Ti 14.1.03 Jokerit - HIFK

  • 81 525
  • 563

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Viestin lähetti Cheers
Hei, Daespoo, inhottaa puuttua tähän. Mut oikeesti.
Alpon jutut on kyllä aika naiveja, varsinkin noin vanhan gubben suusta. Mut eihän toi nyt (mun mielestä ainakaan) mikään ihme oo et äijä raivostuu. Raivostuisit säkin.
Aattele tilanne toisinpäin; varmasti ois Summanen ihan yhtä kileissä, jos narrien kolme parasta äijää kaatuis yhessä pelissä. Tai aattele sun blyyssis Hannesta. Se vasta sekoiskin.

Jos sama tapahtuma & vamma olis tapahtunut esim. Calounille niin Kapasen kuppi olisi mennyt nurin nanosekunnissa ja olis alkanut kamat lenteleen jäälle aivan varmasti, tästä minulla ei ole pienintäkään epäilystä. Olis kaveri alkaa huutaan naama punasena Saatanan Siipoa yhdestä väärästä vaihdosta niin voitte vaan kuvitella mitä Hannes olisi tässä tehnyt, tod.näk. pressihuoneessa olisi tullut sellasta tekstiä 100desibelin voimakkuudella että toimitsijakielto lähentelisi pudotuspelien alkua.

Summanen olisi varmasti tehnyt myös jotain, todennäköisesti jotain paljon psykompaa (jäätävän kylmää kommenttia naama peruslukemilla joka olisi saanut koko suomen jääkiekko eliitin paskaamaan housuunsa kaarella)

Ymmärrän Alpon reaktion täysin, itse olisin varmasti myös ihan pinnassa. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä että saa sanoa kaikkea mitä sylki suuhun tuo, varsinkaan tv-kameroiden edessä. Alpon kommentit kuulostivat todella naurettavilta sekä syytökset Summasta kohtaan olivat kohtuuttomia. Tämä siis minun mielestä. Neljästä taklauksesta ainakin 2, suurimman osan mielestä 3 olivat aivan normaaleja pelitilanteita jossa kävi paska tsägä. Sihvosen tapaus on aivan oma lukunsa ja sitä pitääkin käsitellä omana tapauksenaan mutta se että Alpo yhdisti nämä kaikki neljä menivät ainakin minulla yli.

Viestin lähetti JanJ
Tuossa lauseessa on muunnettu Alpon sanonta, sekä irroitettu kokonaisuudestaan.
Sitenhän sen saa näyttämään miltä tahansa.
Jos ajatellaan että Alpo tosiaan sanoi noin, niin eikös sekin tarkoittaisi että hän ei olisi kanadassakaan nähnyt noin törkeää. Mikäs siinä olisi niin vaikeaa uskoa? Tappeluja varmasti on nähnyt.

Ja minähän täällä anteeksi koko ajan pyytelen :D

Katsoitko edes tuota klippiä?? Mitään ei ole muuteltu, sanatarkka kopio Alpon kommenteista TV-kameroiden edessä.

"Siis törkeintä mitä ikinä olen nähnyt Suomessa, ei edes siis Kanadassa lähellekkään vastaavaa, jos siellä jotain tapahtuu siellä tapellaan jos siellä jotain tapahtuu siellä tapellaan"

Ei ihme että joudut pyytelemään anteeksi.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
No,tuohan olisi yksi keino päästä alposta eroon mätkäisemällä kunnon penalttia ei mitään amatöörien puuhastelua vaan ikuinen toimitsijakielto.Helvata sentään kun tätä ei ole aikaisemmin ole tullut käytettyä,tähän lankaanhan ei naperojortikka lankea????

Se mitä tulee demokratiaan suomessa ja käytäntöön,kuinka näytetään toteen eri tekijät.Kautosen tapauksessa ei KUKAAN ole näyttänyt toteen,että Ika kärpänen SANOIvellulle,että telo apina.
Vaan tämä perustui olettamukseen.Eli suomen demokraattiset lait eivät päde liigaympyröissä.
Rami haastattelussa vetosi suomen demokraattiseen käytäntöön todisteissa tänään radiossa"oliko piimää pohkeissa"
cool,cool,cool.
Ps.Soppalusikka: yrittäisitkö vihdoin tehdä jonkin pätöksen siitä kuka sanoi ja mitä,vai pyydänkö yksinkertaisuudessa liian monimutkaista.
 
Viimeksi muokattu:

sambaJaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Brasilian naisten beach volley joukkue
Suhonen ja Summanen Jerry Springer Show:hun!

Puolessa välissä sisään tulee Sihvonen, ja Alpo käy tämän
kurkkuun kiinni.
Kunnon Show pystyyn!
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Voi hyvä luoja...

...enpä ole koskaan lukenut näitä jatkoajan viestejä näin hammasta purren! Joidenkin kirjoittajien teksteistä saa sen käsityksen, että on ihan OK, jos pelissä sattuu loppukauden vaarantava polvitaklaus, kolme aivotärähdystä sekä lukemattomia käsille hakkaamisia (joita ei edes ole noteerattu)

Tässä ei ole enää kysymys siitä, että minä HIFK ja sinä Jokerit... tai midän Suhonen ja teidän Summanen... Tässä on kysymys koko lajin kuvasta. Eilisessä pelissä Jokerit teloivat IFK:n miehiä lasarettiin yksi kerrallaan. Yhtä tuomittavaa olisi ollut se, että IFK olisi karsinut Jokeripelaajia samalla prosentilla.

Minä olen ehdottomasti sitä mieltä, että Suhonen teki aivan oikein nostaessaan kissan pöydälle pelin jälkeen. Ape oli oikeassa... törkeää peliä - törkeä lopputulos. Miksi sitä pitäisi vähätellä ja hyssytellä.

HÄVETKÄÄ JOKERIT!!! Niin häpeisin minäkin, jos HIFK olisi ollut eilen jokereiden asemassa!!!
 

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Re: Re: Tapaus Ruutu

Viestin lähetti Senior
Mistä näitä sikiää...

St_Patrick #16: ootsä ihan tosissas?

Kiitos Senior asiallisesta palautteesta. Ihan tosissani olit, mutta viitsisitkö tarkentaa mikä tarkalleen ottaen sai sinut kirjoittamaan tätä rakentavaa palautetta.

Erittäin valitettavaa että juuri Tuomolle kävi tämä loukkaantuminen. Nyt ei ole enää mitään syytä käydä katsomassa HIFK:n kotipelejä ja samoin olisi ollut hienoa nähdä Tuomo MM-kotikisoissa. Toivotaan että Ruutu siellä vielä nähdään.

Mutta olen edelleen sitä mieltä, että kysessä oli valitettava vahinko. Kuinka sinä Senior olisit tämän vahingon välttänyt? Mielestäni niin kauan kun kovat avojään taklaukset ovat sallittuja näitä vahinkoja tulee myös joskus, onneksi harvoin, tapahtumaan. Mikäli Tuomo ei olisi taklausta nähnyt olisi hänelle todennäköisesti käynyt vain "vallinit". Nyt hän näki, lienee parempi pelaaja kun ei tarvitse katsoa kiekkoa koko ajan, ja vaistomaisesti yritti väistää kovaa taklausta sillä tuloksella, että jalat kolahtivat yhteen.

Tokihan Toni olisi voinut jättää kokonaan lähtemättä taklaamaan, mutta tämä taas ei liene ainakaan HIFK-mentaliteettiin osuvaa. Pelissä tulee hakea ja ottaa taklauksia. Kaiken kaikkiaan siis valitettavien yhteensattumien summa.

Ja myös ajatukseni Suhosesta eivät ole vaihtuneet. Käsittämätöntä ylireagointia kokeneelta kaverilta. Ilmeisesti jokeriantipatiat ovat niin syvälle juurtuneet, että pakosti näin hävityn ottelun jälkeen pullahtavat pintaan. Nähtävästi yritti kuitata loukkaantumiset pelillisin keinoin, mutta kun ei tässä onnistunut niin sitten kiehahti. Sinänsä mielestäni ihan hyvä periaate, sillä vahinkoihin vastaaminen toisilla törkeyksillä on yhä vain tyhmempää. Suhoselle toivon myös lisäsanktioita kommenteistaan. Lienee sitä helpomminkin saatu.

Ettei se nyt ainakaan jäisi epäselväksi niin Tuomolle toivon kaikkea hyvää ja pikaista paranemista!!!
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti Daespoo
"Siis törkeintä mitä ikinä olen nähnyt Suomessa"
Koitas nyt päättää mihin lauseeseen sä takerrut ja mihin et.
On sulla vaikea päivä menossa :D

No, jankkaamallahan ei asiat muutu. Vaikka sitä jo aika monessa ketjussa yrität.

Otappas vielä joku muu irrallinen lause tarkasteluun niin tästähän saadaan tuonne "hyvät naurut netistä"-ketjuun uusi merkintä.
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Puuttumatta sen kummemmin tähän korkeatasoiseen keskusteluun, jossa monien mielestä Alpo on suurin syy kaikkeen (ihme ettei Penaa tai Hedbergiä syytetä, nekin ovat perinteisesti niin helppoja kohteita), niin eiköhän kuitenkin Kurinpitolautakunta kokoonnu, jos tulee yli 5 matsia huilia. Eli ei Jortikka sitä Sihvosen pelikieltoa yksin päätä.

Itse en peliä nähnyt, mutta ainakin IFK:n kotisivulla olevassa kuvassa Tuomon kanssa kuvassa Kibe, Häppölä ja Nicce. Kukakohan näistä olisi ollut se monien kaipaama noutaja? Kannattaako yhden kusipään (tai on niitä aika montakin narri-organisaatiossa) takia hypätä vaihtoaitiosta tappelemaan ja ottaa joku 10 peliä pelikieltoa?
 

Mr. Jones

Jäsen
Re: Vähintäinkin kausi pilalla

Viestin lähetti Mr. Jones
Kuulin juuri Tuomon läheiseltä, että pahasti on polven kanssa käynyt. En sen tarkemmin lähtenyt sitä kyselemään, sillä en halunnut tuota asiaa vatvoa enempää (häntä varmasti harmittaa tuo jo muutenkin ihan riittävästi). Kuitenkin kommentti oli, että "melkein kaikki hajalla mitä voi hajalle sieltä mennä". Ja erittäin vakavalla mielellä tämä hlö oli. Eli valitettavasti näin.

Eli tarkennusta hiukan, ainakin ristisiteet polvesta ja kierukka paskana. Ja ilmeisesti tämän lisäksi vielä jotain muutakin.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Viestin lähetti yökkömies
Siis...mikä on pointtisi, kun vääristelet Summasen lausuntoja??

Summanenhan sanoi jotakuinkin näin, että "jos valmentaja todistetusti lähettää pelaajat jäälle vahingoittamistarkoituksessa, sellaiselle valmentajalle kuuluu elinikäinen toimitsijakielto.

Ai, itse kyllä kuulin, että "Jos tällaisia syytöksiä esitetään, eikä niille ole mitään perusteita, niin elinikäinen toimitsijakielto vain päälle".
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Viestin lähetti Rebel
Ensinhän sinä otit esiin Suomessa tilanteen. Sanoja voi käännellä miten tahansa, mutta joka suunnassa ne menevät tappioksesi. Ymmärrän, että tässä tilanteessa on helppo päästä isojen poikien kavereiksi, kun niinkin kovat kirjoittajat kuin JHag, Muksu ja Isaksson iskevät Suhosta maanrakoon. Silti tulkitset kirjoitusta melkoisen ihmeellisesti, varsinkin kun keskustelu alkoi "Törkeintä mitä olen nähnyt Suomessa"-lauseesta. Keskustelu vaihtui yhtäkkiä Kanadaan, kun huomasit puheesi itsesi MTV3:n väärän lainauksen takia pussiin. Näit varmasti ottelunkin radiosta?

Minä pidän HIFK:ta kakkosjoukkueenani kahdesta syystä, a) se pelaa (tai siis on pelannut aikaisemmin) sellaista hokia joka minuun vetoaa ja jota ei Suomessa paljoa muualla näy. Voit itse miettiä millaista hokia HIFK on pelannut. Toinen syy b) on se että asun n.2km ddr-hallista ja siellä on tullut käytyä viime vuosina katsomassa HIFK:n matseja, myös muita kuin hifk-blues matseja. Kuitenkin suurimman osan Espoolaisena olleena KEspoo/Blues tulee aina olemaan minun 'se' joukkue vaikka välillä on mennyt päin helvettiä ja pelityylikin on ollut puuduttavaa.

Minua ei totisesti kiinnosta mitä Muksu, JHag ja Isaksson asiasta sanovat, ehkä saan jotain lämmikettä siitä että en ole ainoa joka asiaan kiinnitti huomiota, mene ja tiedä. Henk.koht. minulla ei ole mitään Alpoa vastaan mutta kun mies vaan on vääränlainen koutsi minulle, pari vuotta sitten mies raiskasi Blackhawksin (suosikkijoukkueeni NHL:ssä Oilerssin ohella) perinteisen fyysisen pelityylin ja nyt tekee sen saman HIFK:lle, se nyppii, suoraan sanoen aivan vitusti. Jos Alpo koutsaisi Jyppiä niin en voisi vähempää kiinnostua hänen tekemisistään.

Tein sen virheen että luotin MTV3:n tekstiversioon aluksi. JanJ asiallisesti huomautti tästä ja kävin sitten hakemassa Alpon SANATARKAN lausunnon HockeyNightin klipistä joka hyvin selkeästi sanoo melkein sen saman mitä MTV3:n tekstiversiokin, tosin eri sanoilla. Tätähän JanJ ei taas sulattanut koska hänen nauhoittamallaan pätkällä ei tätä osuutta kuulunut ja hänen huomatessaan että hänen versionsa ei välttämättä ollutkaan aivan täydellinen niin siitä alkoi tämä juupas-eipäs väittely.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Viestin lähetti JanJ
Koitas nyt päättää mihin lauseeseen sä takerrut ja mihin et.
On sulla vaikea päivä menossa :D

No, jankkaamallahan ei asiat muutu. Vaikka sitä jo aika monessa ketjussa yrität.

Otappas vielä joku muu irrallinen lause tarkasteluun niin tästähän saadaan tuonne "hyvät naurut netistä"-ketjuun uusi merkintä.

Koita nyt itse päättää mitä mieltä sinä olet!! SINÄ olet se joka ottaa yhden lauseen pois asiayhteydestä ja unohtaa koko muun lauseen.

Sinä otit pelkästään tuon

"Siis törkeintä mitä ikinä olen nähnyt Suomessa" -lauseen käyttöön ja sopivasti unohdat kaiken muun. Kerro nyt ihmeessä mitä Suhonen tarkoitti sillä lauseen loppuosalla?

Tässä lainaus aikaisemmasta viestistäsi:

Jos ajatellaan että Alpo tosiaan sanoi noin, niin eikös sekin tarkoittaisi että hän ei olisi kanadassakaan nähnyt noin törkeää. Mikäs siinä olisi niin vaikeaa uskoa? Tappeluja varmasti on nähnyt.

"Jos ajatellaan että Alpo TOSIAAN sanoi noin"?? Siis hetkonen, etkö VIELÄKÄÄN katsonut sitä HockeyNightin klippiä vai vieläkö luotat omiin nauhoituksiisi enemmän kuin MTV3:n kuvaan ja ääneen. Alpo TOSIAAN sanoi juuri noin, yritä nyt päästä sen yli jo että sun nauhalla ei ole kaikki vaikka metrin päässä seisoisitkin.

Jos nyt vihdoinkin myöntäisit tämän niin päästään eteenpäin.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Re: Re: Vähintäinkin kausi pilalla

Viestin lähetti Mr. Jones
Eli tarkennusta hiukan, ainakin ristisiteet polvesta ja kierukka paskana. Ja ilmeisesti tämän lisäksi vielä jotain muutakin.

Voi hevosen **ttu! Polvesta saattaa tulla semmoinen "lukkopolvi" jonka paraneminen on aikalailla huonompaa kuin että jos vain eturistiside olisi paukkunut. Tuo on perin kettumainen vaiva jo Matti Meikäläisellekkin, puhumattakaan ammattiurheilijasta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Raimo radiossa

Viestin lähetti Lipton
Kyllähän Raimo vaikutti ihan vilpittömästi pahoillaan olevan. . Samoin Summanen itse ja Peltonen tulevat pahoittelemaan tapahtunutta Ruudulle. Ruutua ja Jokereita kun yhdistää veriside.
Suhosen syytökset ovat rajuja. Osatotuus niissä kuitenkin on

Miten muuten hän olisi voinut esiintyä kyseisessä haastattelussa?
En kuitenkaan usko että Summanenkaan Ruudulle toivoi näin kovaa kohtaloa. Niin mulkku hänkään ei ole!

Vai yhdistää Ruutua ja Jokereita veriside?!! Ja PASKAT, käsittämätöntä paskaa Rami suoltaa suustaan. Ei voi muuta kuin nauraa. Jos Alpo teki eilen itsestään pellen, niin tänään oli juntti-Summasen vuoro.
 

nemo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta olen edelleen sitä mieltä, että kysessä oli valitettava vahinko.

Kyseessä ei ollut vahinko, Sihvonen venytti jalkansa Tuomon tielle tahalliset ja omat perverssit ajatukset mielessään, kun Tuomo makasi jäässä voin vain kuvitella mikä hjallilla on ollut kädessä, hänen katsoessaan tilannetta saunasta.
 

Cheers

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Daespoo

Ymmärrän Alpon reaktion täysin, itse olisin varmasti myös ihan pinnassa. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä että saa sanoa kaikkea mitä sylki suuhun tuo, varsinkaan tv-kameroiden edessä. Alpon kommentit kuulostivat todella naurettavilta sekä syytökset Summasta kohtaan olivat kohtuuttomia. Tämä siis minun mielestä. Neljästä taklauksesta ainakin 2, suurimman osan mielestä 3 olivat aivan normaaleja pelitilanteita jossa kävi paska tsägä. Sihvosen tapaus on aivan oma lukunsa ja sitä pitääkin käsitellä omana tapauksenaan mutta se että Alpo yhdisti nämä kaikki neljä menivät ainakin minulla yli.

Paskaa tsägää, aivan. Mutta harvinaisen paskaa olikin.

Alpollahan on aina tapana puuttua kaikkiin asioihin. Joten ymmärrettävää, että puuttui tähänkin.
Alpollahan on myös tapana aina ylidramatisoida. Joten ymmärrettävää, että tässäkin tapauksessa hän ylidramatisoi.
Tottakai Alpo halusi juuri nimenomaan kameroiden edessä nämä asiat laukoa.

Ehkäpä Alpo jo (rääväsuu kun onkin) katuu sanomisiaan. Who knows. Onhan se Alpo sellanen tapaus, että... Ei pysty aina ymmärtää.

...Ja lopettakaa nyt jo se "kanadassa" , "ei vaan suomessa", "kanadassa", "suomessa" (tai mites se nyt meni, en jaksa lukea) ... Hohhoijaa... :D Perustakaa vaik oma ketju tälle "kehittävälle keskustelulle".
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Kuuntelin tuossa apen tilityksen Sport.fm:ltä ja käsitykseni asiasta vain vahvistui:
Apea yrittää pelastaa vain omaa persettään kun tietää, että kohta on kengän kuva perseessä ja Tuomon polvi on siinä aivan toissijainen asia.

Hame korville Ape.
 

Fist of God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charleston Chiefs
End of innocence

Viestin lähetti Lipton
Kyllähän Raimo vaikutti ihan vilpittömästi pahoillaan olevan. En minä sitä yhtään epäile. Ehkä Jokereiden pelityyli vaan niittää silloin tällöin satoaan pikkasen rankemman kautta. Se on kyllä sääli.


Tästä olen samaa mieltä. Summanen itsekin kehui ottelun jälkeen että tuntee kaukalon lait. Jotta Summasen joukkue saataisiin jotenkin rauhoittumaan täytyy ilmeisesti antaa miehen maistaa omaa lääkettään. Ilmeisesti Raadon pelaajiltaan vaatima pelityyli ja hillitön yritys tuottaa sitten näitä ylilyöntejä. Kaukalon lakien mukaan näihin ylilyönteihin vastataan samalla mitalla.

Lienee ihan kohtuullista laittaa seuraavaan paikallispeliin Jokereiden ykköspelaajalle (Peltonen) päällystakki, joka pelaa sikaa sääntöjen rajamailla ja tarvittaessa taklaa puolen kentän vauhdilla (tyyliin Hannus+Mäki). Tarvittaessa tehdään myös Gagnon -tyyppinen vierailu Jokereiden maalille ja Summasen raivotessa ottelun jälkeen todetaan itku kurkussa, että ei haluta ketään vahingoittaa ja että Peltosella ja Lehtosellakin kun on veriside ifk:n kanssa kun on joskus junnuissa meillä pelannut.

Ihan turha luulla, että Summanen ottaisi opikseen jostain helvetin pelikielloista. Ei ole nimittäin mitään avainpelaajia käytetty näissä raadon "operaatiossa".
 

Morning star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti hull16
Kuuntelin tuossa apen tilityksen Sport.fm:ltä ja käsitykseni asiasta vain vahvistui:
Apea yrittää pelastaa vain omaa persettään kun tietää, että kohta on kengän kuva perseessä ja Tuomon polvi on siinä aivan toissijainen asia.

Hame korville Ape.

Vaikka suhosen toiminta ottelun aikana ja sen jälkeen kommentteja kysyttäessä oli ihmeellistä,on silti vähintäänkin yhtä kummastuttavaa ja puistattavaa miten eräät narrifanit ovat onnistuneet kääntämään tämän(kin) jutun päälaelleen.

Eikö pitäisi mieluummin olla pahoillaan ruudun loukkaantumisesta ja hävetä sihvosen toimintaa kuin mollata suhosta?Ei muuten raatokaan mikään ruudinkeksijä ole.
 

Canuck

Jäsen
ruutun kausi ohi

ruutu poissa loppukauden
vopat sivussa neljä viikkoa
pärssinen viikon sivussa

ja nyt sihvoselle pitkä pelikielto. tervetuloa petoluolaan narrit 30.1. toivotaan että hifk ajaa narreja kovaa ja koko ajan, varsinkin tietyt tähtipelaajat...
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Veriside?! Humoristi summanen iski jälleen.

Kyllä tämän asian ainoa mahdollinen huumoriaspekti tuli esiin aamukahvipöydässä Hesaria lukiessani. Veriside? Ainoa veri(nen)side tässä tapauksessa löytyy kaksinaamaisen Summasen housuista. Oksettavaa. Saatana se on seinien heikkoutta, että tuollaiset saavat vapaana kulkea, saati sitten olla tekemisissä minkäänlaisen urheilun kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Suurkiitokset koko Jokeri-organisaatiolle.

Aiemmin arvostin Teitä, enää en. Summaselle on noussut kusi päähän.

Samoin päättyi minun kauteni. Heippa.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Eilisestä matsista jotain.

Ensinnäkin: pikaista paranemista Tuomolle, helvetin ikävä juttu. Sihvosen pelikielto - oli kuinka pitkä oli - on oikeutettu ehdottomasti. Toivottavasti ei toistu.

Tahallisuus: paskan marjat. Ei noita kukaan vedä tahallaan vahingoittamistarkoituksessa. Ei vetänyt Torkki, ei Smith, ei Taubert, eikä myöskään Sihvonen nyt.

Mäen ja Niemen tapauksista en pelikieltoja jakaisi. Mäellä oli aika kova vauhti ja Vopatilla pää alhaalla jonka vuoksi tärsky oli kova, mutta sai tilanteesta jo kakkosen ja jos näistä ruvetaan jakamaan pitempiä kakkuja, niin kohta ei niiden pelossa kukaan taklaa enää koskaan ketään.
Niemen poikkittainenkaan ei miltään murhayritykseltä näyttänyt, vaikka tietysti kaikkien poraajien mielestä näin onkin. Pelasi juuri kuten pakin pitääkin pelata ja tällä kertaa nyt kävi näin. Jos jommalle kummalle sanktioita tulee, niin sitten ehkä ennemmin Niemi

Suhonen: vittu mikä Kutvonen. Aamulla Hesaria lukiessa meinasi mennä kahvit väärään kurkkuun. Tuollaiset eilisen kaltaiset kommentit ovat naurettavuudessaan ihan omaa luokkaansa. Suhonen ei ole koskaan löytänyt vikaa itsestään ja on ollut työntämässä aina päätään joka soppaan joten sikäli ei yllätä kyllä yhtään, mutta kuitenki.. FF:ää lainaten - UUH.

Summanen: en tällä kertaa oikein ymmärrä mitä hän on sanonut ihmisten mielestä väärin. Ai niin joo.. Ensin käskee lahtaamaan naapurit ja sitten muka pahoittelee. Menkää nyt itseenne. Ei tämä mitään X-Filesia ole.

Jokerit eilen: ihan lupauksia herättävää. Peli oli aika hanurista edelleen noin katsojan kannalta, mutta nyt mentiin hanakasti iholle ja se lupaili hiukan parempaa loppukaudelle. Toivottavasti nämä ikävät loukkaantumiset eivät nyt lopeta tuota heti alkuunsa.

Tuomolle tsemiä jatkooon.
 

Make M.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllähän tästäkin nyt on farssi tullut.

KYLLÄ! SOOSI TEKI VÄÄRIN JA TOIVOTTAVASTI SAA PIIIITTKKÄÄÄÄN PELIKIELLON!


KYLLÄ! TOIVON, ETTÄ SUOMEN PARHAIMMISTOON KUULUVA KOVA NUORUKAINEN TRUUTU PARANEE MAHD. PIAN!


Ja sillähän sitten saadaan kaikki taas kuntoon kun uhkaillaan, että "tulkaa narrit petoluolaan, tähtipelaajat kuolee..." tyyliin.

Voi helvetti!

Ja nämä kamppailut valmentajien sanomisista?! Antaa heidän kinastella!

Siis ei helvetti!

Ja todellakin häpeän tiettyjen jokerifanien puolesta jotka ovat olleet niin typeriä, että ovat menneet nauramaan Ruudun loukkaantumiselle. Mikä teitä vaivaa?!

Ja mikä vaivaa ihmisiä jotka nyt toivovat, että ajetaan seuraavassa paikalliskamppailussa esim. Lehtonen, yksi Suomen parhaista lupauksista Ruudun ohella lasarettikuntoon?

Ei ole todellista.

Aivan uskomattoman alhaiseksi mennyt tämän keskustelun taso.

Ja eräiden kannattajien: olivat sitten narrien tai ifk:n kannattajia tai ns. puolueettomia jääkiekon seuraajia.

Kyllä jääkiekko kuohuttaa tunteita minullakin ja vasta nyt alkaa vähitellen syke palaamaan normaalille tasolle eilisestä, mutta jotain rajaa nyt tähänkin.

aamen
 

spoonful

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
SIKAILEVA IFK

Muistan tosi hyvin muutaman vuoden takaisista paikallistaistoista sen, että jos Jokerit johti otteluita kahden erän jälkeen, niin se 3. erä oli lähes poikkeuksetta silkkaa VÄKIVALTAA IFK:n taholta.

Nykyinen IFK ei tietenkään sikaile, sehän on jo nähty. Nyt sitten eilisestä varsin siististä pelistä, kun vertaa menneiden vuosien paikkalispeleihin, on saatu oikea joukkoteurastus. Mielestäni kaikki tilanteet olivat melkoisen normaaleita pelitilanteita; laitataklauksia, poikittasta mailaa sekä tämä polvitaklaus. Ja se polvitaklaus ei todellakaan ollut ainoa tälläkään kaudella tapahtunut. Seuraus vaan oli valittettavsati lähes pahin mahdollinen. Soosia en jää kaipaamaan, vaikka saisi pelikieltoa loppukauden. Hän ei saa minkäänlaista arvostusta, kuten eivät polvitaklaajat yleensäkään.
 

sambaJaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Brasilian naisten beach volley joukkue
.. Ja sitten vedetään meneitten vuosien tapahtumia kehiin.
Show must go on!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös