Äläs nyt.
Pitäiskö tuossa TPS kohdalla lukea Kärpät? No ihan miten vaan. Mutta Kärpät ei tule koskaan ei koskaan olemaan mun mieleen. Miksi toisalta edes pitäis?
Mitähän Lasse kuiskutteli Tuulolan pojalle tuossa äsken
Itse tein tänne palstalle tunnukset vain saadakseni juhis82 ja heavylutaan viestit kätkettyä syötteestä. Suosittelen kaikille, käyttökokemus paranee huomattavasti.
En aivan ottelun alkuminuutteja nähnyt ja ihmettelin Palveen poissaoloa, mutta se selvisikin nopeasti. Twitter pätkän perusteella ulosajo ei ollut mikään oikeusmurha, mutta toisaalta siinä tilanteen näkee vain yhdestä kuvakulmasta. Kyllähän tuo Kaapo hyvin pelaa, mutta väkisinkin sitä miettii, että kuinka paljon siinä on Kakon omaa hyvyyttä ja kuinka paljon pelaamiseen vaikuttaa se, että siellä viilettää rinnalla Filppulaa ja Palvetta. Ja tätä kirjoittaessa Kaapo pääsi ylivoimalla kokeilemaan, mutta illan toista ja TPS:n kolmatta yv maalia ei ainakaan vielä nähty.
Mitä hassua vajaapelissä on? Ihan normitermiHassu toi Oulun radioselostaja. Ei oo alivoimaa, on vajaapeliä.
Älä rupee.Mitä hassua vajaapelissä on? Ihan normitermi
Itse en ole ennen kuullut.Mitä hassua vajaapelissä on? Ihan normitermi
Onko Kärppien alivoima hyvää vai HPK:n ylivoima huonoa? 4 min yv:tä tarjottu HPK:lle ja ei mitään tulosta.
Tuohan se juuri varmasti hiertää. Tiedostaa koko ajan miten tehoja tehoja tehoja pitäs tulla ja sitten siitä katoaa se idea. Toivotaan että saa ketsuppipurkin auki, loistava pelaaja.Turunen on ollut todella heikko alkukaudesta. Toivottavasti herää pian kun hänen harteillaan lepää aika paljon tuon hyökkäyksen tehoissa.
Jotenki tuntuu, että tepsi ei pelaa toisia eriä hyvin. Muuten on paletti kasassa.
Viime kaudella Palve-Lehtivuori-Vesalainen oli tosiaan aika heikko ylivoimapelissä.Se on toiminut viimeksi silloin kun Fehr pelasi kerhossa. Eli tukkoista on ollut.
Siltähän se on tuntunut koko alkukauden. Toivottavasti vältytään takaiskuilta, mutta jossain vaiheessa tuohon on tultava muutos. Ei se välttämättä enää keväällä riitä jos tsempataan kolmanteen kun pitäisi pelata kovaa koko matsi.Jotenki tuntuu, että tepsi ei pelaa toisia eriä hyvin. Muuten on paletti kasassa.