Hols Nilgerssön
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- 1992-1993 JyP HT, no smoking team
Vähän samaa olin sanomassa, mutta pikku metrzi tvistillä."Aivan käsittämätön jäähy"?... Eikös kaveri ollut menossa yksin läpi??
Vähän samaa olin sanomassa, mutta pikku metrzi tvistillä."Aivan käsittämätön jäähy"?... Eikös kaveri ollut menossa yksin läpi??
Brändi on hitusen muuttunutAikamoinen sukellus kyllä myös tuossa
Kieltämättä hieman helposti ne jalat lähti alta ja kaatuu eteenpäin, jos koukku tulee kerran takaa. En ihmettele Tevesin reaktiota."Aivan käsittämätön jäähy"?... Eikös kaveri ollut menossa yksin läpi??
Ihan täyttä skeidaa, kuritonta pelaamista.Ei JYP tästä kyllä tänään mitään ansaitsisi. Karmaiseva ero vaikkapa Pelicans -matsiin.
ProsessiIhan täyttä skeidaa, kuritonta pelaamista.
Nuista pitäis muistuttaa 2min jäähyllä. Loppuis tuommoinen pelleily.Toinen juttu mikä vituttaa on nää sukeltelut, meidän höntsäukotkin pysyy paremmin pystyssä. Jäähy täysin selvä, mutta ei tolleen voi vittu kaatua.
Sitä joskus Rönnille selitin noin 3 promillen humalassa, mutta ei näköjään ole ainakaan tuomareille kertonut. Kerroin pari muutakin faktaa, mutta niitä en muista jostain syystä.Nuista pitäis muistuttaa 2min jäähyllä. Loppuis tuommoinen pelleily.
JYPin omassa ylivoimassa on aihiota, mutta tuo alivoima on kyllä surkean näköistä.Ihan täyttä skeidaa, kuritonta pelaamista.
Oon muuten kans jutellu Rönnille joskus jurrissa. Oisko ollu Harrysissa.Sitä joskus Rönnille selitin noin 3 promillen humalassa, mutta ei näköjään ole ainakaan tuomareille kertonut. Kerroin pari muutakin faktaa, mutta niitä en muista jostain syystä.
Kerran kauteen vihelletään.
Tais olla sama paikka :)Oon muuten kans jutellu Rönnille joskus jurrissa. Oisko ollu Harrysissa.