Ti 25.9.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 24 033
  • 293

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jopas jotakin. Onkohan tuo määräys vai ohje? Oulussa kuitenkin kuulutettu näin todella kauan ja luulen, että tähän olisi puututtu jos se rikkoisi jotain sääntöä tai määräystä.
No Lappeenrannassa yksi sankari linjasi että eihän nyt joukkuerangaistuksesta jäähyllä oleva mitään kärsi, vaan se suorittaa.
 

Lahis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Red Wings, Barcelona, AC Milan.
"Haukkaava hippo, Haukeland" (c) Jantta
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
No niin mä aattelin mutta aattelin että jos jotkut osais käyttäytyä
Kun ei pelissä kauheasti tapahdu, eikä kukaan jaksa edes oikein hehkuttaa tällästä lätkittelyä, niin ennemmin keskitytään siiderivalaiden mahoihin.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Heikkinen veti Ottoa perseeseen.
 

The Priest

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Karvonen saisi alkaa viimeistelemään pikku hiljaa noista paikoistaan, jotta löytäisi jatkossakin itsensä pelaavasta kokoonpanosta
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kyllä tämä Mamban tapa sketseillä näissä pelien lopussa ja heittää joku vitun Koblizek sinne ylivoimaan on asia joka jaksaa aina vähän hämmentää.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyllä tämä Mamban tapa sketseillä näissä pelien lopussa ja heittää joku vitun Koblizek sinne ylivoimaan on asia joka jaksaa aina vähän hämmentää.
Pelasi myös aiemmin ylivoimaa. Ei noita rightin hyökkääjiä oikeen Kuparin tilalle löydy.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Bono! Ai että, 0-3, maistuu!
 

Lahis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Red Wings, Barcelona, AC Milan.
Ja eikun U2 soimaan. "Bono" tinttaa ylivoimalla 3-0.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Jopas jotakin. Onkohan tuo määräys vai ohje? Oulussa kuitenkin kuulutettu näin todella kauan ja luulen, että tähän olisi puututtu jos se rikkoisi jotain sääntöä tai määräystä.
Mitään sääntöjähän nää ei tietenkään ole.

Hehe.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sinne meni Haukelandin nollat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös