Unkka kirjoitti:Myös radio Megassa Ari Stenius kertoi kiekon olevan maalissa. Mutta summeri oli soinut ja äijiä iso läjä kasassa survomassa. Stenkka tosin sanoi että voi olla jopa että maali hyväksytään. Siis tosi epäselvä tilanne.
oukka kirjoitti:Jos kukaan tuomareista ei ole nähnyt kiekkoa maalissa, eikä sitä näy videolla niin milläs helvetin perusteella maali voitaisiin hyväksyä?
flintstone kirjoitti:Siellä on taas ollut se perinteinen käsimaalit Kärpille hyväksyvä oululainen videotuomari asialla. Se että epätoivola ei näe kiekkoa maalissa ei ole yllätys, eihän tuo tuomari näe kentällä mitään muutakaan kunhan vain arpoo jäähyjä jollain satunnaisluku-generaattorilla.
oukka kirjoitti:Jos kukaan tuomareista ei ole nähnyt kiekkoa maalissa, eikä sitä näy videolla niin milläs helvetin perusteella maali voitaisiin hyväksyä?
Millä lihaksilla Tarkki sitten siirsi kiekon pois maalista maatessaan selällään :)Taistelutoveri kirjoitti:Tästä päästäänkin mielenkiintoiseen pointtiin. Tarkin ollessa jo selällään ja ruvetessaan nousemaan, niin hän näkee Ässäläisten näyttävän kiekon sijainnin Toivolalle ja päättää heittää samantien uudestaan selälleen peittääkseen kiekon!!!! Tämä varmistaa kiekon olleen maalissa!!!! Ja Toivola seisoo vieressä eikä muka näe!!!
Taistelutoveri kirjoitti:http://kiekko.kaleva.fi/
Yllä olevasta linkistä löytyy video, jossa myös lopun härdelli. Kuvakulma on aikast huono. Päätelkää jokainen itse. Mielestäni maali olisi pitänyt hyväksyä, koska aivan varmasti se siellä kävi!!! Miksi maali hylätään, jos sitä ei näy maalivahdin alta? Voihan se ollakin maalissa. Tuon ei siis pitäisi olla mikään hylkäys peruste.
Tästä päästäänkin mielenkiintoiseen pointtiin. Tarkin ollessa jo selällään ja ruvetessaan nousemaan, niin hän näkee Ässäläisten näyttävän kiekon sijainnin Toivolalle ja päättää heittää samantien uudestaan selälleen peittääkseen kiekon!!!! Tämä varmistaa kiekon olleen maalissa!!!! Ja Toivola seisoo vieressä eikä muka näe!!!
Taas se todistettiin, tuomarit suosivat kotijoukkuetta. Sylettää nykyinen SM-Liigan tuomaritoiminta.
Taistelutoveri kirjoitti:Miksi maali hylätään, jos sitä ei näy maalivahdin alta?
Taas se todistettiin, tuomarit suosivat kotijoukkuetta. Sylettää nykyinen SM-Liigan tuomaritoiminta.
Kapu kirjoitti:Pelin jälkeen jopa Tarkki myönsi kiekon olleen maalissa. Toivottavasti Kärpät voittaa runkosarjan pisteellä, sillä Ässät ei lisäpisteistä olisi hyötynyt.
tulppaani kirjoitti:Voi juma*****. Olin itse pleksin vieressä vahtaamassa ja näin aivan selvästi kun se oli maalissa! Kaverilla oli videokamera, me laitetaan se samantien nettiin kun päästään oikealle koneelle perkele. Niin väärin, väärin, väärin. Kivenmäki Ambri Biotta.
oukka kirjoitti:Melko paksua juttua alkaa olla.
Olisko tälle väitteelle lähdettä?
Kapu kirjoitti:Kysy Tarkilta, jos et usko. Lähde on Tarkki itse.
Jep Videolta ei kyllä näy maalia, mutta sen näkee että ainoa joka pelissä todistetusti luikkii karkuun, on Kuparista "ojentamaan" mennyt kaveri. aika kova jätkä kyllä, ensin kunnon bitch slap ja sitte karkuun. Ei voinut kyllä kuin nauraa. Voisitteko ystävällisesti paljastaa kaverin henkilöllisyyden kun en itse kuvista saa selville?temmi kirjoitti:En väitä, että Bume olisi kova. Mutta Kuparinen luikki siltikin sitä karkuun.
Hassun näköistä kun meidän mikkihiiri seisoo jäällä ja heittelee pientä haastetta "kovinikinämissään" kupariselle, joka vaihtoaitiossa tyttömäisesti yrittää selittää tekosijaan.
temmi kirjoitti:Hassun näköistä kun meidän mikkihiiri seisoo jäällä ja heittelee pientä haastetta "kovinikinämissään" kupariselle, joka vaihtoaitiossa tyttömäisesti yrittää selittää tekosijaan.
Suonikohju kirjoitti:..Jos Tarkki puolestaan on muiluttanut kiekon selkänsä alta maalista käyttäen käärmemäisiä selkälihaksiaan, niin lähden Tarkin taika-showhun heti ensi-iltaan...