Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
En minä tiedä, aiemmin vaan käskit meidän pitää otteluseurantamme, joten oletin sen tarkoittavan että et enää pyöri täällä.? Minne mun pitäis lähtee?
En minä tiedä, aiemmin vaan käskit meidän pitää otteluseurantamme, joten oletin sen tarkoittavan että et enää pyöri täällä.? Minne mun pitäis lähtee?
Tepsillä ollut tähän mennessä vastassa yksi kärkijoukkue ja siinä pelissä ei Hauki pelannut.
En minä tiedä, aiemmin vaan käskit meidän pitää otteluseurantamme, joten oletin sen tarkoittavan että et enää pyöri täällä.
Kun ei pelissä kauheasti tapahdu, eikä kukaan jaksa edes oikein hehkuttaa tällästä lätkittelyä, niin ennemmin keskitytään siiderivalaiden mahoihin.No niin mä aattelin mutta aattelin että jos jotkut osais käyttäytyä
Lähinnä oli hypoteettinen toive, että nämä otteet ovat samaa tasoa sitten esim. Hifkiä vastaan.
Pelasi myös aiemmin ylivoimaa. Ei noita rightin hyökkääjiä oikeen Kuparin tilalle löydy.Kyllä tämä Mamban tapa sketseillä näissä pelien lopussa ja heittää joku vitun Koblizek sinne ylivoimaan on asia joka jaksaa aina vähän hämmentää.
Toki joo. Mutta ei tuo nyt kyllä oikein mitään tuohon tuo.Pelasi myös aiemmin ylivoimaa. Ei noita rightin hyökkääjiä oikeen Kuparin tilalle löydy.
Mitään sääntöjähän nää ei tietenkään ole.Jopas jotakin. Onkohan tuo määräys vai ohje? Oulussa kuitenkin kuulutettu näin todella kauan ja luulen, että tähän olisi puututtu jos se rikkoisi jotain sääntöä tai määräystä.
Ei näitä sääntökirjan mukaan kuuluteta.Mitään sääntöjähän nää ei tietenkään ole.
Hehe.