Aivan, olin unohtanut että oltiin ylivoimallakin siinä.Se Kemellin maali oli yv-maali. Toki 6vs4 siinä pelattiin, mutta yv-maali se silti oli.
Aivan, olin unohtanut että oltiin ylivoimallakin siinä.Se Kemellin maali oli yv-maali. Toki 6vs4 siinä pelattiin, mutta yv-maali se silti oli.
On se vähän sitäkin, mutta Jerry kyllä usein hakee ovelia syöttöjä keskustaan, mistä ei myöskään ole tullut tulosta niin kuin luulisi.
Linjuri vaan jäätyi, ei siinä ihmeempiä. Sillä, että kuka kiekkoon koski viimeisenä ei ole mitään väliä. Palautushan tuo ei missään nimessä ollut, se vaatisi tarkoituksella omalle alueelle annetun syötön tai omalle alueelle kuljetuksen.JYPin pelaaja (Platzer?) heitti roikun hyökkäysalueelle, HIFKin pakki katkaisi sen viivan päälle ja siitä se valui viivan yli. Eli HIFKin pelaajan kosketus oli viimeinen ennen viivan ylitystä. Puustinen oli n. puoli metriä paitsiossa kuten kuvasta näkyy. En osaa sanoa miten tilanne kuuluu tulkita, viivan ylitys oli suht selkeä
Eikä taida ymmärtää mikä on pomppukiekko. IFK kaveri jossain vaiheessa ampui aika pajan laukauksen jonka Edi torjui kohti kulmaa. Tämä oli vaaaarallinen pomppukiekko.En tiedä, nyt alkoi vituttamaan jo Mertsin äänikin, olisi toivonut tason nostoa viime pelin kanttauksen jälkeen mutta ei vaan lähde.
Ei tuomarin tehtävä ole tehdä tulkintaa siitä oliko kyseessä tahallinen vai vahinko.Linjuri vaan jäätyi, ei siinä ihmeempiä. Sillä, että kuka kiekkoon koski viimeisenä ei ole mitään väliä. Palautushan tuo ei missään nimessä ollut, se vaatisi tarkoituksella omalle alueelle annetun syötön tai omalle alueelle kuljetuksen.
TämäOdotukset kolmanteen erään:
Pakko sanoa, että olet väärässä. Omalle alueelle pitää pelata se kiekko tarkoituksella kuten sulle on täällä jo kerrottu.Ei tuomarin tehtävä ole tehdä tulkintaa siitä oliko kyseessä tahallinen vai vahinko.
HIFK:n pelaaja pelasi selvästi kiekkoa se, ettei syöttö lähtenyt sinne minne halusi ei tee tilanteesta paitsiota.
Tuomareilta täysin oikein vihelletty.
Missä huolto ja uus maila?Maila menee särki ja sit yritetään rimpuilla siellä ja pyöritään menemään. Tossakin Petman kävi metrin päässä vaihtoaitioista, menis saatana loppuun asti sit.
Se olis myös hyvä vaihtoehto.Missä huolto ja uus maila?
Pakko sanoa, että olet itse väärässä ei tuo ole mikään vahinko kimpoaminen, jossa tuota sovelletaan.Pakko sanoa, että olet väärässä. Omalle alueelle pitää pelata se kiekko tarkoituksella kuten sulle on täällä jo kerrottu.
Toivottavasti et ole tuomari missään sarjassa.Pakko sanoa, että olet itse väärässä ei tuo ole mikään vahinko kimpoaminen, jossa tuota sovelletaan.
Ei se, että katko/syöttö ei mene haluamaan osoitteeseen jätä paitsiota voimaan.
Sen kiekon kun voi ihan vahingossa pelata omalle alueelle, joten täysin oikein vihelletty.