masa & tepi räppäsivät asiaa, kättä lippaan heille ja Hakunilan Hurja-Mike kävi editoimassa kivan natsiviestinsä pois. Miksi? Anna palaa vaan, rupean kohta Vantaa-faniksi.
Oivalle:
Älä nyt siitä loukkaannu, että kun poikkeat ihan omasta aloitteestasi täällä kertomassa, että "tämä ketju on muuten vitun huono, koska minua ei kiinnosta jutella Vopatista/Sandwithista", niin jokunen tänne ketjuun kirjoittanut saattaa tästä kyrpiintyä. Olen nimittäin eri mieltä. Minusta tämä on erinomaisen elävä ja kaikkea muuta kuin hyssynhyssynkonsensus -ketjut, joita JA:ssa kyllä riittää niissä viihtyville. Minäkin voisin leikkiä The Godia ja käydä vaikka Kärpät 2002-03 ketjussa ilmoittamassa, että tämä on muuten vitun paska ketju, eipä paljon kiinnosta tonit ja tenkratit. Ja sitten lujaa rappuun. Ja vilpitön ihmetys, jos joku kritisoi lausumaani.
Kaikkiahan ei tosiaan kiinnosta, varsinkaan Oulussa, HIFK/Jokerit ikuinen debatti, eikä minua taas totta puhuen kiinnosta Ipa/Tappara -ikuisuusaihe. Mutta suon mielihyvin asiasta vääntämisen niille, joita se koskee. Enkä käy kritisoimassa, että onpa junttia veivata kumpi on parempi: Ojanen vai Helminen.
Mielipiteesikin siis oli tästä aiheesta aivan ja erittäin ok. Ymmärrän sinua. HIFK/Jokerit vääntö, jonka olennainen osa on Vopat/Sandwith -debatti, on varmasti tuskallista luettavaa asiasta kiinnostumattomalle. En vain pitänyt lainkaan ylimielisestä tavasta, jolla mielipiteesi kävit töräyttämässä.
Toinen juttu liittyi ihan jääkiekkoon - kun tämä nyt jääkiekkopalsta on. Olet Suljetun Osaston kirjoitustesi perusteella loistavasti sisällä jääkiekkomaailmassa. Sitä taustaa vasten on joskus outoa lukea juuri sinulta selkeitä tietämättömyydestä johtuvia mokauksia tyyliin Vopat ja Sandwith ovat molemmat yhtä paskoja pelaajia. Eivät ole, sen kertovat silmät ja tilastotkin. Vähän samaan tyyliin heitit joskus, että Benda ja Bednar olivat tasavahvoja. Tampio voisi sanoa noin. Et sinä, koska et ole tampio, vaan fiksu. En edes puutu kiekkoilullisiin asioihin sellaisten henkilöiden viesteissä, joista paistaa kilometrin päähän, että aiheesta ei yksinkertaisesti tiedetä mitään. Sinut lasken eri sarjaan. Joten tämäkin vitun narina ja valitus sinua kohtaan on tavallaan kehumista. Perkele.
Koeta nyt kestää. Ja kirjoittele useammin. Vittu. Senkin....(täydennä itse)
Ininästä on syytelty nyt lähes kaikkia Jokereissa ja HIFKissä käyneitä valmentajia. Nostaisin jääkiekkoinisijöiden joukkoon kuitenkin myös Hjallis Harkimon, joka on marmattanut milloin tähdettömästä liigasta, milloin otteluiden alkamisajoista, milloin kiukuttelevasta tsekistään, milloin erään puolustajan pelioikeuksista jne. Hjallista ja Apea yhdistää myös typerin moka, mitä joukkueenjohtaja/valmentaja voi tehdä: omien julkinen haukkuminen. Moni muistaa Hjalliksen marinat mm. -99 Jokereista, Janeckystä erikseen jne. Turpaan vaan omia, mutta omissa ympyröissä.