Kerro meillekin mehukkaita juoruja.Mulla mennyt puolet ohi, kun eukko selittää mitä töissä on tapahtunut.
Kerro meillekin mehukkaita juoruja.Mulla mennyt puolet ohi, kun eukko selittää mitä töissä on tapahtunut.
Mua kyllä vähän hämmentää, että miten Hifk voi olla noin vaisu. Nimien perusteella hyviä pelaajia rosterissa, mutta onhan tämä pelillisesti huonointa Hifk:ta aikoihin. Ja yhtään provosoimatta, kunhan ääneen ihmettelen.
Aika neppailua on tähän asti ollut, maalilleajot puuttuu täysin.Jos on HIFK hengetön kotonaan, niin aika arkikiekkoa on tullut JYPikin pelaamaan.
Tämä. Ei ole kyllä Jypinkään pelissä kehumista. Mahtava matsi katsoa paikan päällä :DJa silti Jyp näyttää ihan vitun paskalta ja jätkät ei saa mistään sisään.
IFK sentää sai tehtyä tyhjiin toisin kuin Jyp
Täällä ollaan. :DTämä. Ei ole kyllä Jypinkään pelissä kehumista. Mahtava matsi katsoa paikan päällä :D
Oli sen jälkeen paikka antaa JYP jäähy, mutta ilmeisesti ei kehdannut kun meni edeltävä tilanne vituiksi.Ei uskaltanut antaa 5-3 kun HIFK karvaa ja tunki mailan luistimiin