Ti 25.9.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 24 031
  • 293

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Saakelin hyvä erä Mikkelissä. Pitkiä pyörityksiä vuorotellen ja lopun hyvät paikat kummallakin jengillä. Oikeen sellanen hyvän mielen erä.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Olipa Heshka taas pistää kiekon maaliin
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Pelin paras hetki kun Brejcak heittelee Säiliötä ympäri kulmausta.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Saakelin hyvä erä Mikkelissä.
Sanoisin että kauden aiempiin peleihin verrattuna poikkeuksellisen hyvä erä Palloseuralta. En jaksa tarkistaa mutta sellainen perstuntuma on, että aiemmissa peleissä ollaan toiset erät oltu melkoisen kusessa, nyt ei oltu, eikä ennen kaikkea tullut maalia omiin. Ei Tepsi toki maaleja tehnytkään, mutta tosiaan hyvännäköistä peliä silti.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Olen kyllä itse kuullut jäähalleissa useinkin että "Joukkue X yhden vajaa" kun sieltä loppuu esim. viiskolmonen.
Mikä juttu tääkin nyt on, lisää jotain oululaishuumoria vai? Ikinä en oo kuullut kesken vajaapeliä kuulutettavan. Vai onko tää käytössä muuallakin, häh?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kiva katsella erätauolla näitä maaleja tästä meneillään olevasta pelistä.

Ihan hyvä lantio näyttäisi olevan tolla blondilla joka tuulettaa Kärppien ekaa maalia tämän päivän pelissä. Näytti kyllä aika nuorelta.
 

H P K

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eikös se kuuluttaja sano esim. 4 vs 4:n päättyessä eri aikaan esim: TPS täysilukuinen, HPK vajaa ? Termiä "vajaapeli"
Mikä juttu tääkin nyt on, lisää jotain oululaishuumoria vai? Ikinä oo tollaista kuullut. Vai onko tää käytössä muuallakin, häh?
Ei mun mielestä tuota pitäisi edes kuuluttaa ja enkä koskaan missään ole vastaavaa kuullut
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Eikös se kuuluttaja sano esim. 4 vs 4:n päättyessä eri aikaan esim: TPS täysilukuinen, HPK vajaa ?.
Niin siis kuulutetaan, että "TPS täysilukuinen". Tai kun mennään 4-3 -> 4-4, niin "joukkueet tasalukuiset" tai 5-4 -> 5-5 "joukkueet täysilukuiset".

Näin oon aina olettanut. Tai jos se on vaan joku Hämeenlinna-juttu? En kyllä muista vierashalleissakaan erikoisuuksia.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ei Tepsi toki maaleja tehnytkään, mutta tosiaan hyvännäköistä peliä silti.

Jep. Tasainen erä ja pitkiä pyörityksiä vuorotellen. Neutraalina katsojana jos olisi, niin "jännittävää" kiekkoa olisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös