Viestin lähetti Cheers
Hei, Daespoo, inhottaa puuttua tähän. Mut oikeesti.
Alpon jutut on kyllä aika naiveja, varsinkin noin vanhan gubben suusta. Mut eihän toi nyt (mun mielestä ainakaan) mikään ihme oo et äijä raivostuu. Raivostuisit säkin.
Aattele tilanne toisinpäin; varmasti ois Summanen ihan yhtä kileissä, jos narrien kolme parasta äijää kaatuis yhessä pelissä. Tai aattele sun blyyssis Hannesta. Se vasta sekoiskin.
Jos sama tapahtuma & vamma olis tapahtunut esim. Calounille niin Kapasen kuppi olisi mennyt nurin nanosekunnissa ja olis alkanut kamat lenteleen jäälle aivan varmasti, tästä minulla ei ole pienintäkään epäilystä. Olis kaveri alkaa huutaan naama punasena Saatanan Siipoa yhdestä väärästä vaihdosta niin voitte vaan kuvitella mitä Hannes olisi tässä tehnyt, tod.näk. pressihuoneessa olisi tullut sellasta tekstiä 100desibelin voimakkuudella että toimitsijakielto lähentelisi pudotuspelien alkua.
Summanen olisi varmasti tehnyt myös jotain, todennäköisesti jotain paljon psykompaa (jäätävän kylmää kommenttia naama peruslukemilla joka olisi saanut koko suomen jääkiekko eliitin paskaamaan housuunsa kaarella)
Ymmärrän Alpon reaktion täysin, itse olisin varmasti myös ihan pinnassa. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä että saa sanoa kaikkea mitä sylki suuhun tuo, varsinkaan tv-kameroiden edessä. Alpon kommentit kuulostivat todella naurettavilta sekä syytökset Summasta kohtaan olivat kohtuuttomia. Tämä siis minun mielestä. Neljästä taklauksesta ainakin 2, suurimman osan mielestä 3 olivat aivan normaaleja pelitilanteita jossa kävi paska tsägä. Sihvosen tapaus on aivan oma lukunsa ja sitä pitääkin käsitellä omana tapauksenaan mutta se että Alpo yhdisti nämä kaikki neljä menivät ainakin minulla yli.
Viestin lähetti JanJ
Tuossa lauseessa on muunnettu Alpon sanonta, sekä irroitettu kokonaisuudestaan.
Sitenhän sen saa näyttämään miltä tahansa.
Jos ajatellaan että Alpo tosiaan sanoi noin, niin eikös sekin tarkoittaisi että hän ei olisi kanadassakaan nähnyt noin törkeää. Mikäs siinä olisi niin vaikeaa uskoa? Tappeluja varmasti on nähnyt.
Ja minähän täällä anteeksi koko ajan pyytelen :D
Katsoitko edes tuota klippiä?? Mitään ei ole muuteltu, sanatarkka kopio Alpon kommenteista TV-kameroiden edessä.
"Siis törkeintä mitä ikinä olen nähnyt Suomessa, ei edes siis Kanadassa lähellekkään vastaavaa, jos siellä jotain tapahtuu siellä tapellaan jos siellä jotain tapahtuu siellä tapellaan"
Ei ihme että joudut pyytelemään anteeksi.