champioship-sarjaa, tosin hyvällä autolla on vähän liian helppo vaikka tosissaan saakin ajaa. 3 ekaa kisaa voitti n.10 sekunnin erolla jokaisessa.
OK. Kiitos tiedosta.Rocco kirjoitti:Ainakin kahdelle eri muistikortille tallettamalla onnistuu. Ennen konsolin käynnistystä vaihtaa muistikortin ja sittenhän peli automaattisesti lataa kortilla olevan pelitallennuksen. Sitä onnistuuko se ihan pelin sisällä, en usko että onnistuu.
Smyth#94 kirjoitti:Itse pelaan pleikkarilla This is football 2005:ta. Fifat ovat kylläkin mielestäni parempia pelattavuudeltaan, mutta kotimaisen Veikkausliigan mukana olo ja muutenkin runsaampi sisältö saivat minut ostamaan TIF:n Fifan sijaan.
Joo eikä ollut koko liigan pistepörssiä.Smyth#94 kirjoitti:Itse pelaan pleikkarilla This is football 2005:ta. Fifat ovat kylläkin mielestäni parempia pelattavuudeltaan, mutta kotimaisen Veikkausliigan mukana olo ja muutenkin runsaampi sisältö saivat minut ostamaan TIF:n Fifan sijaan.
Myös NHL2005:ta on tullut pelattua mutta se oli pienoinen pettymys verrattuna edelliseen osaan, koska merkittäviä uudistuksia ei tullut ja omaa pelaajaa ei pystynyt enää luomaan.
Master Chief kirjoitti:Pro Evolution Soccer on ilmeisesti täysin tuntematon pelisarja sulle?