Ti 1.11.2022 HIFK - JYP

  • 10 469
  • 366
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Mitä siellä Nordiksella tapahtuu? Onko Iso paha kasvattanut kynnet? Tie on auki mestaruuteen saakka…omankylän poika Ville on keväällä mestarijoukkueen juhlittu valmentaja
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Hyvännäköistä tuomaritoimintaa kun jatkuvasti hyvitellään tulevissa tuomioissa edellisiä virheitä.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Pistekin ois upea saavutus tästä pelistä.
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Millon niitä pelimiehiä alkaa tulemaan Jypiin? Ei tämä paska tällä rosterilla käänny yhtään sen paremmaks. Tän illan jälkeen tällä pelillä löydytään sijalta 14.

Kyllä vituttaa tällänen paska vuodesta toiseen!!
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Mä mietin että Jerry tais olla joskus maalin takana yyveellä, jotain muuta pitäis kyllä kokeilla, kohta kymmenes peli ilman YV maalia.

Joo sama kuvio, jonka joka vitun joukkue tietää. Kyllä minä ja laittasin nuo yv kentät uusiks.
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Vaikka HIFK pakki koski kiekkoon, ei hän pelannut kiekkoa omalle alueelle. Hän vain hidasti kiekon kulkua eikä kiekko ollut hänen hallussa. Linjatuomarilta karkea virhe.
Siis nimenomaan HIFK pakko pelasi kiekon omalle alueelle.
Ei säännöissä ole määritelty miten se kiekko sinne omalle alueelle pitää pelata, jotta se ei ole paitsio. Nyt tuli paska osuma ja sen takia ei vihelletty paitsiota ja täysin oikea suoritus tuomareilta.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei oo häävi taso tänään, mutta jotenkin silti viihdyttävä matsi. Vauhtia, kohellusta ja naurettavan paskoja erikoistilanteita.

Melart on kurko. Ehkä diggaan vaan kun se pelaa just niinkun minä pakkiani änärissä.
 

Jaakko81

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,JYP
Mä mietin että Jerry tais olla joskus maalin takana yyveellä, jotain muuta pitäis kyllä kokeilla, kohta kymmenes peli ilman YV maalia.
Kun se on vaan nikujerrynikujerrynikujerrypuustinen poikittain, ni se on ihan vitun helppo pelata pois, tosta puuttuu innovaatio ja yllätysmahis, pakisto tietää täysin miten se menee, joka vitun kerta. Noilla jätkillä ei ole tarpeeksi taitoa että ne tekee maalin kun pakit tietää mitä on tulossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös