Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Ei pidä olla ronkeli.Siis tarkotatko sä sitä jolla on farkut korviin asti ettei sen siideripömppis lössähtäis sieltä näkyville?
Ei pidä olla ronkeli.Siis tarkotatko sä sitä jolla on farkut korviin asti ettei sen siideripömppis lössähtäis sieltä näkyville?
Ronkelit runkkaa kertoo sanonta, mutta eipähän tulisi ikävää yllätystä kun housut aukeisi.Ei pidä olla ronkeli.
Joo ja olen näitä KalPan pelejäkin joskus käynyt katsomassa täällä Kuopiossa niin olen kuullut vastaavia.Kaikki tilanteet jotka vaikuttavat kentällä olevien pelaajien lukumäärään kuulutetaan. Kuulutustyyli voi olla toki erilainen paikkakunnasta riippuen. Oulussa kuulutettu näin niin kauan kuin muistan. Eli aika kauan.
Yllätyksen ikävyys on ihan asenteesta kiinni.Ronkelit runkkaa kertoo sanonta, mutta eipähän tulisi ikävää yllätystä kun housut aukeisi.
Ihan se merkitys että pakki viivalla tietää että selästä on tulossa pelaaja
Totta puhut ja turiset, näin minäki asian muistan kun rupesin ihmettelemään näitä kyselyjä...Kaikki tilanteet jotka vaikuttavat kentällä olevien pelaajien lukumäärään kuulutetaan. Kuulutustyyli voi olla toki erilainen paikkakunnasta riippuen. Oulussa kuulutettu näin niin kauan kuin muistan. Eli aika kauan.
Halut ne on setämiehilläkin, tosin järkeäkin sen verran että välttyy yllätyksiltä.Loppuu nyt tuommoinen bodyshaming tanan setämies.
No tämä on toki totta. Valkkaa suoraan sen jolta saa... valaan, niin ei tuu ylläreitä. Meinasin sanoa että voihan se toki tulla yllärinä ettei ihan hirveesti puntissä väpätä, mutta no jaa ei sekään olisi ylläri.Yllätyksen ikävyys on ihan asenteesta kiinni.
Ei kukaan pakota katsomaan.Aika onneton kiekkoilta. Kumpikaan peli ei tarjoa ainakaan minulle yhtään mitään.
Mistä tiedät? Jos siellä onkin pallo suussa ja tulitikut silmissä Telia sovellus auki naaman edessä.Ei kukaan pakota katsomaan.
Totta muuten.Mistä tiedät?
Doddiin, kiitos tästä mielikuvasta. Ruoska ja nahakasut mainittu.Mistä tiedät? Jos siellä onkin pallo suussa ja tulitikut silmissä Telia sovellus auki naaman edessä.
Telia pakottaa kun menin maksamaan.Ei kukaan pakota katsomaan.
Aika onneton kiekkoilta. Kumpikaan peli ei tarjoa ainakaan minulle yhtään mitään.
Oulussa ainakin nähdään hienoja maalejaAika onneton kiekkoilta. Kumpikaan peli ei tarjoa ainakaan minulle yhtään mitään.
Eikä pakota. Oli minullakin Netflix vaikka miten kauan ja se kymppi kuussa pyöri siellä vaikka en sitä koskaan katsonut. Onneksi ei ole enää.Telia pakottaa kun menin maksamaan.
Raksilan kuuluttajan vika sekin.Turusen huonoihin otteisiin varmaankin vaikuttaa tämä nätisti sanottuna heikohko tasapaino.
Vähän tasaisuutta mutta taitaa syksyn ohipelit olla ohi ja oikea taso alkaa näkymään.Kuinka suurta urheilujuhlaa odotit näiltä kahdelta peliltä?