Ti 14.1.03 Jokerit - HIFK

  • 81 616
  • 563

Barnaby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ari Gold
Viestin lähetti Buccaneer
Tuon ilmalan neekerijengin raukkamaisuus
Jaahas, siis tällainen kielenkäyttö sallitaan? Kyllähän itseänikin keitti aikoinaan todella paljon Taubertin teloessa Ruudun, ja Sihvosen toilailu tekee todellakin pahaa, mutta rasististen idiootti-ilmausten läpimeneminen alentaa sekä palstan että ennen kaikkea kirjoittajan. Vai onko punasta päällä ja perinteet velvoittaa?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Hetken jäähdyttelyn jälkeen uskallan kirjoittaa jotain tänne - heti ottelun jälkeen kirjoitettuna olisi saattanut kirjoitusoikeudet lähteä. Itse ottelusta en viitsi muuta sanoa kuin, että sitä samaa hengetöntä nyhjäystä mihin ollaan totuttu. Tunnelmaa ei ollut laisinkaan, IFK-faneja ei tuntunut olevan lainkaan ja ainoastaan Jokeripäädyn vaimeat UGHittelut ja jo puhki kelattu IFK-animaatio jaksoi naurattaa hiljaista yleisöä. Seuraavassa pohdintaa päivän tapahtumista.

Tapaus a) Sihvonen-Ruutu. Niin, täysin selvä polvitaklaushan se oli ja videolta katsottuna näytti jopa pahemmalta kuin livenä. Tästä ovatkin näköjään lähes kaikki yksimielisiä (no, kolmea JA:n Jokerifania lukuunottamatta). En millään jaksa uskoa, että taklaus olisi ollut "käskytys". Summasesta en tiedä voisiko jopa tällaisen käskyn antaakin, mutta Sihvonen ei varmasti ole mies, joka moisen toteutukseen ryhtyisi. Olen pari kertaa tämän kauden aikana nähnyt Sihvosen nilkuttavan loukkaantuneen polvensa kanssa ulos samaisesta sairaalasta, jossa Tuomo tällä hetkellä lepää, enkä millään usko hänen tarkoituksella Tuomoa satuttaneen noin pahasti. Pelikielloksi uskoisin sm-liigan linjalla 6-8 ottelua. Suunnattomasti tsemppiä Tuomolle ja pikaista paranemista!

Tapaus b) Mäki-Vopat. Suurin osa kuittaa taklauksen täysin puhtaaksi. Itse olin vielä jaffalassa samaa mieltä. Kymmenien videopätkien kelailun jälkeen kantani on muuttunut. Vopat ei näe taklaajaa missään vaiheessa, on 0,5 sekuntia ennen törmäystä suoraan laitaan päin ja vain viime hetken käännähdys estää potentiaalisen katastrofin. Taklaus osuu kuitenkin yhä selkään, ei suoraan takaapäin, mutta kuitenkin käden taakse aiheuttaen pään osumisen laitapleksiin. Taklaajalla on vauhtia lähes Alpo Suhosen ilmoittaman "puolen kentän" verran, joten ulosajokaan ei olisi ollut vääryys. Ei myöskään ottelun erotuomaritarkkailijan mielestä. Ymmärrän kuitenkin täysin erotuomarin ratkaisun tilanteessa, sillä heillä ei valitettavasti ole ylellisyyttä videoiden kelailuun kuten meillä tuomioita jaellessaan.

Tapaus c) IFK-fanien hyökkäys Suhosta kohtaan. Ymmärrän tämän vain osittain. Mielestäni ns. "kuitti" (tässä tapauksessa Sihvoselle) pitää lähteä pelaajilta luonnostaan. Ei valmentajan tarvitse tuollaisessa tilanteessa antaa mitään erityistä hyväksyntää nyrkin heiluttamiselle. En myöskään usko, että pelaajat pelkäisivät esimerkiksi täällä esitettyjä sakkoja tappelusta tms. Alpon sanomisia on myöskin yritetty väkisin tulkita väärin, mikä on hämmästyttävää. Vaikka Alpo on tehnyt paljon virheitä, niin häntä on turha asettaa tämänpäiväisten tapahtumien syntipukiksi.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Viestin lähetti Juhaht
Onkohan mirasane nyt ihan pyyteettömästi palstan etua ajamassa, vai onko takana jotain muuta? Kyllä, Daespoon viestissä kiroillaan, mutta niin tehdään aika monessa muussakin viestissä tässä ketjussa. Sen ymmärtää, ovathan tunteet aika pinnassa varmasti vielä itse kullakin.

No jos rehellisesti vastaan, niin minun mielestäni Daespoon viestissä ei ole mitään rangaistavaa. Sehän täällä aktiivikirjoittajia yhdistää, että kiekkoon ja sen ilmiöihin suhtaudutaan tunteella. Varoituksen antaminen kiroilusta olisi naurettavaa, mutta yhtä naurettavana pidän sitä, että isojen kirjaimien tai välimerkkien puuttumisesta lätkitään pelikieltoja. Toivottavasti uusi päätoimittaja tuo jotain järkeä tähän asiaan.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Viestin lähetti mirasane
Varoituksen antaminen kiroilusta olisi naurettavaa, mutta yhtä naurettavana pidän sitä, että isojen kirjaimien tai välimerkkien puuttumisesta lätkitään pelikieltoja. Toivottavasti uusi päätoimittaja tuo jotain järkeä tähän asiaan.

Örr... olisisko tässä nyt yhtään tekemistä viestien luettavuuden kannalta?

jaxatko lukea tällaista textiä pitkään mirasane minä voisin alkaa vaikka kirjottamaan näin vaan sin kiusaxes koska tykkään siit ja sun mielesesti se on ihan kivaa ja ookoo mut ei sit kyl mä voin ihan normaalistikkin kirjottaa jos joku haluu mut en mä kyl ite haluis koska mä oon vaan tällänen peruna kerho fani joka on vähän tyhmä ja vähän sellanen vilpertti ei ville ihan oikeesti ottais ees tosta hermoonsa mut saatko sä tästä mirasane jotain selvää A.N.T.E.E.X.I. kun ei oo riittävästi yhdys sanoja tässä viestissä et voisin vähän paremmin havainnollistaa tätä välillä jatkixessakin kukkivaa tosi viileetä settiä
 

Yogi

Jäsen
Ilmeisesti Jimisola tuo Romanin viesti vaatii hämäläistä verta ollakseen ymmärrettävä. Minusta kun tuo vaikutti kovinkin selvältä.
Itse en ole kovin lynkkaus linjalla tuon Sihvosen taklauksen suhteen, vaikka selvä rike siinä tapahtuikin. Oma kohtainen kokemukseni vain on, että ohi menevää taklausta moni pelaaja korjaa vaiston-omaisesti viemällä jalkaansa ulommas, joka useimmiten johtaa polvitaklaukseen. Todennäköistä on, että Summanen on käskenyt pelaajansa taklaamaan Ruutua aina kun on mahdollista, mutta epäilen, että hän olisi käskyttänyt Sihvosta tai ketään muutakaan taklaamaan Tuomoa juuri polvella. No ehkä totuus tuostakin tempusta saadaan lukea iltapäivälehdistä parin vuoden päästä.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Viestin lähetti Senior
Eikös se ole toisaalta niin, että kun kerran pelaajat tekevät mitä valmentaja käskee, niin valmentaja on vastuussa kuitin toimittamattomuudesta. Luulen, että ilme, sana tai pari olisi riittänyt asian ymmärtävälle pelaajalle. Täytyyhän meillä olla vielä sellaisiakin jäljellä? Vai meinaat, että jonkun olisi tullut ottaa aloite omiin käsiin? Tuntuu vähän vieraalta nykytekemisessä.
Tavallaan juu.Mutta kai siellä nyt oma-aloitteisuutta saa olla ilman Apen vinkkejäkin.Perkeleen munattomat nysvääjät.
 

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
Viestin lähetti Punainen kolmonen
Olen pari kertaa tämän kauden aikana nähnyt Sihvosen nilkuttavan loukkaantuneen polvensa kanssa ulos samaisesta sairaalasta, jossa Tuomo tällä hetkellä lepää, enkä millään usko hänen tarkoituksella Tuomoa satuttaneen noin pahasti.

En myöskään usko, että pelaajat pelkäisivät esimerkiksi täällä esitettyjä sakkoja tappelusta tms. Alpon sanomisia on myöskin yritetty väkisin tulkita väärin, mikä on hämmästyttävää. Vaikka Alpo on tehnyt paljon virheitä, niin häntä on turha asettaa tämänpäiväisten tapahtumien syntipukiksi.

Ei Soosi mene tahallaan ja varsinkaan kenenkään käskystä toista pelaajaa telomaan. Kyllä mies osaa nyrkkejään heiluttaa, jos rupeaa vastustaja ottamaan kuuppaan. Ei siinä polvitaklausta tarvita. Pimeä hetki sytytyksessä ja pitkät piuhat, ei muuta.

Pelaajat eivät sakkoja pelkää mutta peliajan vähentyminen/loppuminen kylläkin saa nuoret pelurit kuriin/munaamaan itsensä. Kyllä Alpo pitää huolen, ettei törkeyksiin vastata kuin surffaamalla. Väärässä jengissä koko mies.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Tuomo Ruudun polvessa ei murtumaa

Aamun HS kertoo hyvän uutisen: IFK-lääkäri Heleniuksen mukaan Tuomo Ruudun polvesta ei löytynyt röntgenissä murtumaa. Polvi saadaan täysin kuntoon eikä se tule haittamaan Ruudun uraa, Helenius antoi ymmärtää.

Silti Sihvosen polvitaklaus ei muuksi muutu. Pelikieltoon vaan. Kovaa saa ja pitää pelata, sillä jääkiekko on edelleen kontaktipeli. Mutta sääntöjen mukaan on taklattava. Muuten ei tule asiasta yhtään mitään.

Ja Suhosen lausunnot ovat todella typeriä. Ne voi jokainen lukea itse. En viitsi tuollaista ala-arvoista ja vastuuntonta tekstiä tänne kopioida. Ämmä mikä ämmä.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Suhonen...

ON TÄYSI ÄMMÄ!!!! Sihvosen taklaus oli todella törkeä ja siitä Soosille pitkä panna mutta Mäen taklaus oli täysin puhdas ja Herra Teatteriohjaaja (lue:suhonen) sanoo että ei edes NHL:ssä ole nähnyt yhtä törkeää tapausta. On tainnut Alpo pitää silmiä kiinni NHL:ssä........

KISSA ON KYNITTY JA NARRI NAURAA JÄLLEEN!!!!!!!!!!!!!
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Niin

Sihvosen polvi osui Ruutuun polvitaklaus pulinat pois. Muuan K.Taubert taklasi aikoinaan törkeämmin Ruutua tuloksena Taubert pelasi seuraavassa pelissä....!
Toiseksi Mäen niitti Vopattiin oli noin 50 kertaa miedonpi kuin esim edellisessä Jaffa areenan kohtaamisessa Ruudun taklaus Valliniin,taisi olla Vopatin egolle aikamoinen tärsky kun pikkupoika ajaa pystyyn.

Suhosta en jaksa enkä viitsi edes kommentoida.Kun Summanen on punainen vaate Suhoselle minkäs teet.
Onneksi Suhonen ei ole enää Jokeri valmentaja.

Kolmanneksi en edelleenkään jaksa uskoa että kukaan teloo kotoisessa liigassamme tahallaan toista,ei edes Vähä-Ruohola viime kaudella Ville Peltosta jonka suoritus veivata Super-Zeta oli illan ehdottomasti parasta antia!!!
 
Viimeksi muokattu:

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Re: Tuomo Ruudun polvessa ei murtumaa

Viestin lähetti cobol
Aamun HS kertoo hyvän uutisen: IFK-lääkäri Heleniuksen mukaan Tuomo Ruudun polvesta ei löytynyt röntgenissä murtumaa. Polvi saadaan täysin kuntoon eikä se tule haittamaan Ruudun uraa, Helenius antoi ymmärtää.
/B]

Erinomainen uutinen, sillä ei olisi ollut todellakaan mitenkään hienoa, jos noin hienon pelaajan ura olisi katkennut yhteen vintin pimenemiseen ja todella sikamaiseen polvitaklaukseen. Mainittiinko tuossa kauanko Ruutu tulee olemaan sivussa? Pääasia tosin, että mies tulee palaamaan takaisin ja että paranee täysin.

Silti Sihvosen polvitaklaus ei muuksi muutu. Pelikieltoon vaan. Kovaa saa ja pitää pelata, sillä jääkiekko on edelleen kontaktipeli. Mutta sääntöjen mukaan on taklattava. Muuten ei tule asiasta yhtään mitään.

Ja Suhosen lausunnot ovat todella typeriä. Ne voi jokainen lukea itse. En viitsi tuollaista ala-arvoista ja vastuuntonta tekstiä tänne kopioida. Ämmä mikä ämmä.

Totta, kyllä kovaa pitää pelata, mutta hemmetti tuollaiset teot todellakin pitää saada pois kaukalosta. En myöskään hyväksy joidenkin kannattajien täällä viljelemää joskus sattuu kun pelataan nopealla vauhdilla. Kun sinne kaukaloon menee, tulee siitä tiettyy vastuu ja kyllä tuollaiset teot pitää saada pois.

Olis todella mukavaa jos joku jaksaisi noita Alpon kommentteja tänne laittaa sillä itse en pääse Hesaria ym. lehtiä lukemaan täältä.
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Viestin lähetti TheAnimal

Päivänselvää on, että Jokerien pelaajat pelasivat sillä tyylillä kuin Summanen halusikin. Yrittikö hän millään tavoin hillitä joukkuetta, kun loukkaantumisia alkoi tulla? Ei todellakaan. Löi vettä kiukaalle ja seuraukset nähtiin. Päävalmentaja kantaa vastuun siitä, että sikaileeko oma joukkue jäällä vai ei. Ei tässä ollut yksittäistapauksesta kysymys, kun lähes ketjullinen vastustajan pelaajia loukkaantui ja monta muutakin olisi voinut loukkaantua.

Valmentajan vastuunkantamisesta sen verran, että allekirjoittanut sai kenkää koulua salibandyjengistä aikanaan liian ronskin pelityylin takia. Valmentaja antoi kaksi "varoitusta", en uskonut ja tossua tuli. Eikös tämä olen valmentajan vastuu pelityylistä?MITÄ?

Ja Sihvonen ei edes jäänyt katsomaan kuinka kävi, vaan luisteli suoraan pukuhuoneeseen. Raukka!

Samanlainen selittelijä on Summanen kuin ennekin, on "pyydetty" pelaamaan sikaa, on pelattu sikaa, mutta silti sanottu että taitokiekkoahan tämä.

Judas oli ainot joka taitokiekkoa pelasi. Hatun nosto Villelle!
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Tämä Niemen poikittainen Pärssisen päähän on jäänyt melkein vaille huomiota paitsi jatkoajan raportista ja sen käsityksen siitä sai että tilanne oli törkeämpi kuin vaikkapa tapaus Santala eli kovat rapsut on tulossa myös Niemelle sillä nythän on ollit linjana että päähän kohdistuneet iskut tulisi poistaa liigasta.
 

Probert

Jäsen
Viestin lähetti Simon

Meikäläistä kiinnostaa tietenkin Tuomo Ruudun terveydentilanne ja tulevaisuus, mutta myöskin huomiset iltapäivälehtien otsikot. Levokari-Suutarinen -tapaus tuotti otsikon "Tyhmä, tyhmempi, HIFK", vaikka kyseessä oli kahden pelaajan välinen tapaus. Nyt kyseessä on median lemmikkitiimi narrit, mitähän otsikoita tästä pelleporukasta revitään?
Menee ehkä hieman off-topic, mutta mielestäni median lemmikkitiimi on nimenomaan HIFK, jonka tekemisiä seurataan mediassa pelisuorituksiin nähden käsittämättömän tarkasti. Ja nimenomaan positiiviseen sävyyn, missä ei tietenkään mitään pahaa ole, päinvastoin. On selvää, että hallitsevan mestarin, sarjajohtaja Jokerien suorituksia seurataan myös tarkasti, mutta kyllä HIFK eniten palstatilaa ja näkyvyyttä saa.
 
Viimeksi muokattu:

Hulanen

Jäsen
Kovaa mutta kunnolla

Ikävä tapaus (tapauksia). Toivottavasti herra Summanen ei ole TAAS käskenyt pistää määrättyjä pelaajia kylmäksi.
Nyt sitten katsotaan onko kurinpitäjällä munaa. Tässä muistelen alkukautta, kun Santala sai itsensä suojelusta viiden ottelun pelikiellon. Odotellaan.........
 

sininen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti eagle
Siinä se ero juuri tuleekin, toisaalla on nähty pitempään kunnon kiekkoa ja perinteet velvoittavat, toisaalla kaikki on uutta ja ehkä vielä joskus tarttuu ne perinteet ja ymmärretään niiden velvoitteet.

No huomenta vaan sinne norsunluutorniinkiin. Enpä enempää ala enää tässä ketjussa taittamaan peistä siitä kuka huusi viime huhtikuussa klo XX.XX mitäkin ja mitä se kertoo kyseisen henkilöstä ja hänen kotikaupunkinsa sekä kannattamansa seuran kulttuurista. Tämä ketju ei taida olla ihan oikea paikka sille, vaikka sellaisen mausteen halusitkin tähän tuoda.

Itse häpeän, että kannattamani joukkuuen pelaaja teki tuollaisen taklauksen. HIFK-mielisten reaktiot ovat odotettuja enkä koe mitään tarvetta alkaa heidän kanssaan taittamaan peistä. Jos tilanteessa pelipaidat olisivat olleet toisinpäin, niin täällä olisi Jokerien kannattajien puolelta varmasti samanlainen meteli päällä. Itsekin olin aika hiilenä Taubertin (tosin silloin oli muitakin syitä olla kupoli kuumana) ja Matt Smithin suoritusten jälkeen enkä väitä, että olisin valmis kovinkaan fiksuihin kommentteihin asiasta, jos Ruudulla olisi edelleen Jokerien paita päällä.

Mutta sitten kun tänne löytää tiensä jokerivihaa tihkuva Tapparan kannattaja marisemaan kulttuureista ja perinteistä, niin maljani täyttyy. Jos pidät itseäsi jääkiekon syvimmän olemuksen ymmärtäjänä ja jääkiekon perinteiden ymmärtämisen ilmentymänä siksi, että satut kannattamaan paljon mestaruuksia vuosien varrella voittanutta Tapparaa, jolla on niin tajuttoman perinteinen jäähallikin, niin otathan vastaan nämä "nöyrät" onnitteluni asiasta.

P.S. Hienoa, JOS Ruudun polvi ei mennyt yhtä pahasti rikki kuin viimeksi.
 

manu 17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Canadiens, K-Vantaa, Arsenal
Kommentteja

Muuten hyväksyn kaikki rangaistukset paitsi Mäelle,kova puhdas taklaus ja vastapuolella mies jonka pitäisi osata ottaa taklaus vastaan ja pitää päänsä pystyssä?Näinhän pelaajat ja monet kovan pelin ystävät ajattelevat.

Mihin jäi ifkn jäähy väärästä vaihdosta kun kuudes pelaaja hyppäsi jäälle ennen kuin Stathos oli vaihtorajan sisällä?Aloitus keskeltä koska maalivahti lähti liian aikaisin,näin ainakin kuuluttajan mukaan mistä nyt aina ei ota selvää.Eiköhän syynä ollut lähinnä tuomarivirhe?

Ja Alpo,mihin jäi HPK-tyyppinen kiekkoilu jota kerroit arvostavasi?Oli todella JHagin neppailulätkää.
 

Q

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC (kutsuttu kunniajäsen)
Malttia veljet, seuraava kohtaaminen on jo 30.1. Alpon kommentit lupaavat hyvää. Toivottavasti Roman on pelikuntoinen, voi nimittäin olla aika kuumana seuraavassa pelissä :). Ja Keijo mukaan !
 
Viimeksi muokattu:

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Miten minä jakaisin pelikiellot?

Mäki: Ei pelikieltoa

A-J: 3 ottelua

Soosi: 7 ottelua

Joroisten marsu: 2-3 ottelua

Katsotaan, luulen että aika tarkkaan näihin asettuu. Rangaistuksia jakaessani en käyttänyt apunani sini-puna-valkoisia silmälaseja.

Mielestäni Vopattia saa ajaa kovaa, hän on kuitenkin sen kaliiberin mies. Niemen poikittainen oli jotain käsittämätöntä ja Sihvosen taklaus jonkin totaalisen blackoutin seurausta.

Hentusen tilanne näitä lähes joka matsissa sattuvia tööttäyksiä.

Nostan hattua kaikille Jokerit-faneille jotka tässä ja muissa ketjuissa ovat myöntäneet reilusti tapahtuneen eivätkä ole lähteneet ala-arvoiselle omien puolustelulinjalle. Kiitos!
 

PIHLIS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo BLUES, Kärpät
Re: Kommentteja

Viestin lähetti manu 17
Muuten hyväksyn kaikki rangaistukset paitsi Mäelle,kova puhdas taklaus ja vastapuolella mies jonka pitäisi osata ottaa taklaus vastaan ja pitää päänsä pystyssä?Näinhän pelaajat ja monet kovan pelin ystävät ajattelevat.


Samanlaisesta tilanteesta tuli Tuomaiselle 2 peliä kieltoa. Että ei kai tämäkään tähän jää.
 

#76

Jäsen
Sihvonen luikki noperasti pois kaukalosta. Mitä hyötyä olisi ollut tässä tilanteessa lähteä säälittävään SM-liiga repimiseen, jota monet täällä olisivat halunneet nähdä?

En usko, että Summanen tai kukaan muukaan valmentaja SM-liigassa käskyttää "mene ja lopeta tuon pelaajan ura tai aiheuta ainekin kunnon loukkaantuminen" sen uskon, että moni valmentaja käskyttää pelaajia aktiivisesti taklaamaan tiettyjä vastustajan pelaajia ja tiettyyn rajaan asti tämä on hyvää kiekkostrategiaa.

Aamun HS:ssa on hyvä kuva Pärssisen ja Niemen tilanteesta ja Niemen maila on kaksin käsin poikittain Pärän pään tasalla. Johtopäätöksiä tästä kuvasta voi jokainen tehdä itse. Jokeri-fanien mielestä varmaan AJ vain pitää Pärään poissa omalta maalilta, mutta kuvasta voisi sanoa myös, että AJ työntää/iskee Pärää päähän poikittaisella.

Eilinen oli toinen ja viimeinen kerta SM-liigapelissä Nartwallille, niin susipaskoja ovat molemmat pelit olleet, että on sitä parempaakin tekemistä. Ilmoitettu yleisömäärä taisi pitää sisällään kaikki pelin aikana Ilamlan asemallakin käyneet ihmiset, niin tyhjyyttä ammotti halli ja hyvinhän se kaikui tyhjyyttä. Ainoastaan fani-katsomo sai ääntä aikaan, mutta muuten kotijoukkueen fanit istuvat kuin kirkossa.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Re: Tuomo Ruudun polvessa ei murtumaa

Viestin lähetti cobol
Aamun HS kertoo hyvän uutisen: IFK-lääkäri Heleniuksen mukaan Tuomo Ruudun polvesta ei löytynyt röntgenissä murtumaa. Polvi saadaan täysin kuntoon eikä se tule haittamaan Ruudun uraa, Helenius antoi ymmärtää.

En ymmärrä ihan täysin, että miten tuo röntgenin tulos liittyy uran jatkumiseen? Ei kai luunmurtumat ole ennenkään uria lopettaneet, vaan nimenomaan nivelsidevammat. Nivelsidevauriothan eivät näy röntgenissä, vaan magneettikuvissa. Kyllä siinä minusta on urakin vaakalaudalla, jos taklaus oli niin paha kuin mitä näistä viesteistä saa kuvan ja Ruudulla on esim. etu- ja sivuristisiteet poikki. Toivon todella, että Ruutu selviää hommasta ilman leikkausta ja palaa jäille mahdollisimman pian.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Re: Miten minä jakaisin pelikiellot?

Viestin lähetti InSideHockey
Mäki: Ei pelikieltoa

A-J: 3 ottelua

Soosi: 7 ottelua

Katsotaan, luulen että aika tarkkaan näihin asettuu.
Linjan mukaan AJ:n ja Soosin pelikiellot tulevat asettumaan tuohon, Sihvosen tapauksesta tosin vähän vaikea sanoa kun tuollaista ei ole tällä kaudella (onneksi) vielä sattunut. Mutta epäilisin että Mäki voi saada myös pari ottelua pelikieltoa taklauksestaan. Vastustajahan loukkaantui ja tämän kauden teema on päähän kohdistuvien taklausten poistaminen (vaikka taklaus ei päähä osunutkaan, aivotärähdys painaa kupissa...).

EDIT: Parin unohtuneen sanan puuttuminen
 
Viimeksi muokattu:

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Jos

Mäki saa taklauksestaan rangaistuksen voidaan taklauskielto laittaa pysyväksi ja aletaan kiekkoa pelata kaukalopallosäännöillä.

Jos eilen Hentunen sai 2+10 eikä kukaan ole puhumassa hänelle lisä penalttia,niin kysyn vaan onko Mr. Vopat niin sanotusti pyhä??Loukkaantuihan ...ai niin se hän oli Nikke...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös